IΔIAITEPA επιτυχημένο ήταν το 2010 για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat, η οποία επέστρεψε σε θετική πορεία καθώς πέτυχε κέρδη ύψους...
600 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 848 εκατ. ευρώ που είχε κατά το προηγούμενο έτος. Η «στροφή» της Fiat αποδίδεται, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ίδιας της εταιρίας, στην πολύ καλή πορεία των
πωλήσεων αυτοκινήτων, φορτηγών, ρυμουλκών οχημάτων σε Βραζιλία και ΗΠΑ, ενώ αντίθετα η ευρωπαϊκή αγορά χαρακτηρίζεται ως αδύναμη. Παράλληλα, ο ετήσιος κύκλος εργασιών της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκε κατά 12,3%, φθάνοντας στα 56,3 δισ. ευρώ.600 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 848 εκατ. ευρώ που είχε κατά το προηγούμενο έτος. Η «στροφή» της Fiat αποδίδεται, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ίδιας της εταιρίας, στην πολύ καλή πορεία των
Σημειώνεται ότι και τα δύο μεγέθη, κέρδη και κύκλος εργασιών, ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών. Επιπρόσθετα το χρέος της Fiat υποχώρησε, πάντα για το σύνολο του 2010, στα 2,4 δισ. ευρώ από 4,4 δισ. ευρώ το 2009. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου 2011 ο όμιλος Fiat «χωρίζεται» σε δύο βασικές μονάδες: τη Fiat Industrial (στην οποία θα «ανήκει» η παραγωγή φορτηγών και ρυμουλκών) και την «κλασική» Fiat, η οποία θα έχει την παραγωγή αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των brand names Fiat, Alfa Romeο, Ferrari και Maserati. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ιταλικού ομίλου, η μεν εταιρία παραγωγής επιβατικών οχημάτων θα εμφανίσει εφέτος κέρδη 300 εκατ. ευρώ και κύκλο εργασιών 37 δισ. ευρώ, ενώ η Fiat Industrial θα έχει κέρδη 600 εκατ. ευρώ και κύκλο εργασιών 22 δισ. ευρώ.