Η Ferrari έκανε δώρο στους πιλότους της από ένα ...πυραυλάκι εδάφους-εδάφους Abarth 695 Tributo Ferrari, σε μια ειδική τελετή που έγινε στη Monza.
Η ιταλική εταιρεία έκανε δώρο στους Fernando Alonso και Felipe Massa από ένα ...πυραυλάκι εδάφους-εδάφους Abarth 695 Tributo Ferrari, σε μια ειδική τελετή που έγινε στη Monza...
Το Abarth 695 Tributo Ferrari είναι αποτέλεσμα της πολυετούς και αγαστής συνεργασίας των δύο ιταλικών εταιρειών.
Πρόκειται για το πιο δυνατό 500αράκι όλων των εποχών καθώς ο 16βάλβιδος 1.4 T-Jet κινητήρας που το κινεί ...
(σ.σ. ουσιαστικά μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα που «φοράει» και το Abarth Grande Punto esseesse), αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. χάρη στις «περιποιήσεις» που έχει δεχθεί. Παρά την υψηλή απόδοση του κινητήρα η κατανάλωση κινείται σε χαμηλά επίπεδα καθώς χρειάζονται 5,43 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο MTA (Manual Transmission Automated) με τα «paddles» στο τιμόνι που είναι εμπνευσμένα από τους αγώνες.
Οι επιδόσεις της μικρής κόκκινης βολίδας είναι εντυπωσιακές καθώς χρειάζεται μόλις 7 δευτερόλεπτα στη διαδικασία του 0-100km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 225km/h.
Για βελτίωση των επιταχύνσεων, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ελαστικά υψηλών επιδόσεων και 17άρες ζάντες αλουμινίου, το σχέδιο των οποίων είναι εμπνευσμένο από τους τροχούς των Ferrari.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση, όσο και στα φρένα τα οποία είναι της Brembo. Και φυσικά υπάρχει και η διπλή εξάτμιση «Record Monza» με μεταβλητό back pressure, σχεδιασμένη για να βελτιώσει τις επιδόσεις του κινητήρα και να προσφέρει ωραίο ήχο πάνω από τις 3.000 στροφές.
Εξωτερικά, το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση Scuderia Red, με πλευρικούς καθρέφτες από ανθρακονήματα και λεπτομέρειες όπως οι τροχοί και οι πίσω εισαγωγές αέρα σε απόχρωση Racing Grey.
Το εσωτερικό διαθέτει επίσης ισχυρή προσωπικότητα και διέπεται από μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ υπάρχει διάχυτο το σπορτίφ στοιχείο. Τα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» είναι δερμάτινα και μαύρου χρώματος και η βάση τους είναι από ανθρακονήματα.
Για την ιστορία, το εν λόγω ...πυραυλάκι κοστίζει 35.000 ευρώ.
ΕΘΝΟΣ
Το Abarth 695 Tributo Ferrari είναι αποτέλεσμα της πολυετούς και αγαστής συνεργασίας των δύο ιταλικών εταιρειών.
Πρόκειται για το πιο δυνατό 500αράκι όλων των εποχών καθώς ο 16βάλβιδος 1.4 T-Jet κινητήρας που το κινεί ...
(σ.σ. ουσιαστικά μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα που «φοράει» και το Abarth Grande Punto esseesse), αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. χάρη στις «περιποιήσεις» που έχει δεχθεί. Παρά την υψηλή απόδοση του κινητήρα η κατανάλωση κινείται σε χαμηλά επίπεδα καθώς χρειάζονται 5,43 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο MTA (Manual Transmission Automated) με τα «paddles» στο τιμόνι που είναι εμπνευσμένα από τους αγώνες.
Οι επιδόσεις της μικρής κόκκινης βολίδας είναι εντυπωσιακές καθώς χρειάζεται μόλις 7 δευτερόλεπτα στη διαδικασία του 0-100km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 225km/h.
Για βελτίωση των επιταχύνσεων, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ελαστικά υψηλών επιδόσεων και 17άρες ζάντες αλουμινίου, το σχέδιο των οποίων είναι εμπνευσμένο από τους τροχούς των Ferrari.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση, όσο και στα φρένα τα οποία είναι της Brembo. Και φυσικά υπάρχει και η διπλή εξάτμιση «Record Monza» με μεταβλητό back pressure, σχεδιασμένη για να βελτιώσει τις επιδόσεις του κινητήρα και να προσφέρει ωραίο ήχο πάνω από τις 3.000 στροφές.
Εξωτερικά, το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση Scuderia Red, με πλευρικούς καθρέφτες από ανθρακονήματα και λεπτομέρειες όπως οι τροχοί και οι πίσω εισαγωγές αέρα σε απόχρωση Racing Grey.
Το εσωτερικό διαθέτει επίσης ισχυρή προσωπικότητα και διέπεται από μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ υπάρχει διάχυτο το σπορτίφ στοιχείο. Τα καθίσματα «Abarth Corsa by Sabelt» είναι δερμάτινα και μαύρου χρώματος και η βάση τους είναι από ανθρακονήματα.
Για την ιστορία, το εν λόγω ...πυραυλάκι κοστίζει 35.000 ευρώ.
ΕΘΝΟΣ