Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW DIESEL για μεγαλύτερη οικονομία στις μετακινήσεις σας!

Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας BMW EfficientDynamics και παράλληλα με την εξέλιξη συστημάτων κίνησης μηδενικών ρύπων, σημειώνονται και νέα επιτεύγματα στην απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Σημαντική συμβολή είχε το λανσάρισμα μιας νέας γενιάς βενζινοκινητήρων και κάποιων πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo. Με αυτό το τεχνολογικό πακέτο και την εισαγωγή του Auto Start Stop σε πολλά ακόμα μοντέλα, η σχέση μεταξύ οδηγικών επιδόσεων και κατανάλωσης βελτιώθηκε ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, το νέο ECO PRO mode παρέχει πρόσθετες δυνατότητες για μείωση της κατανάλωσης στην καθημερινή οδήγηση.

Η BMW προσφέρει μία ποικιλία νέων...
βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων μοντέλων με βελτιστοποιημένη απόδοση και πλείστα χαρακτηριστικά που μειώνουν την κατανάλωση και τους ρύπους. Οι τελευταίες τεχνολογίες BMW EfficientDynamics προσφέρονται στάνταρ με αυτά τα οχήματα. Συγκριτικά με άλλους κατασκευαστές που παρέχουν κάτι παρόμοιο μόνο σε ειδικά μοντέλα ή με πρόσθετο κόστος, η BMW έχει επιτύχει μία αξιοσημείωτη μείωση στους ρύπους από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων της στους δρόμους.

Η νέα BMW Σειρά 1, που πρόσφατα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011 ωφελείται επίσης από τις πρόσφατες εξελίξεις του BMW EfficientDynamics. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει δύο μέλη της νέας σειράς βενζινοκινητήρων και τρεις υπεραποδοτικούς κινητήρες diesel με ισχύ από 100 kW/136 hp έως 135 kW/184 hp. Το Auto Start Stop και η λειτουργία Driving Experience Control με ECO PRO mode προσφέρονται στάνταρ σε συνδυασμό με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

Όπως η προκάτοχός της, η νέα BMW Σειρά 1 εφοδιάζεται στάνταρ με ποικίλες τεχνολογίες BMW EfficientDynamics. Η λειτουργία Auto Start Stop διατίθεται σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο και το προαιρετικό, οκτατάχυτο αυτόματο. Επίσης, το ECO PRO mode ενεργοποιείται μέσω του διακόπτη Driving Experience Control.

Στη γκάμα μοντέλων θα προστεθεί αργότερα η BMW 116d EfficientDynamics Edition, με μέση κατανάλωση 3,8 lit. / 100 km και εκπομπές CO2 99 grams/km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών (προκαταρκτικά νούμερα).

Συνεχής βελτιστοποίηση: τετρακύλινδρος turbo diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και αυξημένη απόδοση.

Οι 2-λιτροι κινητήρες diesel με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω ως προς τη ροπή και την κατανάλωση – χάρη στις μειωμένες απώλειες τριβής, σε ένα θερμοδυναμικά βελτιστοποιημένο υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και στην τελευταία γενιά συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ. Με μέγιστη ισχύ 135 kW/184 hp διαθέσιμη στις 4000 rpm, αύξηση 5 kW συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, και μέγιστη ροπή 380 Nm (+ 30 Nm) μεταξύ 1750 και 2750 rpm, η νέα BMW 120d υπόσχεται τώρα ακόμα πιο εντυπωσιακές επιδόσεις. Για επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h απαιτούνται 7,2 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 228 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί στα 4,5 - 4,6 lit./100 km και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 119 και 122 grams / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

Ο τετρακύλινδρος diesel της νέας BMW 118d παράγει μέγιστη ισχύ 105 kW/143 hp στις 4000 rpm και μέγιστη ροπή 320 Nm μεταξύ 1750 και 2500 rpm. Η επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα των 212 km/h go συνδυάζεται με μέση κατανάλωση 4,4 – 4,5 lit./100 km και εκπομπές CO2 115 - 118 grams / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

Η νέα BMW 116d σαν entry μοντέλο παράγει μέγιστη ισχύ 85 kW/116 hp στις 4000 rpm και μέγιστη ροπή 260 Nm από 1750 - 2500 rpm. Η νέα BMW 116d έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 10,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 200 km/h. Μία μέση κατανάλωση μεταξύ 4,3 – 4,5 lit./100 km και εκπομπές CO2 114 - 117 grams / km είναι απαράμιλλες σε επίπεδο οικονομίας και περιβαλλοντικής συμβατότητας (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

Η BMW 520d EfficientDynamics Edition αντιπροσωπεύει την επιτομή της απόδοσης στην ανώτερη μεσαία κατηγορία.

Η BMW 520d EfficientDynamics Edition παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011 – το τελευταίο παράδειγμα ενός εξαιρετικά αποδοτικού premium sedan στην κορυφή της μεσαίας κατηγορίας. Αντλεί ισχύ από έναν τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 135 kW/184 hp και έχει μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών μόλις 4,5 lit. / 100 km. Για ακόμα πιο ζωηρές επιδόσεις με μειωμένη κατανάλωση, νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo ολοκληρώνουν τη γκάμα μονάδων βενζίνης και diesel για τη BMW Σειρά 5. Η γκάμα μοντέλων περιλαμβάνει τώρα τη BMW 520i, τη BMW 528i και πρόσθετες 4WD εκδόσεις.
 
Όλα τα νέα μοντέλα BMW X αποτελούν πρότυπα σε αρκετές κατηγορίες οχημάτων χάρη στις καινοτόμες αυτοκινητιστικές φιλοσοφίες και τα κορυφαία επίπεδα οδηγικής απόλαυσης και απόδοσης. Οι νέοι κινητήρες των BMW X 1 και BMW X 3 ενισχύουν το κύρος τους στην αγορά. Η BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition εγκαινιάζει νέα πρότυπα μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Με κινητήρα 120 kW/163 hp diesel έχει μέση κατανάλωση 4,5 lit. / 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και εκπομπές CO2 119 grams / km.

Κινητήρες diesel φιλικοί προς το περιβάλλον.

Το αργό πετρέλαιο είναι μία πεπερασμένη πηγή ενέργειας που - μέρα με τη μέρα - γίνεται όλο και πιο σπάνιο και ακριβό. Οι πολύ υψηλές τιμές του αργού πετρελαίου δείχνουν ότι απαιτείται πολύ προσεκτική διαχείριση των υπόλοιπων πόρων.

Η αύξηση της απόδοσης των κινητήρων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, καθώς κάθε ποσοστιαία αύξηση της απόδοσης μειώνει την εξάρτηση από το πετρέλαιο και συμβάλλει στη διατήρηση των πόρων και την προστασία του κλίματος.

Η βελτίωση της απόδοσης όχι μόνον έχει γεωστρατηγικό αντίκτυπο, αλλά προσφέρει και σημαντικά οικονομικά οφέλη. Ειδικότερα, σε μία εποχή που οι τιμές του πετρελαίου εκτοξεύονται σε ύψη, οι πελάτες, εκτός του ότι ενδιαφέρονται για το κόστος συντήρησης των αυτοκινήτων τους, αξιοποιούν και την κάθε ευκαιρία μείωσης του λειτουργικού κόστους. Η καθαρή τεχνολογία diesel μπορεί να συμβάλλει σημαντικά από αυτή την άποψη.

Η βιομηχανία του αυτοκινήτου συνεχίζει την προσπάθεια για αύξηση της απόδοσης των κινητήρων βενζίνης και diesel όπως και των υβριδικών. Οι υπάρχουσες φιλοσοφίες κινητήρων θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο εγγύς μέλλον. Παράλληλα, η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτου εξελίσσει εναλλακτικά συστήματα κίνησης για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και υδρογονοκίνητα με μακροπρόθεσμο στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2, απαντώντας παράλληλα στη χρήση πεπερασμένων πηγών ενέργειας.

Η βιομηχανία στοχεύει συνειδητά στη συνέργεια πολυάριθμων φιλοσοφιών κινητήρων για δραστική μείωση των εκπομπών CO2 από τον τομέα μεταφορών και διατήρηση των ενεργειακών αποθεμάτων μας. Κάθε πελάτης πρέπει να μπορεί να επιλέγει μία φιλοσοφία κινητήρα που να ικανοποιεί τις ανάγκες του.

Οι στόχοι βελτίωσης της απόδοσης σύμφωνα με τις διαφορετικές φιλοσοφίες και τις προκαθορισμένες χρήσεις τους μπορούν να περιγραφούν και να καταταχθούν ως εξής:

• Η απόδοση των βενζινοκινητήρων μπορεί να αυξηθεί με μείωση του κυβισμού και τη χρήση υπερσυμπίεσης, όπως και μέσω διαχείρισης της ισχύος και της θερμότητας.

Αυτή η φιλοσοφία παρέχει καλή αναλογία τιμής/επιδόσεων συγκριτικά με άλλες τεχνολογίες, κυρίως στην περίπτωση μικρών οχημάτων.

• Κατά κανόνα, οι καθαροί πετρελαιοκινητήρες προσφέρουν τις ίδιες δυνατότητες με τους βενζινοκινητήρες στη μείωση της κατανάλωσης. Ωστόσο, η ακόμα υψηλότερη απόδοση του diesel καθιστά αυτή την τεχνολογία πολύ χρήσιμη για πελάτες που συνήθως ‘γράφουν’ πολλά χιλιόμετρα το χρόνο. Στον τομέα αυτό ένας καθαρός πετρελαιοκινητήρας δείχνει την υπεροχή του: χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και άριστη αυτονομία – το πλεονέκτημα αυξάνεται με το μέγεθος του αυτοκινήτου.

• Οι υβριδικοί κινητήρες συνδυάζουν κινητήρες καύσης και ηλεκτρικούς και υπόσχονται μεγάλη οικονομία σε διαδρομές πόλης με συχνές στάσεις / εκκινήσεις χάρη στη χρήση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και την απενεργοποίηση του κινητήρα καύσης. Σε μεγαλύτερες διαδρομές υστερούν σε απόδοση συγκριτικά με τους πετρελαιοκινητήρες καθώς τα ηλεκτρικά εξαρτήματα του συστήματος σπάνια χρησιμοποιούνται, ενώ το βάρος δύο κινητήρων με τις μπαταρίες παίζει επίσης σημαντικό ρόλο.

• Τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και τα υδρογονοκίνητα αντιπροσωπεύουν προτάσεις μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης προσφέρονται κυρίως για αστικές περιοχές και μοντέλα μικρών διαστάσεων.

1. Αυτή τη στιγμή, ένας πετρελαιοκινητήρας έχει τις περισσότερες δυνατότητες μείωσης του CO2.

2. Χάρη στη χαμηλή κατανάλωση, ο πετρελαιοκινητήρας συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης ολόκληρου του στόλου οχημάτων και επομένως στην περιορισμένη χρήση πηγών ενέργειας. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει τις περισσότερες δυνατότητες στη μείωση των εκπομπών CO2.

3. Στο μέλλον, η μείωση κυβισμού θα επιτρέπει σε μικρότερους κινητήρες μειωμένης κατανάλωσης να παράγουν επίπεδα ισχύος εφάμιλλα μεγαλύτερων κινητήριων μονάδων (η δυνατότητα μείωσης κυβισμού των πετρελαιοκινητήρων είναι μικρότερη συγκριτικά με του βενζινοκινητήρα που εξακολουθεί να προσφέρεται κυρίως σαν ατμοσφαιρικός).

4. Η ζήτηση για οχήματα diesel γνωρίζει αύξηση στη Δυτική Ευρώπη. Τα πλεονεκτήματα κατανάλωσης, υψηλών αποθεμάτων ροπής κυρίως σε χαμηλές στροφές (οδηγική απόλαυση) και μία υψηλή χιλιομετρική κάλυψη τους καθιστούν άκρως δημοφιλείς στους πελάτες.

5. Σε 13 χρόνια μόνο (1992 EU1 μέχρι 2005 EU4) τα όρια εκπομπών σωματιδίων για οχήματα diesel στην Ευρώπη έχουν μειωθεί κατά 91%, τα όρια συνδυασμένων εκπομπών NOx και HC κατά 95% και εκπομπών CO κατά 98%.

6. Η βιομηχανία αυτοκινήτου κατάφερε να συμμορφωθεί με τις πολύ αυστηρές απαιτήσεις μέσα από την τεχνολογική εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων της.

7. Το φίλτρο σωματιδίων συγκρατεί επίσης με αξιοπιστία τα μικροσωματίδια.

8. Η συμμόρφωση με τα μελλοντικά όρια εκπομπών καυσαερίων καθιστά απαραίτητη τη χρήση προηγμένων συστημάτων ψεκασμού diesel και ελέγχου κινητήρων, με την προϋπόθεση να υπάρχει αντίστοιχα δυνατότητα υψηλής πίεσης ψεκασμού, καλή διείσδυση του σπρέι καυσίμου και προηγμένες στρατηγικές ελέγχου. Όλες αυτές οι τεχνολογίες diesel προσφέρονται από την BMW.

9. Σε ότι αφορά τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων και τις ιδιότητες των καυσίμων, η Ευρώπη θα πρέπει να αποτελεί πρότυπο. Εκεί, η νομοθεσία η σχετική με τις εκπομπές ρύπων συνδυάζεται με την έγκαιρη προσαρμογή της ποιότητας καυσίμου στην αγορά.

10. Η βιομηχανία ορυκτού πετρελαίου και η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζονται στην εξέλιξη νέων καυσίμων για περαιτέρω μείωση των εκπομπών καυσαερίων (CTL, GTL; BTL).



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: