Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Alfa Romeo Giulietta συναρπάζει...

Ο ορισμός του οχήματος lifestyle
Μία νέα σελίδα στην πλούσια ιστορία της Alfa Romeo γράφεται με τη νέα Giulietta. Το νέο premium μικρομεσαίο μοντέλο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα και υιοθετεί πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που θα δούμε σε επερχόμενα μοντέλα του ομίλου Fiat, κάνοντας έτσι το προφίλ της πιο προηγμένο, πιο στυλάτο και βέβαια πολύ πιο ολοκληρωμένο. H Giulietta είναι σχεδιασμένη να καλύπτει και τις πιο υψηλές προσδοκίες για βέλτιστο κράτημα, καθημερινή ευελιξία, οδηγική ευχαρίστηση, ενεργητική ασφάλεια και σπορ αίσθηση, προάγοντας έτσι τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά της. Ιδιαίτερη σημασία στα χαρακτηριστικά της έχει η συνδεσμολογία των αναρτήσεων, με αλουμινένια γόνατα τύπου MacPherson για μπροστά, μια νέα εντελώς αλουμινένια εφαρμογή πολλαπλών συνδέσμων με την ονομασία "bi-link", για τον πίσω άξονα. Σημαντική επίσης καινοτομία αποτελεί το νέο σύστημα διεύθυνσης ‘διπλού πηνίου’ που προσφέρει άμεση απόκριση στις στροφές, απόλυτη άνεση και οδηγική απόλαυση.

«Πράσινες» επιδόσεις
Η Giulietta εφοδιάζεται με τους νέους υπερτροφοδοτούμενους (1.4ΤB και 1.4 MultiAir) κινητήρες του ομίλου Fiat που έχουν απόδοση 120 και 170 ίππων, ενώ ο κορυφαίος της κινητήρας είναι ο νέος 1.750TBi των 235 ίππων που προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Παράλληλα διατίθενται και δύο πετρελαιοκινητήρες 2ης γενιάς ...
1.6 JTDM-2 105 ίππων και 2.0 JTDM-2 170 ίππων, ενώ όλα τα κινητήρια σύνολα καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων που θεσπίζει το πρωτόκολλο Euro5 και εμφανίζουν εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης. Μία επίσης ενδιαφέρουσα προσθήκη στην γκάμα της νέας Giulietta, αφορά τα προσφερόμενα κιβώτια ταχυτήτων, όπου εκτός από ένα 6τάχυτο μηχανικό, φιγουράρει το νέο 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της εταιρείας (Alfa TCT - Twin Clutch Technology-) με σειριακή και πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία.

Πιστά στην υπόσχεση του ομίλου όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος, τα κινητήρια σύνολα έχουν εξελιχθεί και κατασκευαστεί κάτω από μία ιδιαίτερα οικολογική λογική, συμβαδίζουν με τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων και συν τοις άλλοις εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος συντήρησης, χάρη στα μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στα προγραμματισμένα service. Τα τέσσερα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ είναι εφοδιασμένα με σύστημα “Start&Stop” και ένδειξη αλλαγής σχέσης GSI, για περαιτέρω οικονομία καυσίμου, ενώ παρουσιάζουν εκρηκτικές επιδόσεις και ευκολία οδήγησης.

1.4 turbo, 120 HP
Ακολουθώντας τη λογική του downsizing, ο τετρακύλινδρος turbo 16V των 1.400 κυβικών αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 206 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας έτσι δυναμικές επιδόσεις, ακόμη και στην λιγότερο ισχυρή έκδοσή του. Συνοπτικά η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,4’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ.




1.4 Multiair, 170 HP
Το 1.400άρι Multiair σύνολο ενσωματώνει ένα ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής, που παρέχει περισσότερη ισχύ, περιορίζει την κατανάλωση κατά 10% συγκριτικά με τους συμβατικούς κινητήρες και μειώνει τις εκπομπές CΟ2, αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ, όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία Dynamic (230 Nm στις 2.250 σ.α.λ. στη λειτουργία Normal). Mε αυτόν τον κινητήρα η Giulietta επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,8 δεύτερα και εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις συνδυάζονται με ιδιαίτερα οικολογικά χαρακτηριστικά αφού οι εκπομπές CO2 είναι 134 γρ./χλμ. και η κατανάλωση εκτός πόλης φτάνει τα 4,6 λτ./100 χλμ.

Quadrifoglio Verde, 235 HP 1750 TBi
Η Giulietta QV είναι αναμφίβολα ένα σύγχρονο σύμβολο μηχανολογικής υπεροχής. Εφοδιάζεται από τη -μέχρι στιγμής- ισχυρότερη εκδοχή του κινητήρα των 1.742 cc αποδίδοντας 235 ίππους και 340 Nm ροπής στις 1.900 στροφές, μόλις! Σαν αποτέλεσμα προσφέρει δυνατές συγκινήσεις στον οδηγό της. Επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δεύτερα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 242 χλμ/ώρα. Ο τετρακύλινδρος, state-of-the-art, 16V κινητήρας τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και τεχνολογία scavenging για την εξάλειψη της υστέρησης απόκρισης, έχει ειδική απόδοση 134 ίππους/λίτρο κινητήρα και κατέχει τα παγκόσμια πρωτεία στην κατηγορία του. Με μέση κατανάλωση στα 7,6 λτ./100 χλμ. η Giulietta QV αποδεικνύεται ταυτόχρονα ιδιαίτερα οικονομική ακόμη και για καθημερινή χρήση, όσο δυναμικός και έντονος να είναι ο χαρακτήρας της.

Mία Giulietta για τον καθένα
Μία πλούσια παλέτα επιλογών προσωποποίησης είναι διαθέσιμη για την Giulietta. Η γκάμα περιλαμβάνει 2 διαφορετικές επενδύσεις για τα καθίσματα και το σαλόνι (συν υψηλής ποιότητας δέρμα), διαθέσιμες σε τέσσερα χρώματα σε συνδυασμό με 6 τύπους ζαντών αλουμινίου (από 16 έως 18 ίντσες) και 9 χρώματα που αναδεικνύουν το γοητευτικό και σπορ χαρακτήρα του αμαξώματος. Συνολικά υπάρχουν 4 μεταλλικές αποχρώσεις (Alfa Silver, Magnesium Grey, Anthracite Grey και Profondo Blue), 3 παστέλ (Alfa Red, Ghiaccio White και Black), 1 Metal-flake (Etna Black) και μία ειδικής τριπλής επίστρωσης (Rosso Competizione). Η γκάμα του εξοπλισμού ολοκληρώνεται από την Quadrifoglio Verde που έχει ακόμη πιο έντονη σπορ αισθητική και φιλοσοφία, συνδυασμένη με στοιχεία πολυτέλειας και τεχνολογίας.

Επιβράβευση (Hellenic COTY 2011)
Η επιβεβαίωση των προδιαγραφών, της φιλοσοφίας και του χαρακτήρα της Giulietta ήρθε ακόμη μια φορά, μέσα από τη βράβευσή της ως «ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς». Η Giulietta απέσπασε την πρώτη θέση με διαφορά 74 βαθμών από τον δεύτερο φιναλίστ, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι «κέρδισε» τους εκλέκτορες με τα ιδιαίτερά της χαρακτηριστικά, όπως είναι ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων με τους downsized κινητήρες 1.4 λίτρων Euro5, 120 και 170 ίππων, η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η κορυφαία ασφάλεια, η μοναδική αισθητική, η πρακτικότητα στην καθημερινή συμβίωση και φυσικά, ο ζωντανός και ενθουσιώδης οδηγικός της χαρακτήρας. Μεταξύ των εξεχόντων χαρακτηριστικών της Giulietta είναι και η τιμή απόκτησής της, που αντικατοπτρίζει μία άκρως ολοκληρωμένη αγορά (από 20.550 ευρώ για την έκδοση 1.4 120hp Euro5 Progression ή από 19.590 με κρατική απόσυρση), καθώς και ο οικολογικός της χαρακτήρας που εκφράζεται και από τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 των κινητήρων της (με μόλις 134g/km στην έκδοση 1.4 Multiair 170hp).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.