Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πιλότοι της Ferrari Αλόνσο και Μάσα έλαβαν από ένα Abarth 695 Tributo Ferrari


Δύο ABARTH 695 Tributo Ferrari, το γρηγορότερο 500άρι του κόσμου, παραδόθηκαν στους πιλότους της ομάδας της Ferrari Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα στις 9 Σεπτεμβρίου, στο εκπληκτικό σκηνικό της Villa Reale στη Monza.

Το νέο Abarth 695 Tributo Ferrari είναι μια απόδειξη της άρρηκτης σχέσης μεταξύ της Abarth και της Ferrari –σχέση που έχει βασιστεί σε κοινές αξίες, οι οποίες περιλαμβάνουν το πάθος για επιδόσεις, την αγωνιστική ψυχή, την προσοχή στη λεπτομέρεια και το ιταλικό στιλ.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις εξασφαλίζονται από τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet 16v, που αποδίδει 180 ίππους. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων Abarth με πεντάλ εμπνευσμένο από τους αγώνες, για τη μείωση του χρόνου αλλαγής ταχυτήτων και την πλήρη εκμετάλλευση των επιδόσεων του κινητήρα.

Το χρώμα που επιλέχθηκε για τα αυτοκίνητα είναι το Scuderia Red με λεπτομέρειες σε απόχρωση Racing Grey, ενώ έχουν προστεθεί τμήματα από ανθρακόνημα, όπως στα καπάκια από τους καθρέφτες και στο μοχλό ταχυτήτων.

Μια αριθμημένη και περιορισμένη ειδική σειρά αυτών των αυτοκινήτων διατέθηκε προς... πώληση τον Ιούλιο και έχει ήδη ξεπεράσει τις 600 παραγγελίες, από τις οποίες περισσότερες από τις μισές προορίζονται για εξαγωγή σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία.

Ενώ έχει ήδη αναρτηθεί και η αποκλειστική ιστοσελίδα www.abarth695tributoferrari.com, επιβεβαιώνοντας την απόφαση της Abarth να υποστηρίξει και να προωθήσει διεθνώς αυτό το αποκλειστικό μοντέλο.

Ο Karl Abarth και ο Enzo Ferrari ήταν δυο σημαντικές προσωπικότητες, το πάθος και η αφοσίωση των οποίων συνέβαλαν στη δημιουργία του μύθου των ιταλικών αγώνων ταχύτητας, που σήμερα αναγνωρίζονται διεθνώς. Οι δύο άντρες ακολούθησαν ανάλογες σταδιοδρομίες: ξεκίνησαν ως οδηγοί, συνέχισαν ως βελτιωτές και έφτασαν να γίνουν επικεφαλής δύο εταιρειών που εμπνέουν ειλικρινή σεβασμό στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας.

Οι Ferrari και Abarth είναι για μια ακόμη φορά μαζί, όπως ήταν και στο παρελθόν, με τους δύο πιλότους της F1 της Ferrari Μάσα και Αλόνσο πίσω από το τιμόνι των δύο ολοκαίνουριων Abarth 695 Tributo Ferrari.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Abarth 695 Tributo Ferrari – 180 HP 1.4 16v Turbo T-Jet

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- 4 κύλινδροι σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1.368 κ.εκ.
- Μέγιστη ισχύς: 180 ίπποι (132 kW) στις 5.500 σ.α.λ.
- Μέγιστη ροπή: 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στην έκδοση Sport
- Υπερτροφοδότης με τούρμπο Garrett 1446 με φτερωτή σταθερής γεωμετρίας

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
- Aγωνιστικό κιβώτιο Abarth 5 ταχυτήτων - ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο κιβώτιο με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
- Φίλτρο “Powered by BMC”, ειδικά σχεδιασμένο για την Abarth

ΑΝΑΡΤΗΣΗ
- Ανεξάρτητα εμπρός γόνατα MacPherson
- Ειδικά καλιμπραρισμένος ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
- Αμορτισέρ Koni FSD με βαλβίδα ρύθμισης απόσβεσης

ΤΙΜΟΝΙ
- Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση στην έκδοση Sport
- Διακόπτης Sport/overboost (αλλάζει τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και αυξάνει τη ροπή του κινητήρα)

ΦΡΕΝΑ
- Σταθερές εμπρός δαγκάνες Brembo M36/40
- Αεριζόμενοι, διάτρητοι εμπρός δίσκοι, ? 285 x 28 χλστ
- Μονοπίστονες πίσω δαγκάνες, ? 34 χλστ
- Διάτρητοι πίσω δίσκοι, ? 264 x 11 χλστ
- Δισκόφρενα υψηλών επιδόσεων
- Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (ESP)
- Σύστημα διαχείρισης ροπής TTC - (Torque Transfer Control)

ΤΡΟΧΟΙ
- Ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 7x17” ET35 με ελαστικά 205/40 R17”

ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Διπλή εξάτμιση “Record Monza”
- Προβολείς Xenon
- Δερμάτινα καθίσματα με βάση από ανθρακονήματα “Abarth Corsa by Sabelt”
- Αξεσουάρ ”Carbon look” (καπάκια καθρεφτών, προστατευτικό φτέρνας)
- Ειδικά πεντάλ αγωνιστικού τύπου

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
- Σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 5 EEC-f5

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
- 155 γρ./χλμ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
- Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα
- Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: