Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Abarth στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισίου


• Η ιστορία των βελτιώσεων της Abarth συνεχίζεται με την πρώτη εμφάνιση των κιτ βελτίωσης για το Abarth Punto Evo και Abarth 500C, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισίου.
• Η γκάμα του Abarth 500 επεκτείνεται με νέους χρωματισμούς και νέα επίπεδα εξοπλισμού.
• 2010: Μία χρονιά εμπορικής επιτυχίας και εντυπωσιακών αγωνιστικών επιτευγμάτων.

Μετά την επιτυχία των κιτ βελτίωσης της Abarth, στη διεθνή έκθεση του Παρισίου θα κάνουν το ντεμπούτο τους τα κιτ esseesse για το Abarth 500C και για το Abarth Punto Evo. Τα συγκεκριμένα κιτ βελτίωσης είναι σχεδιασμένα για να αναβαθμίσουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις, το κράτημα, αλλά και την ασφάλεια χωρίς να θυσιαστεί καθόλου η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, καθώς και τα χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων.

Έτσι λοιπόν, το Abarth Punto Evo esseesse φτάνει τους 180... ίππους με εντυπωσιακά νούμερα επιδόσεων, όπως τα 270 Nm ροπής στις 3.000 rpm, την τελική ταχύτητα των 216 km/h και την επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Το esseesse κιτ για το Abarth 500C ανεβάζει την απόδοση του στα 160 HP, με ροπή 230 Nm, τελική ταχύτητα 209 km/h και επιτάχυνση για τα πρώτα 100 km/h σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα, κάνοντας έτσι το ανοιχτό μοντέλο με τον σκορπιό, ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Το Abarth Punto Evo esseesse θα μαζέψει τα βλέμματα στην έκθεση με το γκρι Campovolo χρώμα του, το οποίο έχει πάρει την ονομασία του από τον αεροδιάδρομο -ο οποίος λειτουργεί ακόμη και σήμερα- που είναι σε κοντινή απόσταση από τα ιστορικά αρχηγεία της φίρμας, στο Τορίνο. Εκεί ήταν που, ο νεαρός τότε, Karl Abarth συνήθιζε να βάφει τα αυτοκίνητά του, στην ίδια ακριβώς γκρι απόχρωση.

Το Abarth 500C esseesse από την άλλη θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι σε μία πολύ κομψή διχρωμία με το γκρί Campovolo να κυριαρχεί και το γκρί Pista να ολοκληρώνει τον συνδυασμό, ενώ μία έντονη χρωμιωμένη γραμμή χωρίζει τις δύο “χαρακτηριστικές πτυχές” του αυτοκινήτου: την κομψότητα του cabriolet και την απόλυτη δυναμική του κιτ esseesse. Το 500C παρουσιάζεται επίσης με το “διπλό” σύστημα εξαγωγής Record Monza, το οποίο έχει μεταβλήτη συμπίεση και κάνει ακόμη πιο εντυπωσιακό τον ήχο του συνόλου κινητήρα – εξάτμιση πάνω από τις 3.000 rpm.

Μπορεί τα δύο αυτά μοντέλα να φαίνονται διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά μοιράζονται το ίδιο πνεύμα. Αυτό του θρυλικού σκορπιού που εδώ και χρόνια έχει αποδειχθεί ότι κοσμεί πραγματικά σπορ κατασκευές, φτιαγμένες να προσφέρουν δόσεις ευχαρίστησης, οδηγικής συγκίνησης και πάθους, παρέα με ιταλική φινέτσα και στυλ. Μέχρι τώρα λοιπόν, περίπου 1600 Abarth 500C και σχεδόν 1300 Abarth Punto Evo έχουν πωληθεί, κάνοντας άμεσα κατανοητή την αποδοχή του αυτοκινητιστικού κοινού και την επιτυχία των μοντέλων.

Μία επίσης μεγάλη επιτυχία είναι το ταχύτερο και πιο δυναμικό 500 όλων των εποχών, το Abarth 695 Tributo Ferrari. Το καυτό 500άρακι έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Ferrari και βασίζεται στις κλασικές αρχές της ιταλικής εταιρείας, όπως η ταχύτητα, η σπορ εμφάνιση και η αγωνιστική ψυχή. Αυτή η αριθμημένη και περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση, ξεκίνησε να διατίθεται από τον Ιούλιο και έχει ήδη ξεπεράσει τις 600 παραγγελίες.

Η περαιτέρω παρουσία της Abarth στα αγωνιστικά δρώμενα, ήταν επίσης σημαντική κατά το 2010, τόσο στους αγώνες ράλλυ, όσο και στους αγώνες πίστας, στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη. Σε ότι αφορά τους αγώνες ράλλυ, δύο επίσημες ομάδες πήραν μέρος στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, με Abarth Grande Punto S2000, ενώ η αγωνιστική εκδοχή του Abarth 500 έδωσε την δυνατότητα για την διεξαγωγή του 500 Rally Selenia Trophy.

Οι αγωνιστικές δραστηριότητες σε πίστα στέφθηκαν επίσης, με μεγάλη επιτυχία, όσον αφορά το Ιταλικό Abarth 500 Selenia Trophy, αλλά και στο ευρωπαϊκό, που πλαισίωσαν το φετινό πρωτάθλημα μονοθεσίων Formula Aci/Csai Abarth, το οποίο δίνει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία σε νέους οδηγούς να αποκτήσουν αγωνιστική εμπειρία με χαμηλό κόστος. Το 2011 αναμένεται ακόμη πιο πλούσιο αγωνιστικά με την διοργάνωση του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος μονοθεσίων Formula Abarth.

Κιτ βελτίωσης των Abarth Punto Evo και 500C
Οι μηχανικοί της Abarth σχεδίασαν και εξέλιξαν τα νέα esseesse κιτ για το Abarth 500C και για το Abarth Punto Evo με σκοπό την δημιουργία μίας μοναδικής οδηγικής αίσθησης, τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, κρατήματος, όσο και σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας. Για παράδειγμα τα αμορτισέρ της Koni, που χρησιμοποιούνται και στις δύο περιπτώσεις, εγγυώνται για την σημαντικά αναβαθμισμένη οδηγική συμπεριφορά και βέβαια την ενεργητική ασφάλεια, ακολουθώντας το ξεχωριστό στυλ οδήγησης του κάθε οδηγού. Την ίδια στιγμή τα κιτ βελτίωσης δίνουν ένα σημαντικό ποσοστό αύξησης της ιπποδύναμης και των επιδόσεων αντίστοιχα, χωρίς ωστόσο να επηρεαστεί καθόλου το επίπεδο εκπομπών CO2. Με την επιλογή Sport (διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα Abarth), τα κιτ βελτίωσης προσφέρουν ακόμη περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση.

Abarth Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir 165 HP
Η τεχνολογία MultiAir έδωσε νέα ώθηση στο σκηνικό των βενζινοκινητήρων, αφού είναι ικανή να προσφέρει μέχρι και 10% περισσότερη δύναμη και μέχρι και 15% περισσότερη ροπή, ενώ η κατανάλωση καυσίμου, αλλά και οι εκπομπές ρύπων μπορούν να περιοριστούν κατά 10%. Το πνεύμα της τεχνολογίας ΜultiAir είναι το νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων, πράγμα το οποίο γνωρίζουν οι μηχανικοί της Abarth και έτσι προχωρήσαν στην δημιουργία του 165 HP MultiAir 1400 16V, με την χρήση ενός μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή καυσαερίων από την Garrett. Οι επιδόσεις του συνόλου είναι εκπληκτικές: μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.250 rpm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ τα νούμερα ρύπων και κατανάλωσης παραμένουν πολύ χαμηλά. Μόλις 142 g/Km εκπομπών CO2, πράγμα που σημαίνει ότι ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές Euro 5 και κατανάλωση 8,1 lt/100km για τον αστικό κύκλο, 4,8 lt/100km για τον υπεραστικό και μόλις 6,0 lt/100km για τον μικτό κύκλο.

Σαν ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο, το Abarth Punto Evo διαθέτει τον διακόπτη Sport που ρυθμίζει κινητήρα, φρένα και σύστημα διεύθυνσης, αναδεικνύοντας δύο εντελώς διαφορετικές συμπεριφορές, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού: πιο δυναμική οδήγηση με το Sport και με περισσότερη άνεση και ευκολία με το Normal. Ένα νέο καινοτόμο στοιχείο στην γκάμα του Abarth Punto Evo είναι η άμεση ενεργοποίηση του συστήματος TTC (Torque Transfer Control), με την επιλογή του Sport mode. Το TTC είναι ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα το οποίο αναλαμβάνει τον ρόλο μπλοκέ διαφορικού, ενεργώντας στους μπροστινούς τροχούς συγκεντρώνοντας δεδομένα από τους αισθητήρες του ESP (γωνία τιμονιού, μεμονωμένη ταχύτητα τροχών, κλίση κτλ) και ρυθμίζοντας αυτόματα κάθε δευτερόλεπτο την δύναμη που περνάει στους τροχούς, για ακόμη καλύτερο κράτημα και πιο δυναμική συμπεριφορά.

Ένα ακόμη αγωνιστικού τύπου χαρακτηριστικό του νέου Abarth Punto Evo, είναι το συστημα GSI (Gear Shift Indicator), το οποίο αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό για την αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο, όταν πλησιάζει ο κόφτης στροφών, σε ένα φάσμα που είναι ιδανικό για τις καλύτερες επιδόσεις του αυτοκινήτου. Παράλληλα στον εξοπλισμό του Abarth Punto Evo περιλαμβάνεται και το έξυπνο σύστημα Start&Stop, που καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση μέχρι και 10% στον αστικό κύκλο, ενώ στον τομέα της ασφάλειας το Abarth Punto Evo θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία, με 7 συνολικά αερόσακους, συμπεριλαμβανόμενου εκείνου των γόνατων του οδηγού, ενώ στα τετραπίστονα φρένα φιγουράρει το όνομα-εγγύηση της Brembo. Η ανάρτηση βασίζεται σε μία δοκιμασμένη λύση από την Abarth, με γόνατα MacPherson, για εμπρός και μία ημιανεξάρτητη διάταξη με αντιστρεπτική δοκό για πίσω. Σε σχέση με την έκδοση παραγωγής που βασίζεται το Abarth Punto Evo, οι αντιστρεπτικές είναι αρκετά παχύτερες και τα ελατήρια κατά 20% σκληρότερα.

Αντίστοιχα σε σχέση με την εκδοχή της Fiat, το Abarth Punto Evo έχει πιο σπορτίφ υπόσταση εμφανισιακά και λειτουργικά, με τους προφυλακτήρες να έχουν φαρδύνει αρκετά, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για τους πλαϊνούς αεραγωγούς, ενώ στο πίσω μέρος κλέβει τις εντυπώσεις μία λειτουργική διάταξη διαχύτη, για ακόμη καλύτερη κατανομή του αέρα. Πάνω από το διαχύτη σε θέση που θυμίζει τα μονοθέσια της Formula 1 είναι πλέον τα φώτα της όπισθεν και της ομίχλης, ενώ οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης έχουν μεγαλύτερη διάμετρο, σαν φόρο τιμής στην ιστορία της μάρκας. Οι προφυλακτήρες και οι πλευρικές ποδιές έχουν αναβαθμισμένη εικόνα, με όλα τους τα μέρη να είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ οι ανασχεδιασμένες ζάντες 17'' έχουν σαν κύριο θέμα τους τον σκορπιό, έμβλημα της Abarth. Και στο εσωτερικό η εικόνα είναι ανανεωμένη, με νέα υλικά και μία κεντρική κονσόλα χωρισμένη στα δύο, για ακόμη πιο σπορ αίσθηση. Τα όργανα παράγονται ειδικά από την Jaeger, με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να έχουν μια πιο σπορτίφ διάταξη, ενώ το διπλό υλικό (μαλακό δέρμα και κορυφαίας ποιότητας ύφασμα) των καθισμάτων, προσφέρει το κατάλληλο ποσοστό άνεσης και αγωνιστικής αίσθησης. Όπως και πριν, υπάρχει η επιλογή τοποθέτησης των bucket Abarth Corse καθισμάτων της Sabelt.

Κιτ esseesse για το Abarth Punto Evo
Το κιτ βελτίωσης ανεβάζει την ιπποδύναμη του 1.4 16V Turbo Multiair στα 180 HP (132 kW) στις 5.750 rpm και στην επιλογή Sport η ροπή φτάνει τα 270 Nm στις 3.000 rpm. Το αποτέλεσμα είναι κορυφαίες επιδόσεις, όπως η τελική ταχύτητα των 216 km/h, η επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, χωρίς ωστόσο να έχουν πειραχθεί αρνητικά τα νούμερα των εκπομπών ρύπων (142 g/km), ώστε να παραμείνει το αυτοκίνητο μέσα στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Ένα ειδικά κατασκευασμένο φίλτρο αέρος από την BMC, οι διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και τα λογότυπα essseesse προσθέτουν έναν ακόμη πιο σπορ αέρα.

Στο κιτ βελτίωσης περιλαμβάνεται βέβαια, και ένα πακέτο εξελιγμένων φρένων με διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους για εμπρός (διάστασεων 305 x 28 mm) και διάτρητους δίσκους (διαστάσεων 264 x 11 mm) για πίσω, με υψηλών επιδόσεων τακάκια, ενώ η ανάρτηση με τα Koni αμορτισέρ (με FSD βαλβίδα) εμπρός και πίσω, έχει εξειδικευμένα ελατήρια για να χαμηλώσει περαιτέρω το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος. Οπτικά, αλλά και οδηγικά το κιτ συμπληρώνουν οι Abarth esseesse αλουμινένιες ζάντες 7''x18'', που συνδυάζονται με 215/40 ZR18 ελαστικά.

Το κιτ esseesse για το Abarth Punto Evo θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά.

Abarth 500C
Το νέο Abarth 500C δημιουργήθηκε αναβαθμίζοντας το design του ανοιχτού μοντέλου, χωρίς όμως να χάσει καθόλου την ταυτότητά του και τον χαρακτήρα του. Για πρώτη φορά σε 500 η Abarth προσφέρει και την επιλογή bicolore χρωματισμού, σε μία μέγαλη ποικιλία αποχρώσεων, ενώ το καπό είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα (μαύρο και titanium γκρι) για έναν ακόμη πιο καθαρόαιμο συνδυασμό. Το Abarth 500C είναι ικανό να προσφέρει όλα τα στοιχεία ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου: με την οροφή κλειστή η δυναμική του δεν έχει σημαντική διαφοποίηση σε σχέση με την κλειστή έκδοση, ενώ στην cabriolet εκδοχή του η γλυκιά αίσθηση του αέρα και ο ήχος από την ανανεωμένη εξάτμιση γεμίζει την ατμόσφαιρα.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.4 Turbo T-Jet, με ισχύ 140 HP και με 206 Nm ροπής στις 2.000 rpm, με την επιλογή Sport. Οι επιδόσεις ακολουθούν το ίδιο εντυπωσιακό μοτίβο. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 205 Km/h, ενώ η επιτάχυνση από 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα. Ο 1.368 cc, 16βάλβιδος κινητήρας, χρησιμοποιεί έναν υπερσυμπιεστή με σταθερή γεωμερτία της IHI (RPF3-P) και με το εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμου επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις και στην κατανάλωση, με 6,5 lt/100km στον μικτό κύκλο και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 που ακολουθούν τις προδιαγραφές Euro 5. Και στο Abarth 500C υπάρχει το σύστημα επιλογής μεταξύ Normal και Sport mode, που ενεργεί αντίστοιχα σε κινητήρα (ενεργοποιώντας αυτόματα και την λειτουργία overboost) και το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και το συστήμα TTC (Torque Transfer Control), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, που λειτουργεί συγκεντρώνοντας δεδομένα από τους αισθητήρες του ESP.

Το πιο σημαντικό νέο τεχνολογικό χαρακτηριστικό του Abarth 500C είναι το αγωνιστικά εμπνευσμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Abarth Competizione. Ο Karl Abarth άλλωστε, από το πρώτο όχημα παραγωγής που κατασκεύασε το 1949, δούλεψε πάνω σε ένα αγωνιστικό κιβώτιο για το Fiat Topolino, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από το τιμόνι. Έτσι λοιπόν, 60 χρόνια μετά, οι μηχανικοί της Abarth εξέλιξαν ένα καινοτόμο κιβώτιο -πρόκειται για ένα εξατάχυτο ηλεκτρονικά αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων MTA (Manual Transmission Automated), στο οποίο η μηχανική σύνδεση έχει δώσει την θέση της σε μία εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα TCU (Transmission Control Unit), η οποία ρυθμίζει ανάλογα με τον ρυθμό του οδηγού την ταχύτητα των αλλαγών, ενώ προσφέρει και πλήρη αυτοματοποιημένη λειτουργία, για ακόμη μεγαλύτερη άνεση και ευκολία.

Το Abarth 500C στοχεύει τους οδηγούς που ψάχνουν τόσο την δυναμική μίας σπορ κατασκευής, την καινοτομία αλλά αναζητούν επίσης το design και την πιο ευχάριστη καθημερινή αίσθηση. Βέβαια, σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί η κορυφαία ασφάλεια του Abarth 500C με συνολικά 7 αερόσακους (δύο μπροστινούς, δύο παραθύρου, δύο πλάγιους και για τα γόνατα του οδηγού), αλλά και οι πιο εξειδικευμένες τεχνολογικά εφαρμογές όπως το ABS με EBD, το σύστημα ESP που εμπεριέχει το σύστημα αποφυγής σπιναρίσματος ASR, το σύστημα Hill Holder Assist, που βοηθάει στο ξεκίνημα σε ανηφόρα, το σύστημα ΗΒΑ (Ηydraulic Brake Assistance) που προετοιμάζει και υποβοηθά τα φρένα για ένα έντονο φρενάρισμα πανικού, αλλά και το εξελιγμένο TTC (Torque Transfer Control).

Συστήματα εξαγωγής “Record Monza”
H Abarth σε συνεργασία με της Magneti Marelli εξέλιξε μία σειρά από συστήματα εξατμίσεων με την ονομασία Record Monza. Τα συγκεκριμένα συστήματα εξάτμισης επιτυγχάνουν μεταβλητή πίεση εξόδου καυσαερίων, για να αναβαθμίσουν τις επιδόσεις και βέβαια τον ήχο του κινητήρα, δημιουργώντας μία πιο χαρακτηριστική Abarth χροιά, αντάξια του σκορπιού. Οι εξατμίσεις Record Monza μπορούν να τοποθετηθούν τόσο στο Abarth 500 και στο Abarth 500C και εξασφαλίζουν μία κορυφαία ακουστική αίσθηση μετά τις 3.000 rpm.

Κιτ esseesse για το Abarth 500C
Στα 160 HP (117 kW) στις 5.750 rpm φτάνει ο 1.4 16V Turbo T-Jet που φοράει το Abarth 500C με την προσθήκη του κιτ βελτίωσης esseesse. Με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα διαχείρισης η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 230 Nm στις 3.000 rpm, ενώ οι επιδόσεις θυμίζουν αγωνιστικό αυτοκίνητο και όχι ένα κομψό, μικρό ανοιχτό 500. Τα πρώτα 100 km/h έρχονται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 km/h, με τις εκπομπές ρύπων να παραμένουν σε επίπεδα Euro 5, στα 151 g/Km.

Η ενεργητική ασφάλεια παραμένει ένα από τα ατού των ανθρώπων της Abarth, έτσι στο κιτ διατίθενται διάτρητα και αεριζόμενα δισκόφρενα για εμπρός (διαστάσεων 284 x 22 mm) και διάτρητα δισκόφρενα για πίσω (διαστάσεων 240 x 11 mm), αγωνιστικού τύπου τακάκια και βέβαια τα ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ της Koni με FSD βαλβίδα, ελατήρια χαμηλώματος και οι 7'' x 17'' αλουμινένιες ζάντες (λευκές ή σε απόχρωση τιτανίου), με ελαστικά 205/40 ZR17.

Το κιτ βελτίωσης esseesse για το Abarth 500C θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Abarth Blue&Me MAP σύστημα πλοήγησης με λειτουργία τηλεμετρίας
Διαθέσιμο στην γκάμα της Abarth, το σύστημα πλοήγησης Blue&Me MAP ενσωματώνει και λειτουργία τηλεμετρίας στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την Magneti Marelli το σύστημα μπορεί να αναπαριστά τα δυναμικά δεδομένα του αυτοκινήτου (στροφές κινητήρα, ταχύτητα, επιλεγμένη σχέση) και να τα μεταβιβάζει στο PND (Portable Navigation Device), μέσω Bluetooth. Η εφαρμογή Track (ενεργοποιείται όταν ο δηγός μπει σε ένα σιρκουί το οποίο είναι καταχωρημένο στην SD μνήμη του συστήματος), παρουσιάζει συν τοις άλλοις την θέση του αυτοκινήτου στην πίστα, αλλά και ένα αγωνιστικό γυρολόγιο, ενώ όλα τα δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν για την τηλεμετρική μελέτη τους, αλλά και την άμεση σύγκριση τους σε μία επόμενη επίσκεψη στην πίστα.

Αγωνιστικές δραστηριότητες Abarth 2010
Οι αγώνες είναι στο DNA της Abarth. To 2010 οι αγωνιστικές δραστηριότητες της μάρκας περιελάμβαναν τόσο αγώνες ράλλυ, όσο και αγώνες πίστας, στην Ιταλία αλλά και στην Ευρώπη. Σε ό,τι αφορά στους αγώνες ράλλυ, δύο επίσημες ομάδες πήραν μέρος στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, με Abarth Grande Punto S2000, ενώ η αγωνιστική εκδοχή του Abarth 500 έδωσε την δυνατότητα για την διεξαγωγή του 500 Rally Selenia Trophy.

Στην πίστα η παρουσία της Abarth ήταν έντονη με το Ιταλικό Abarth 500 Selenia Trophy, αλλά και το αντίστοιχο ευρωπαϊκό Trophy, που πλαισίωσαν το φετινό πρωτάθλημα μονοθεσίων Formula Aci/Csai Abarth, το οποίο δίνει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία σε νέους οδηγούς να αποκτήσουν αγωνιστική εμπειρία με χαμηλό γενικά κόστος. Το 2011 αναμένεται ακόμη πιο πλούσιο αγωνιστικά με την διοργάνωση του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος μονοθεσίων Formula Abarth, αλλά και ένα Πρωτάθλημα στην Βρετανία.

Για τα καθαρόαιμα αγωνιστικά αυτοκίνητά της, η φίρμα έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο δίκτυο (ανταλλακτικά, συνεργείο, βελτιώσεις) στην Ιταλία, γνωστό σαν Abarth Racing, ενώ από το τέλος του έτους αντίστοιχο δίκτυο θα υπάρχει και στην Ισπανία και Γαλλία.

Rally
Η Abarth στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Rally με τους Basso και Rossetti
Ο πρωταθλητής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Giandomenico Basso, μαζί με τον Mitia Dotta και μία ομάδα που αποτελείται από τον φιναλίστ του Ιταλικού Πρωταθλήματος Luca Rossetti και τον Matteo Chiarcossi, πολεμούν με τα χρώματα της Abarth με μεγάλη επιτυχία στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Rally του 2010, πίσω από το τιμόνι των Abarth Grande Punto S2000. Τα ονόματα των οδηγών έχουν ήδη γραφτεί στο πάνθεον του Πρωταθλήματος, με τον Basso να έχει στεφθεί πρωταθλητής το 2007, τον Rossetti το 2008 -την ίδια χρονιά μάλιστα που κέρδισε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ο Rossetti μάλιστα, κυνηγάει μία ακόμη διάκριση φέτος, καθώς έχει τερματίσει πρώτος στους περισσότερους σημαντικούς αγώνες του Πρωταθλήματος.

Abarth 500 Rally Selenia Trophy
To 2010, το αγωνιστικό Abarth 500 έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο με τρία ενιαία πρωταθλήματα: Το Abarth 500 Selenia Rally Trophy, το Abarth - BFGoodrich Challenge και το Abarth 500 Swiss Rally Trophy, με έμφαση στην ανάδειξη νέων ταλέντων, ειδικά στην κατηγορία “Κάτω των 25 ετών”. Το αγωνιστικό Abarth 500 άλλωστε αποτελεί την ιδανική επιλογή για έναν νεαρό αγωνιζόμενο, καθότι πρόκειται για ένα έτοιμο αγωνιστικό με 180 HP, εξάρι σειριακό κιβώτιο, μπλοκέ διαφορικό, διπλό αγωνιστικό συμπλέκτη, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, δισκόφρενα 300 mm εμπρός και 251 mm πίσω και όλες τις απαραίτητες αγωνιστικές προδιαγραφές, ενώ πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλείας της FIA.

Πίστα
Αγώνες 2010 Abarth 500 Selenia Trophy
Όπως και το 2009, δύο πρωταθλήματα έλαβαν χώρα στην αγωνιστική περίοδο: Το Abarth 500 Europe Selenia Trophy και το Abarth 500 Selenia Trophy. Το πιο καυτό νέο για το 2010, που θα συνεχίσει και στο Πρωτάθλημα του 2011, είναι η δυνατότητα να υπάρχουν δύο οδηγοί για ένα αυτοκίνητο, ένας στον πρώτο αγώνα και ένας στον δεύτερο αγώνα του αγωνιστικού προγράμματος. Σκοπός του εν λόγω προγράμματος είναι να βοηθηθούν οι νεότεροι οδηγοί και να κρατηθεί το κόστος συμμετοχής σε χαμηλά επίπεδα.

Ακόμη ένα νέο χαρακτηριστικό του Πρωταθλήματος του 2010 είναι το τελικό βραβείο: Ένα (πολιτικό) Abarth 500 για τον μεγάλο νικητή και μία Formula ACI/Csai Abarth για την επόμενη σεζόν στον πρωταθλητή της κατηγορίας “Κάτω των 18 ετών”.

Aci Csai Abarth Formula
Από την πρώτη της κιόλας χρονιά το Πρωτάθλημα Aci Csai Abarth Formula στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, τόσο σε ό,τι αφορά στην συμμετοχή, αλλά και όσον αφορά στο ενδιαφέρον από τον τύπο και τους φιλάθλους. Περίπου 40 οδηγοί από 12 χώρες έλαβαν μέρος σε 7 αγώνες, που αποτελούνταν από 2 σκέλη ο καθένας, σε πίστες όπως αυτή το Misano, Magione, Imola, Varano, Vallelunga (26 Σεπτεμβρίου), Mugello (10 Οκτωβρίου) και Monza (24 Οκτωβρίου).

Το πρωτάθλημα των μονοθεσίων έχει σαν στόχο την ανάδειξη νέων ταλέντων μέχρι το 2014, ώστε να πλαισιωθούν τα μεγαλύτερα πρωταθλήματα μονοθεσίων και Formula, όπως άλλωστε είχε γίνει πίσω στα 70's και 80's με το τότε πρωτάθλημα μονοθεσίων Abarth, που ανέδειξε οδηγούς όπως ο Michele Alboreto, Riccardo Patrese και Alessandro Nannini. Το 2011 το μονοθέσιο της Abarth θα κάνει και το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, με το Ευρωπαϊκο Πρωτάθλημα Formula Abarth.

Το μονοθέσιο Aci Csai Abarth είναι κατασκευασμένο από την Tatuus και έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα, ενώ το μηχανικό σύνολο έρχεται από την FPT (Fiat Powertrain Technologies), είναι τετρακύλιδρο σε σειρά με τούρμπο και απόδοση 180 HP στις 5.500 rpm και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 3.500 rpm.

Το πρωτάθλημα Aci Csai Abarth Formula διεξάγεται σε 7 αγώνες με διπλά σκέλη, που διαρκούν 23 λεπτά + 1 γύρο έκαστος και είναι ανοιχτό σε οδηγούς ηλικίας από 15 έως 19 (γεννημένοι ύστερα από τις 31/12/1990 για την σεζόν του 2010). Οι οδηγοί που έχουν γεννηθεί από τις 31/12/1990 και έπειτα, έως και 23 ετών (01/01/1987) θα συναγωνιστούν στο Εθνικό Πρωτάθλημα CSAI. Ο νικητής του πρωταθλήματος θα κερδίζει μία υποτροφία στην Ακαδημία της Ferrari.
[Δ.Τ. FIAT]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: