ΒΕΡΟΛΙΝΟ (AFP) – Η General Motors Co. θα κρατήσει ανοιχτό το εργοστάσιο της Adam Opel GmbH στο Μπόχουμ της δυτικής Γερμανίας δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής της εταιρείας στην Ευρώπη Nick Reilly.
Το εργοστάσιο, το οποίο απασχολεί σχεδόν 5.200 εργαζομένους, θα παραμείνει “μία σημαντική τοποθεσία στο μέλλον,” δήλωσε ο Reilly, έπειτα από τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό του κρατιδίου της North Rhine-Westphalia.
Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο συναρμολογούνται τα μοντέλα Astra και Zafira ενώ κατασκευάζονται άξονες και κιβώτια ταχυτήτων, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Opel. Είναι ένα από τα τέσσερα εργοστάσια της εταιρείας στη Γερμανία, η οποία απασχολεί συνολικά 25.000 υπαλλήλους στη χώρα, τους μισούς από το συνολικό αριθμό στην Ευρώπη.
Η GM συμφώνησε το Σεπτέμβριο να πουλήσει πλειοψηφικό μερίδιο της Opel, συμπεριλαμβανομένμης και της βρετανικής Vauxhall, στην καναδική Magna International Inc.(MG.A.T) και την κρατική ρωσική τράπεζα Sberbank (SBER.RS).
Τελικά όμως αποφάσισε να κρατήσει τη ζημιογόνο μονάδα της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση, μειώνοντας τις θέσεις εργασίας στην Ευρώπη κατά 10.000, χωρίς να έχει ανακοινώσει ακόμα σε ποια εργοστάσια θα γίνουν απολύσεις.
capital.gr
Το εργοστάσιο, το οποίο απασχολεί σχεδόν 5.200 εργαζομένους, θα παραμείνει “μία σημαντική τοποθεσία στο μέλλον,” δήλωσε ο Reilly, έπειτα από τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό του κρατιδίου της North Rhine-Westphalia.
Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο συναρμολογούνται τα μοντέλα Astra και Zafira ενώ κατασκευάζονται άξονες και κιβώτια ταχυτήτων, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Opel. Είναι ένα από τα τέσσερα εργοστάσια της εταιρείας στη Γερμανία, η οποία απασχολεί συνολικά 25.000 υπαλλήλους στη χώρα, τους μισούς από το συνολικό αριθμό στην Ευρώπη.
Η GM συμφώνησε το Σεπτέμβριο να πουλήσει πλειοψηφικό μερίδιο της Opel, συμπεριλαμβανομένμης και της βρετανικής Vauxhall, στην καναδική Magna International Inc.(MG.A.T) και την κρατική ρωσική τράπεζα Sberbank (SBER.RS).
Τελικά όμως αποφάσισε να κρατήσει τη ζημιογόνο μονάδα της και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση, μειώνοντας τις θέσεις εργασίας στην Ευρώπη κατά 10.000, χωρίς να έχει ανακοινώσει ακόμα σε ποια εργοστάσια θα γίνουν απολύσεις.
capital.gr