Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

DAIHATSU: ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

Οι λόγοι που οδήγησαν την κατασκευάστρια εταιρεία στην απόφαση της αυτή είναι οικονομικοί και οφείλονται κατά κύριο λόγο στην οικονομική κρίση και την ισχυροποίηση του YEN, που έκαναν ασύμφορη την εξαγωγή και προώθηση των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ευρώπη.

Το YEN άρχισε να ανατιμάται τους τελευταίους μήνες του 2008, και συνέχισε να ανατιμάται κάθετα έως σήμερα, ιδιαίτερα δε από τα μέσα του έτους 2010. Το Ευρώ σήμερα ισούται με 110 ΥEN, έχοντας φθάσει στο χαμηλότερο σχεδόν επίπεδο ισοτιμίας τα τελευταία 9 χρόνια. Η αντίστοιχη ισοτιμία Ευρώ / ΥEN στα μέσα του 2010 ήταν 135 ενώ το 2008, 170. Όπως είναι προφανές, η συνολική ανατίμηση του ΥΕΝ στο διάστημα  αυτό έφθασε στο 55%.

Συνεπεία τούτου, οι εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη έγιναν μη βιώσιμες, περιορίζοντας έτσι τα ...κέρδη της εταιρείας. H δυσμενής αυτή κατάσταση επιβαρύνθηκε περαιτέρω από το υψηλό κόστος που απαιτείται για την εξέλιξη των αυτοκινήτων και την συμμόρφωσή τους με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά στο επίπεδο των ρύπων CO2. (Ισοτιμία Yen + Υψηλό κόστος σε συνάρτηση με μειωμένες πωλήσεις στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης.)

Όπως είναι άλλωστε γνωστό, οι εισαγωγές από την Ιαπωνία και από τρίτες χώρες επιβαρύνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση με φόρο 10%, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και το κόστος των αυτοκινήτων κατά 10% συγκριτικά με τα  αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη. Σημειωτέον δε, ότι η DAIHATSU είναι μία από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγει αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Όλοι οι παραπάνω παράγοντες, οδήγησαν σε πτώση των πωλήσεων οχημάτων DAIHATSU τα τελευταία 2 χρόνια, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και από τον παρακάτω πίνακα:



2005
2006
2007
2008
2009
2010
Πωλήσεις
Daihatsu στην Ευρώπη
34500
46600
58600
57700
36300
19300
% επί Συνόλου Εξαγωγών
11.9%
15.0%
16.3%
14.8%
11.0%
5.3%
Πωλήσεις
Daihatsu στην Ελλάδα
2854
3839
5992
6384
3716
1880

Μερίδιο Αγοράς

1.1%
1.4%
2.1%
2.4%
1.7%
1.3%



Για όλους τους ανωτέρω λόγους, κρίθηκε οικονομικά ασύμφορη η συνέχιση της πώλησης οχημάτων DAIHATSU στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον Φεβρουάριο 2013 και στο εξής.

Παρόλα αυτά, η DAIHATSU διευκρίνισε ότι θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες μετά την πώληση (after-sales services) στην Ευρώπη και μετά το 2013 και για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί και υπάρχει ζήτηση για ανταλλακτικά και service.

Η AGRIPAN SA μέσα στα τελευταία 20 χρόνια που εισάγει τα αυτοκίνητα DAIHATSU στην Ελλάδα, καθιέρωσε την μάρκα, και σε συνδυασμό με την ποιότητα και την ιαπωνική αξιοπιστία των αυτοκινήτων αυτών, εξασφάλισε με τις υπηρεσίες της πλήρη ικανοποίηση στους κατόχους των αυτοκινήτων DAIHATSU. Ενδεικτικά, έρευνες που διεξήχθησαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, απέδειξαν το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης που προσφέρουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στους ιδιοκτήτες τους:

  • Η J.D.Powers σε έρευνα που διεξήγαγε στη Γερμανία το 2009, απέδειξε ότι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων DAIHATSU έχουν εντυπωσιασθεί με την ποιότητα των αυτοκινήτων τους. Σε αυτή την έρευνα μάλιστα, η DAIHATSU ξεπέρασε στην ικανοποίηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, τους Γερμανούς κατασκευαστές BMW AG, VOLKSWAGEN AG, και AUDI. Η DAIHATSU κατέκτησε  ακόμα κορυφαία θέση σε ό,τι αφορά στο χαμηλό κόστος λειτουργίας και συντήρησης των αυτοκινήτων της και στα πολύ υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.

  • Παράλληλες έρευνες από περιοδικά στην Ελλάδα μας, όσο και από την εταιρεία μας μέσω της MRB απέδειξαν το υψηλό ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ελλάδα που αγγίζει σχεδόν το 100%.

Η AGRIPAN  SA, είναι μία εισαγωγική εταιρεία με πολλές δραστηριότητες. Ανήκει στον Όμιλο Εταιρειών Κοντέλλης - Παντελεημονίτης με ιστορία  στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1919. Οι δραστηριότητες της εταιρείας σήμερα, εκτός από τα ιαπωνικά αυτοκίνητα DAIHATSU, περιλαμβάνουν τα ιαπωνικά γεωργικά τρακτέρ Kubota, τα οποία εισάγει εδώ και 30 χρόνια, τα ελαστικά Cooper Avon, συστήματα επεξεργασίας νερού και τα Mahindra Goa Pick – Up m-Hawk ,από τον περασμένο Μάιο, 2010.

Μέσα στα 20 χρόνια διανομής των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ελλάδα, χάρη στη συνέπεια και τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης, η AGRIPAN SA,  καθιέρωσε και απογείωσε την παραπάνω μάρκα, εργαζόμενη σκληρά με ένα  δίκτυο συνεργατών, το οποίο καλύπτει όλη την χώρα.

Πέτυχε εφαρμόζοντας έναν μοναδικό τρόπο διανομής, με επιλεγμένους συνεργάτες και υπηρεσίες τριών σημείων, με στόχο όλοι μαζί να προσφέρουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους κατόχους οχημάτων DAIHATSU, και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σύμφωνα με τα ιδανικά και την φιλοσοφία της εταιρείας.

Η AGRIPAN  SA μάλιστα, κατάφερε να κατακτήσει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς ανάμεσα στους Ευρωπαίους Διανομείς, και η χώρα μας υπήρξε μία από τις 5 σημαντικότερες αγορές στην Ευρώπη. Ενδεικτικός είναι ο παρακάτω πίνακας με τα συγκριτικά μερίδια αγοράς στην Ευρώπη:

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ AGRIPAN ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ  ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ

Έτος
Ελλάδα
Γερμανία
Ιταλία
Ολλανδία
2004
0,8%
0.2%
0.2%
0.6%
2005
1.1%
0.3%
0.3%
0.8%
2006
1.4%
0.4%
0.4%
1.2%
2007
2.1%
0.4%
0.6%
1.4%
2008
2.4%
0.4%
0.7%
1.6%
2009
1.8%
0.3%
0.4%
1.1%

Η AGRIPAN SA ήταν, είναι και θα παραμείνει στον χώρο της αυτοκίνησης με την υπευθυνότητα και την συνέπεια που την χαρακτηρίζει.

Σε συνεργασία με την DAIHATSU, θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης υψηλού επιπέδου και να  εξασφαλίζει πλήρη ικανοποίηση στους χιλιάδες παλαιούς και νέους πελάτες της

Περισσότεροι από 60.000 κάτοχοι αυτοκινήτων DAIHATSU θα συνεχίσουν να  απολαμβάνουν όπως τόσα χρόνια τα αξιόπιστα, οικονομικά και πρωτοποριακά  αυτοκίνητα τους και μετά το 2013 και το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: