Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η CHEVROLET ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΣΕ 13 ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

  • Αύξηση Ευρωπαϊκών πωλήσεων 8,0%
  • Αύξηση Ευρωπαϊκού μεριδίου αγοράς στο 2,4%
  • Εξαιρετική άνοδος πωλήσεων σε Ισπανία, Δανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Ολλανδία, Ελλάδα, Ελβετία, Σουηδία
Η Chevrolet Europe πούλησε 232.417* αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο, αύξηση 16.401 μονάδων, ή 8,0%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (2009: 216.016 αυτοκίνητα). Το μερίδιο αγοράς της Chevrolet αυξήθηκε κατά 0,14 της μονάδας στο 2,4%, με βάση τις αυξήσεις μεριδίων σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές.

«Όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι πελάτες μαθαίνουν τη νέα γκάμα μας: ελκυστικά μίνι, μικρά και μικρομεσαία μοντέλα Chevrolet σε εξαιρετικά προσιτές τιμές», δήλωσε ο Wayne Brannon επικεφαλής Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Chevrolet. «Το 2011, θα λανσάρουμε επτά νέα μοντέλα και θα κινηθούμε ώστε να καλύψουμε, από το ένα τρίτο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων, πάνω από το μισό στο προσεχές μέλλον», πρόσθεσε ο Brannon.

Η Chevrolet πέτυχε αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων σε...
πολλές χώρες της Νότιας Ευρώπης, στην Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ελλάδα και Τουρκία. Η Δανία, Σουηδία, Ελβετία και το Βέλγιο κατέγραψαν επίσης τριψήφιο ή διψήφιο ποσοστό αύξησης. (Βλέπε πίνακα, σελίδα 2)

Στη Ρωσία όπου η αγορά ανακάμπτει με αργούς ρυθμούς η Chevrolet διατήρησε τη θέση της ως Νο1 μη εγχώρια μάρκα, με σταθερό μερίδιο αγοράς 6,5%.

Με το νέο μοντέλο της στην κατηγορία μίνι, το αυτοκίνητο πόλης Chevrolet Spark, η Chevrolet κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της σε ένα τμήμα της αγοράς με ελαφρώς πτωτική τάση από 5,7 σε 7,0% στην Ευρώπη και να γίνει η 4η μάρκα σε πωλήσεις στην κατηγορία, με 50.127 αυτοκίνητα.
Στην κατηγορία μικρομεσαίων notch-back, το Chevrolet Cruze που αναδείχτηκε AUTOBEST Car of the Year 2010 και έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια στο EuroNCAP, εξακολουθεί να έρχεται πρώτο σε πολλές χώρες, με μερίδια μέχρι 36%, όπως στην Ισπανία, όπου 4.375 Cruze πουλήθηκαν φέτος στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.

* όλες οι τιμές είναι προκαταρτικές τιμές ταξινομήσεων

Αγορές ανάπτυξης σύμφωνα με την αύξηση των μονάδων Πωλήσεις Ιανουαρίου-Ιουνίου 2010 Διαφορά από το 2009
σε μονάδες
Διαφορά από το 2009
σε ποσοστό
Ισπανία 14.259 +5.064 +55%
Δανία 3.101 +2.499 +415%
Γαλλία 10.686 +1.959 +23%
Πορτογαλία 3.070 +1.433 +88%
Τουρκία 6.290 +1.431 +30%
Ολλανδία 3.219 +1.056 +49%
Ελλάδα 2.013 +690 +52%
Ελβετία 1.588 +460 +41%
Βέλγιο 2.734 +302 +12%
Σουηδία 741 +205 +38%
Ιστορικό Πωλήσεων Chevrolet 2004-2010
Έτος Σύνολο Αύξηση Μερίδιο
2004 251.121 55,0 % 1,2%
2005 295.247 17,5% 1,4%
2006 341.737 15,8% 1,6%
2007 457.224 33,6 % 2,0%
2008 506.433 10,8% 2,3%
2009 425.874 -15,0% 2,3%
YTD 6/2010 232.417 8,0%* 2,4%
* Σύνολο Ευρωπαϊκής Βιομηχανίας +0,9% 2010 έναντι του 2009 (YTD)
[CHEVROLET]


Βάλε πολύ εύκολα και γρήγορα κερδοφόρες διαφημίσεις στο Blog ή site που έχεις....πατώντας εδώ!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.