"ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΜΙΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ..."
Τί να πει κανείς για το μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας. Το Ford Focus ίσως και να είναι το πιο σημαντικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο της τελευταίας δεκαετίας στην ευρωπαϊκή Ήπειρο.
Η Ford το 1998 επένδυσε πολλά χρήματα για να κατασκευάσει το καλύτερο μικρομεσαίο και κατά γενική ομολογία τα κατάφερε. Δέκα χρόνια μετά, ύστερα από μία ενδιάμεση ανανέωση το 2002 και μετά από μία μέτρια χρονιά στις πωλήσεις -για τα στάνταρ του Focus- η Ford Motor Europe αποφάσισε να περάσει το "Kinetic Design" και στο best seller της.
Από τις αρχές του 2008 έγινε facelift στο επιτυχημένο μοντέλο με σκοπό την τόνωση των πωλήσεων. Εξωτερικά σε σχέση με το μοντέλο που υπήρχε στην αγορά έως και τον Δεκέμβριο του 2007οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και στο σχεδιασμό των προφυλακτήρων. Αλλαγές που ενώ δεν ακούγονται πολλές, αλλάζουν αρκετά το Focus και του δίνουν μία σαφώς πιο σύγχρονη εξωτερική εμφάνιση. Στο εσωτερικό τα νέα στοιχεία είναι περισσότερα, καθώς η κεντρική κονσόλα δέχτηκε μία σημαντική επέμβαση και πλέον παραπέμπει ξεκάθαρα στο μεγαλύτερο Mondeo. Η ποιότητα κατασκευής που είναι παραδοσιακά από τα βασικά ατού του Focus παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ενώ και τα μαλακά πλαστικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό δίνουν αίσθηση πολυτέλειας.
Ένα ακόμη βασικό ατού του Focus ήταν παραδοσιακά τα κορυφαία οδικά του χαρακτηριστικά. Μόνο μελανό σημείο του Focus αλλά και γενικά της Ford το τελευταίο διάστημα με την επέλαση των turbo είναι η σχετικά μικρή ισχύς των κινητήρων. Και βάσει των τωρινών δεδομένων, οι 115 ίπποι που αποδίδει ο κινητήρας των 1.600 κ.εκ. μοιάζουν "λίγοι" για το βαρύ αμάξωμα του Focus. Η σχετικά μικρή ισχύς του κινητήρα εξισορροπείται κάπως από την "κοντή" κλιμάκωση του κιβωτίου με τις πέντε σχέσεις, βελτιώνοντας κάπως τον τομέα των επιδόσεων.
Όπως συμβαίνει την τελευταία δεκαετία, το Focus, όπως άλλωστε λέει και το όνομά του, επικεντρώνει στο πώς θα καταλάβει μία από τις πρώτες θέσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην καρδιά του αγοραστικού κοινού. Το γερμανικό μοντέλο συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του με αρκετά χαμηλές τιμές πώλησης απόρροια της μελλοντικής αντικατάστασής του και του ισχυρού ανταγωνισμού με το Auris, το νέο Megane και το νέο Opel Astra να καραδοκούν.
Μέσα στο 2010 αναμένεται η αλλαγή του μοντέλου σε ριζικό επίπεδο...Μένει να δούμε αν θα είναι το ίδιο καλό και αξιόπιστο όπως το τωρινό μοντέλο!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:Μοντέλο 1.6 Sport
Κυβισμός 1.596 κ.εκ.
Ισχύς 115 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 15,4 χλγμ./4.150 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 10,8''
Τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση (δοκιμής) 9,8 λίτρα/100 χλμ.
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,337x1,839x1,500 μέτρα
Χώρος αποσκευών 396 λίτρα
Βάρος 1.257 κιλά
Εγγυήσεις:
μηχανικά μέρη 5 έτη
βαφή 2 έτη
διάτρηση 6 έτη
Δείτε το video της εταιρείας για το Ford Focus
Τί να πει κανείς για το μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας. Το Ford Focus ίσως και να είναι το πιο σημαντικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο της τελευταίας δεκαετίας στην ευρωπαϊκή Ήπειρο.
Η Ford το 1998 επένδυσε πολλά χρήματα για να κατασκευάσει το καλύτερο μικρομεσαίο και κατά γενική ομολογία τα κατάφερε. Δέκα χρόνια μετά, ύστερα από μία ενδιάμεση ανανέωση το 2002 και μετά από μία μέτρια χρονιά στις πωλήσεις -για τα στάνταρ του Focus- η Ford Motor Europe αποφάσισε να περάσει το "Kinetic Design" και στο best seller της.
Από τις αρχές του 2008 έγινε facelift στο επιτυχημένο μοντέλο με σκοπό την τόνωση των πωλήσεων. Εξωτερικά σε σχέση με το μοντέλο που υπήρχε στην αγορά έως και τον Δεκέμβριο του 2007οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και στο σχεδιασμό των προφυλακτήρων. Αλλαγές που ενώ δεν ακούγονται πολλές, αλλάζουν αρκετά το Focus και του δίνουν μία σαφώς πιο σύγχρονη εξωτερική εμφάνιση. Στο εσωτερικό τα νέα στοιχεία είναι περισσότερα, καθώς η κεντρική κονσόλα δέχτηκε μία σημαντική επέμβαση και πλέον παραπέμπει ξεκάθαρα στο μεγαλύτερο Mondeo. Η ποιότητα κατασκευής που είναι παραδοσιακά από τα βασικά ατού του Focus παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ενώ και τα μαλακά πλαστικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό δίνουν αίσθηση πολυτέλειας.
Ένα ακόμη βασικό ατού του Focus ήταν παραδοσιακά τα κορυφαία οδικά του χαρακτηριστικά. Μόνο μελανό σημείο του Focus αλλά και γενικά της Ford το τελευταίο διάστημα με την επέλαση των turbo είναι η σχετικά μικρή ισχύς των κινητήρων. Και βάσει των τωρινών δεδομένων, οι 115 ίπποι που αποδίδει ο κινητήρας των 1.600 κ.εκ. μοιάζουν "λίγοι" για το βαρύ αμάξωμα του Focus. Η σχετικά μικρή ισχύς του κινητήρα εξισορροπείται κάπως από την "κοντή" κλιμάκωση του κιβωτίου με τις πέντε σχέσεις, βελτιώνοντας κάπως τον τομέα των επιδόσεων.
Όπως συμβαίνει την τελευταία δεκαετία, το Focus, όπως άλλωστε λέει και το όνομά του, επικεντρώνει στο πώς θα καταλάβει μία από τις πρώτες θέσεις στη μικρομεσαία κατηγορία, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην καρδιά του αγοραστικού κοινού. Το γερμανικό μοντέλο συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του με αρκετά χαμηλές τιμές πώλησης απόρροια της μελλοντικής αντικατάστασής του και του ισχυρού ανταγωνισμού με το Auris, το νέο Megane και το νέο Opel Astra να καραδοκούν.
Μέσα στο 2010 αναμένεται η αλλαγή του μοντέλου σε ριζικό επίπεδο...Μένει να δούμε αν θα είναι το ίδιο καλό και αξιόπιστο όπως το τωρινό μοντέλο!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:Μοντέλο 1.6 Sport
Κυβισμός 1.596 κ.εκ.
Ισχύς 115 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή στρέψης 15,4 χλγμ./4.150 σ.α.λ.
0-100 χλμ./ώρα 10,8''
Τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα
Μέση κατανάλωση (δοκιμής) 9,8 λίτρα/100 χλμ.
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 4,337x1,839x1,500 μέτρα
Χώρος αποσκευών 396 λίτρα
Βάρος 1.257 κιλά
Εγγυήσεις:
μηχανικά μέρη 5 έτη
βαφή 2 έτη
διάτρηση 6 έτη
Δείτε το video της εταιρείας για το Ford Focus