Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NISSAN LEAF - CHEVROLET VOLT: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ...ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ...

"ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ!"


NISSAN LEAF

1. Στα νέα υπερσύγχρονα κτήρια της Nissan στη Γιοκοχάμα,είχε γίνει πρόσφατα η παρουσίαση του Nissan Leaf, του πρώτου προσιτού αυτοκινήτου με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Σχεδιασμένο γύρω από τις τεχνολογικά προηγμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου της Nissan, το Leaf είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ που φιλοξενεί με άνεση 5 επιβάτες και έχει αυτονομία πάνω από 160 χλμ. έτσι ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Το Nissan Leaf θα είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία, τη Β. Αμερική και την Ευρώπη στα τέλη του 2010, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της αυτοκίνησης, με τίτλο «Η εποχή των μηδενικών ρύπων». Η δημιουργία αυτού του αυτοκινήτου, είναι αποτέλεσμα δεκαετιών έρευνας και εξέλιξης της Nissan και ταυτόχρονα η ενσάρκωση του οράματος της εταιρείας για το μέλλον.
«Το Nissan Leaf είναι ένα τεράστιο επίτευγμα για το οποίο όλοι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία πρέπει να είναι υπερήφανοι», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της Nissan Κάρλος Γκοσν και συνεχίζει: «Εργαστήκαμε πολύ σκληρά για μεγάλο χρονικό διάστημα για αυτή την ημέρα, για την παρουσίαση δηλαδή ενός πρωτοποριακού αυτοκινήτου, όχι απλώς με μειωμένες εκπομπές ρύπων, αλλά με πραγματικά μηδενικές. Είναι το πρώτο βήμα για ένα νέο συναρπαστικό ταξίδι για όλους του συνανθρώπους μας, για τη Nissan, για την αυτοκινητοβιομηχανία ολόκληρη».
Τα σημεία κλειδιά της σχεδίασης του Leaf περιλαμβάνουν:
1. Μηδενικές εκπομπές ρύπων κινητήρα
2. Προσιτή τιμή
3. Διακριτικό σχεδιασμό
4. Ρεαλιστική αυτονομία 160 χιλιομέτρων
5. Προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διασύνδεσης και ελέγχου


Είναι πασιφανές πως το «Leaf» αποτελεί από μόνο του μια χαρακτηριστική δήλωση για το ίδιο το προϊόν-αυτοκίνητο. Όπως τα φύλλα των δένδρων εμπλουτίζουν και καθαρίζουν την ατμόσφαιρα έτσι και το αυτοκίνητο της Nissan εξαλείφει του ρύπους από τις καθημερινές μας μετακινήσεις.
H τιμολογιακή πολιτική της Nissan για το Leaf θα ανακοινωθεί αργότερα, όταν θα πλησιάζει η επίσημη έναρξη των πωλήσεων του αυτοκινήτου, δηλαδή στα τέλη του 2010. Η Nissan όμως θα προσπαθήσει να το τοποθετήσει από πλευράς τιμής στην κατηγορία ενός καλά εξοπλισμένου μικρομεσαίου οικογενειακού. Επιπλέον το Leaf αναμένεται να τυγχάνει ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρισης ή και κρατικών επιδοτήσεων στις αγορές που θα διατεθεί.



CHEVROLET VOLT

Το Chevrolet Volt στην αμιγώς ηλεκτρική μορφή που θα έχει αναμένεται να κάνει την διαφορά και τον ανταγωνισμό (που ίσως προκύψει...ανταγωνιστικά) να τρέμει! Η Chevrolet συνεργάζεται με τρεις Εταιρίες Κοινής Ωφέλειας της Καλιφόρνιας και το Ινστιτούτο Έρευνας Ηλεκτρικής Ισχύος - Electric Power Research Institute (EPRI), στο πλαίσιο εκτενών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και ενός ερευνητικού προγράμματος, με στόχο τη μύηση πελατών στην ηλεκτροκίνηση, την περαιτέρω προώθησή της και τη δημιουργία προγραμμάτων φόρτισης οχημάτων, προετοιμάζοντας το έδαφος για τους καταναλωτές.
Η General Motors ηγείται του προγράμματος με μια επιχορήγηση 30+ εκατομμυρίων δολαρίων στα κεφάλαια του Σχεδίου Ανάκαμψης της Αμερικανικής Οικονομίας (AmericanRecovery & ReinvestmentAct –ARRA) από την Πρωτοβουλία Ηλεκτροκίνησης Μέσων Μεταφορών που διαχειρίζεται το Αμερικανικό Τμήμα Ενέργειας.

«Είναι φυσικό η αγορά της Καλιφόρνια να διεκδικεί την πρωτιά για το Volt. Πέραν του ότι είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου, οι Καλιφορνέζοι θεωρούνται πρωτοπόροι στην υιοθέτηση επαναστατικών, νέων τεχνολογιών», σχολιάζει ο Brent Dewar, αντιπρόεδρος της GM, Global Chevrolet Brand.

Η παραγωγή του Volt προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2010. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Οι πρώτες αγορές λανσαρίσματος του Volt, συμπερ. της Καλιφόρνιας, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στον έλεγχο ετοιμότητας της αγοράς λιανικής για ηλεκτρικά οχήματα. Η GM συνεργάζεται με βασικές εταιρίες κοινής ωφέλειας σε όλη τη Β. Αμερική εν όψει της προετοιμασίας των κατά τόπους αγορών για πελάτες λιανικής. Η Chevrolet θα ξεκινήσει παραδόσεις του Volt στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2011.

Στο πλαίσιο του προγράμματος έρευνας & δοκιμών, η Chevrolet προσφέρει πάνω από 100 Volt στους συμμετέχοντες του προγράμματος, οι οποίοι θα τα χρησιμοποιήσουν στο στόλο τους για δύο χρόνια. Η Chevrolet θα χρησιμοποιήσει επίσης τεχνολογία τηλεματικής OnStar για να συλλέξει στοιχεία επιδόσεων των οχημάτων και τις απόψεις των οδηγών τα οποία και θα διαβιβαστούν στο Τμήμα Ενέργειας (DOE) για τη βελτίωση των εμπειριών των πελατών με τη νέα τεχνολογία.

Επειδή το Volt είναι σχεδιασμένο για να φορτίζεται εύκολα οπουδήποτε, το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης πάνω από 500 σταθμούς φόρτισης για οικιστική, επαγγελματική και δημόσια χρήση. Οι σταθμοί φόρτισης θα χρησιμοποιηθούν για τη λήψη πληροφοριών σχετικά με την εγκατάσταση, τη διαδικασία φόρτισης του οχήματος και την εμπειρία των πελατών.
Ο Wayne Brannon, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Chevrolet Europe δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τη σημερινή ανακοίνωση. Οι πληροφορίες και οι γνώσεις που προέρχονται από τις δραστηριότητες και συνεργασίες της Καλιφόρνιας, θα είναι πολύτιμες για εμάς καθώς προσδιορίζουμε τα σχέδια λανσαρίσματος και διανομής του Chevrolet Volt στην Ευρώπη».

Το Chevrolet Volt είναι ένα ηλεκτρικό όχημα που κάνει βήματα στο μέλλον. Παρέχει αυτονομία 60 km με ηλεκτροκίνηση, χωρίς τη χρήση βενζίνης ή παραγωγή ρύπων. Όταν η μπαταρία ιόντων λιθίου του Volt πέσει σε χαμηλά επίπεδα, ένας κινητήρας-γεννήτρια τίθεται σε λειτουργία, χωρίς να υπάρξει κάποια διακοπή, αυξάνοντας τη συνολική αυτονομία πάνω από 500 km, πριν χρειαστεί ανεφοδιασμός ή επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Εκτός από το προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης, το Volt υιοθετεί μία τεχνολογία με την οποία προάγει την εξατομίκευση, πληροφόρηση και διάδραση σε νέα επίπεδα.

Το ‘Όργανο Απόδοσης’ στον ψηφιακό πίνακα οργάνων προσφέρει στον οδηγό πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την οδηγική απόδοση. Το σύστημα θέρμανσης και ψύξης έχει τρία προγράμματα απόδοσης, ενώ ενεργοποιώντας το μπουτόν “Green Leaf” του Volt, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες Ροής Ισχύος, Φόρτισης και Ενέργειας. Ο οδηγός θα μπορεί να ρυθμίζει το πρόγραμμα φόρτισης μέσα στο αυτοκίνητο ή μέσω τηλεχειρισμού, με βάση την ώρα της ημέρας ή το κόστος. Το Volt προσφέρει ακόμα και ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις, όταν παίρνει μπρος ή σβήνει και όταν ενεργοποιείται η φόρτιση.









Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: