Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PEUGEOT 207 SUPER2000 – IRC : ΡΑΛΙ ΜΟΝΤΕ-ΚΑΡΛΟ (21 Ιανουαρίου 2011)

Η Peugeot κερδίζει τον επετειακό αγώνα!

Το 1985, το Ράλι Μόντε Κάρλο είχε κερδίσει ο Ari Vatanen μετά από μία εντυπωσιακή οδήγηση, ενώ το 2009 ο χειμερινός αυτός αγώνας βρήκε τον...
Sebastian Ogier να ξεκινά νικηφόρα την αγωνιστική του καριέρα. Αυτή τη φορά, είναι η ομάδα της Peugeot Γαλλίας, με οδηγό τον Bryan Bouffier και συνοδηγό τον Xavier Panseri που έφεραν το νικηφόρο αποτέλεσμα, όταν σκαρφάλωσαν από την έβδομη στην πρώτη θέση της κατάταξης σε μία μόνο ειδική, και συνέχισαν να ελέγχουν τον αγώνα έως τον τερματισμό. Η Peugeot ήθελε την νίκη σε αυτόν τον επετειακό αγώνα, και τα κατάφερε!


Μία νικηφόρα στρατηγική

Το Ράλι Μόντε Κάρλο έχει μια ξεχωριστή μαγεία, που το καθιστά μοναδικό. Μπορεί κάποιος να έχει τους καλύτερους οδηγούς και την καλύτερα οργανωμένη ομάδα, αλλά πολλές φορές, ...
μία τεχνική απόφαση, μία επιλογή ελαστικών ή ένα απλό συμβάν μπορεί να ανατρέψει ακόμη και τα καλύτερα οργανωμένα σχέδια, σε μία στιγμή.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας (Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου), τα 207 Super2000 ήταν πίσω όχι λόγω έλλειψης ανταγωνιστικότητας, αλλά κατόπιν μιας λανθασμένης επιλογής ελαστικών (πολύ μαλακά). Εικοσιτέσσερις ώρες μετά, μετά το χιόνι το απόγευμα της Πέμπτης, η κατάσταση ανατράπηκε και τα τέσσερα Peugeot ήταν στην πρώτη πεντάδα, ενώ ο Bryan Bouffier ανέβηκε από την έβδομη στην πρώτη θέση μέσα σε μία μόνο ειδική διαδρομή.


Τα 207 Super2000 παραμένουν στην κορυφή έως τον τερματισμό

Το τρίτο και τελευταίο μέρος του αγώνα την Παρασκευή 21 Ιανουαρίου, διαιρέθηκε σε δύο ξεχωριστά μέρη : η ειδική το πρωί με την επιστροφή στο Μονακό, και μετά την απογευματινή ανάπαυση, η περίφημη Nuit de Turini που περιελάμβανε την επανάληψη δύο ειδικών κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Όταν τα πληρώματα της Peugeot ξεκίνησαν από την Valence στις 6.30μ.μ., είχαν διαφορετικούς στόχους. Ο Bryan Bouffier (Peugeot Γαλλίας) σκόπευε να κρατήσει την πρώτη θέση, ενώ ο Francois Delecour (ιδιωτική συμμετοχή Peugeot) ήθελε να εμποδίσει τον τρίτο στην κατάταξη Freddy Loix να τον ξεπεράσει.

Η βασική προτεραιότητα για τον Guy Wilks (4ος, Peugeot Μ.Βρετανίας) ήταν να κερδίσει βαθμούς στο IRC, για τον Stephane Sarrazin (5ος, Peugeot Γαλλίας) να τερματίσει ανάμεσα στους τρεις πρώτους και ο στόχος του Peter Solberg ήταν να κερδίσει μερικές ειδικές ...!

Τα 207 Super2000 τελικά κέρδισαν οκτώ από τις δεκατρείς ειδικές, και ήταν τα ταχύτερα αυτοκίνητα του φετινού Ράλι Μόντε Κάρλο. Το πρωί της Παρασκευής ο Sarrazin κέρδισε την 9η ειδική και ανέβηκε στην τέταρτη θέση πριν μπλοκάρει το κιβώτιο ταχυτήτων του και σταματήσει την άνοδό του. Το 207 Super2000 των Bouffier/Panseri αποδείχτηκε απόλυτα αξιόπιστο και ο οδηγός της Peugeot Γαλλίας έλεγξε το ρυθμό του έως τον τερματισμό.

«Στην αρχή, δεν ήμουν ο γρηγορότερος οδηγός αυτού του αγώνα, που δεν είναι ποτέ εύκολος. Αυτή είναι η καλύτερη νίκη στην καριέρα μου», είπε περιχαρής ο νικητής. «Αναρωτιέμαι εάν θα ξαναζήσω ποτέ μία τέτοια εμπειρία. Είναι μαγικό να κερδίζεις στο Μόντε Κάρλο!».


Μία ομαδική προσπάθεια από την Peugeot

O Stephane Sarrazin κέρδισε τις περισσότερες ειδικές διαδρομές (τέσσερις) και θα ολοκλήρωνε τον αγώνα στην τρίτη θέση, αν δεν την άφηνε στον Guy Wilks της Peugeot Μ.Βρετανίας, που θα ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα IRC. Οι Wilks/Pugh έκαναν μία καλή εμφάνιση, χωρίς σφάλματα ξεκινώντας το 2011 στο IRC. H Peugeot με τέσσερα αυτοκίνητα στην τελική πεντάδα, έκανε μια σπουδαία ομαδική προσπάθεια.

«Το σημερινό αποτέλεσμα είναι ενδεικτικό της αποτελεσματικότητας του 207 Super2000, της ικανότητας των πληρωμάτων μας και της ποιότητας της οργάνωσής μας», είπε ο Διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Quesnel. “Το σημαντικό στο Ράλι Μόντε-Κάρλο είναι να παραμένεις ταπεινός, ακόμη και όταν κερδίζεις, γιατί η τελική κατάταξη είναι πάντα συνδυασμός πολλών διαφορετικών παραγόντων. Όταν χιόνισε, οι αντίπαλοί μας έκαναν ένα στρατηγικό λάθος και μας επέτρεψαν να επωφεληθούμε από αυτό και να πάρουμε τον έλεγχο του αγώνα. Σκοπεύαμε να απολαύσουμε αυτήν τη νίκη στο Ράλι Μόντε-Κάρλο, που έγινε ακόμη πιο σημαντική καθώς φέτος είναι ο επετειακός αγώνας της εκατονταετηρίδας».

Τέλος, πρέπει να αναφερθεί και η επίδοση του Νορβηγού Peter Solberg, παρά το γεγονός ότι το 207 ήταν ένα αυτοκίνητο τελείως νέο σε αυτόν. Έπαιξε βασικό ρόλο έως το τέλος της τελευταίας ειδικής πριν σταματήσει από μία βλάβη στον εναλλάκτη.

Τελική κατάταξη :

1. Bouffier/Panseri, Peugeot 207 Super2000, 3h 32m 55.6s
2. Loix/Miclotte, Skoda Fabia S2000, +32.5s
3. Wilks/Pugh, Peugeot 207 Super2000, +1m 19.7s
4. Sarrazin/Renucci, Peugeot 207 Super2000, +1m 21.9s
5. Delecour/Savignoni, Peugeot 207 Super2000, +1m 22.4s
6. Hanninen/Markkula, Skoda Fabia S2000, +1m 29.3s
7. Solberg/Patterson, Peugeot 207 Super2000, +3m 45.9s
8. Vouilloz/Veillas, Skoda Fabia S2000, +4m 47.8s
9. Kopecky/Stary, Skoda Fabia S2000, +7m 45.9s
10. Basso/Dotta, Peugeot 207 Super2000, +8m 46.0s

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: