Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Παγκόσμιες Πωλήσεις της GM έφτασαν τα 8,39 Εκατομμύρια Οχήματα το 2010

  • Αύξηση πωλήσεων κατά 12,2% από το 2009
  • Οι πωλήσεις σε Κίνα και ΗΠΑ ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια μονάδες στην κάθε αγορά
  • Δυνατό κλείσιμο της χρονιάς για την Opel/Vauxhall
Η General Motors ανέφερε παγκόσμιες πωλήσεις 8.389.769 οχημάτων για το ημερολογιακό έτος 2010, αύξηση 12,2% σε σχέση με το 2009 (7.477.178 μονάδες).1
Η GM πέτυχε διψήφιο ποσοστό αύξησης σε πέντε από τις 10 δημοφιλέστερες αγορές της. Ειδικότερα: σημείωσε αύξηση 28,8% στην Κίνα, όπου η GM και οι εταίροι της2 ήταν οι πρώτοι που ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια μονάδες σε μία μόνο χρονιά, και 41,3% στο Ουζμπεκιστάν, το οποίο μπήκε στο top 10 των αγορών της GM.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ, τη Νο 2 αγορά της GM, αυξήθηκαν κατά 6,3% παρά την κατάργηση ή πώληση τεσσάρων μαρκών, ενώ στη Βραζιλία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της GM, σημειώθηκε αύξηση 10,4%.
Η Opel/Vauxhall παρέμεινε η δεύτερη...σε πωλήσεις μάρκα της GM σε όλο τον κόσμο με το κλείσιμο της χρονιάς. Το 2010, το μερίδιό της αυξήθηκε σε 18 από τις 27 Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία και η Ισπανία. Η Opel/Vauxhall βρέθηκε στην πρώτη τριάδα σε οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων οι δύο μεγαλύτερες αγορές, Γερμανία και Βρετανία. Το μερίδιο 6,25% του 4ου Τριμήνου αντιπροσωπεύει μία αύξηση σχεδόν 0,5 ποσοστιαίων μονάδων από το αντίστοιχο Τρίμηνο του 2009 και αύξηση 0,05 μονάδων σε σχέση με το Μ.Ο. 1ου – 3ου Τριμήνου 2010. [Στη Γερμανία, η Opel αύξησε σταδιακά το μερίδιό της όλα τα τρίμηνα του 2010 και έκλεισε τη χρονιά στο 9,68% το Δεκέμβριο - πάνω από δύο πλήρεις ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το Δεκέμβριο του 2009].
Η λήψη παραγγελιών για το πρόσφατα λανσαρισμένο μοντέλο της Opel, το  Meriva, αυξήθηκε κατά 80% από τότε που κυκλοφόρησε: το Meriva είναι Νο 1 στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη. Το 5-θυρο Astra είναι 2ο στη μικρομεσαία κατηγορία οχημάτων δύο όγκων, ενώ το Insignia είναι επίσης 2ο στη μεσαία κατηγορία οχημάτων μαρκών μαζικής παραγωγής.
Ακολουθούν στοιχεία για τις κορυφαίες αγορές και μάρκες της GM:
Οι Δέκα Πρώτες Αγορές:

Χώρα Παραδόσεις 2010 Παραδόσεις 2009 % Μεταβολή Κατάταξη 2009
1 Κίνα 2,351,610 1,826,475 28.8 2
2 ΗΠΑ 2,215,227 2,084,492 6.3 1
3 Βραζιλία 657,825 595,625 10.4 3
4 Βρετανία 290,250 287,278 1.0 5
5 Γερμανία 269,061 381,687 (29.5) 4
6 Καναδάς 247,104 254,257 (2.8) 6
7 Ιταλία 169,955 188,689 (9.9) 7
8 Ρωσία 159,199 141,695 12.4 8
9 Μεξικό 155,590 138,482 12.4 9
10 Ουζμπεκιστάν 145,151 102,746  41.3 13

Οι Δημοφιλέστερες Μάρκες:


Μάρκα Παραδόσεις 2010 Παραδόσεις 2009 % Μεταβολή Κατάταξη 2009
1 Chevrolet 4,271,189 3,517,412 21.4 1
2 Opel/Vauxhall 1,206,620 1,236,221 (2.4) 2
3 Wuling 1,149,060 1,001,213 14.8 3
4 Buick 718,848 558,533 28.7 4
5 GMC 446,547 353,258 26.4 5
6 Cadillac 180,724 128,838 40.3 7
7 Holden 140,771 126,089 11.6 8
8 Daewoo 129,829 121,345 7.0 9
9 Jiefang 88,224 34,860 153.1 12

1 Οι πωλήσεις οχημάτων αντιπροσωπεύουν πρωτίστως τις κατά προσέγγιση πωλήσεις στον τελικό πελάτη.
2
Οι συμφωνίες κοινοπραξιών με τις SGMW (44%) και FAW-GM (50%) επιτρέπουν λόγω της ιδιότητας μέλους και του συμβατικού δικαιώματος το συνυπολογισμό των πωλήσεων των SGMW και FAW-GM στην Κίνα στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς.
Σχετικά με τη General Motors Η General Motors, μία από τις παγκοσμίως μεγαλύτερες κατασκευάστριες αυτοκινήτων, αντλεί τις ρίζες της από το 1908. Με την παγκόσμια έδρα της στο Ντιτρόιτ, η GM απασχολεί σήμερα περίπου 209.000 άτομα σε όλες τις σημαντικές περιοχές του πλανήτη και δραστηριοποιείται σε πάνω από 120 χώρες. Η GM και οι στρατηγικοί εταίροι της κατασκευάζουν επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα σε 31 χώρες, ενώ εμπορεύονται και επισκευάζουν αυτά τα οχήματα υπό τις εξής μάρκες: Baojun, Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Daewoo, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall και Wuling.  Η μεγαλύτερη εθνική αγορά της GM  είναι η Κίνα και ακολουθούν Αμερική, Βραζιλία, Βρετανία, Γερμανία, Καναδάς, Ιταλία, Ρωσία, Μεξικό και Ουζμπεκιστάν. Η θυγατρική  OnStar της GM είναι πρωτοπόρος της βιομηχανίας στις υπηρεσίες ασφάλειας, προστασίας και πληροφορικής στο χώρο του αυτοκινήτου. Η General Motors απέκτησε δραστηριότητες από την General Motors Corporation στις 10 Ιουλίου, 2009, και αναφορές σε προηγούμενες περιόδους στο παρόν και άλλα δελτία τύπου αφορούν δραστηριότητες της παλιάς General Motors Corporation. Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα General Motors υπάρχουν στο διαδικτυακό τόπο www.gm.com.
[GM MEDIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.