Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΝΕΟ VW Golf 1.4 TSI (160 ΑΛΟΓΑ) DSG7 .Κάντε στην άκρη να περάσει...



Ήρθε ο νέος ηγέτης της μικρομεσαίας κατηγορίας με βελτιωμένους TSI (τουρμπάτους) κινητήρες και το εφτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τον κωδικό DSG. Το ήδη πολύ καλό VW GOLF V πουλιέται ακόμη και διατίθεται εκτός από τους κλασικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες του ομίλου με τους TSI με 122(απλό turbo), 140(μηχανικό κομπρέσσορα και turbo) και 170(μηχανικό κομπρέσσορα και turbo) ίππους (η έκδοση GT).

Το νέο GOLF VI θα διατίθεται πλέον - σε σχέση με τους Turbo κινητήρες που παρουσιάζουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον - με τον κινητήρα TSI 122 και με τον κινητήρα TSI με 160 πλέον άλογα καταργώντας τις εκδοχές με τα 140 και 170 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας έχει υποστεί την φροντίδα των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας καθιστώντας τον ακόμα πιο αξιόπιστο και ροπάτο, ενώ η ελαστικότητά του έχει βελτιωθεί. Η δε απόκρισή του είναι εντυπωσιακή δίνοντας στο γερμανικό μικρομεσαίο εκρηκτικές ρεπρίζ για τις οποοίες χρειάζεσαι 3.000 κ. εκ σε ατμοσφαιρικό κινητήρα για να τις πετύχεις. Δεν είναι εντυπωσιακό; Μετά από σχεδόν 4 χρόνια στην αγορά οι TSI κινητήρες αποδείχθηκαν ανθεκτικοί χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και τώρα η VW με τις βελτιώσεις της έρχεται να ενισχύσει την αίσθηση αλλά και την πραγματικότητα της αξιοπιστίας.

Το νέο GOLF VI θα μπορούσαμε να πούμε ότι μοιάζει περισσότερο με το Golf IV και γενικότερα ακολουθεί την πρακτική της VW να μην αλλάζει πολύ τον σχεδιασμό των μοντέλων της κάτι που ενισχύει την ήδη πολύ καλή - σε σχέση με τον ανταγωνισμό - μεταπώληση των μοντέλων της. Τα πλαστικά στο νέο ταμπλό είναι βελτιωμένα και αγγίζουν το τέλειο ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή δείχνουν να πιάνουν την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Το μεταξόνιο έχει παραμείνει το ίδιο στα 2,57 μέτρα δίνοντας στους επιβάτες τους ίδιους χώρους με το απερχόμενο μοντέλο ενώ και ο αποθηκευτικός χώρος του πορτ- μπαγκάζ παραμένει στα 350 λίτρα τη στιγμή που ο ανταγωνισμός παρέχει πλέον καλύτερες χωρητικότητες: Honda Civic 5d: 485 λίτρα, Fiat Bravo και νέο Renault Megane 5d: 400 λίτρα, Ford Focus: 395 λίτρα, Opel Astra: 380 λίτρα είναι ενδεικτικές τιμές χωρητικότητας πορτ - μπαγκάζ από άμεσους ανταγωνιστές του γερμανικού μικρομεσαίου.
Γενικότερα ο οικογενειάρχης θα ήθελε το κάτι παραπάνω σε χώρους για να μπορεί κανείς να πει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί οικογενειακό...Ακόμη και το νέο Honda Jazz που ανήκει στην κατηγορία των μικρών μοντέλων έχει χωρητικότητα πορτ - μπαγκάζ 385 λίτρα!!! Οπότε κύριοι της VW είναι καιρός να ακολουθήσετε το παράδειγμα των ανταγωνιστών σας και να παρέχετε περισσότερα οικογενειακά όπλα σε αυτοκίνητα που χαρακτηρίζετε οικογενειακά. Τέλος πάντων αν εξαιρέσουμε τους χώρους το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί ουσιαστικά στο εσωτερικό του δίνοντας την εικόνα μεγαλύτερου και πολυτελέστερου αυτοκινήτου.

Στο εξωτερικό τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά, τουλάχιστον για τον αναρτώντα. Το σχέδιο παραπέμπει στις αρχές της δεκαετίας με το Golf IV να μοιάζει αρκετά με το καινούριο μοντέλο τη στιγμή που του CIVIC με χρόνια στην πλάτη του αλλά και το νέο Renault Megane δείχνουν το δρόμο στον ανταγωνισμό για το πώς θα πρέπει να μοιάζει ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Επειδή όμως το θέμα της αισθητικής είναι υποκειμενικό δεν θα ήθελα να αναφερθώ περισσότερο στο εν λόγω θέμα. Άλλωστε η επιλογή είναι δική σας.

Επί της ουσίας τώρα...

Ο 1.400άρης (εκείνος με τον κομπρέσορα και την κλασική τουρμπίνα για τις πιο υψηλές στροφές), μέσω επεμβάσεων στην τροφοδοσία και στην εισαγωγή αέρα, αποδίδει πλέον 160 ίππους, ενώ το DSG (κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) με τις 7 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις (ανά 1.000 σ.α.λ. η 5η δίνει 30,1 χλμ./ώρα, ενώ η 7η 44,5!) αποτελεί την κρυφή δύναμη του κινητήρα. Το Golf VI με τους 160 ίππους και το συγκεκριμένο κιβώτιο ξεπερνά πρώτα από όλα τον παλιό εαυτό του.

Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα;
Την ίδια ώρα το VI πατάει άψογα, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και ποιότητα κύλισης, και στρίβει με περισσή ακρίβεια, χωρίς το αμάξωμα να κάνει την παραμικρή περιττή κίνηση. Ακόμα και όταν ξεπερνιέται το όριο πρόσφυσης του πίσω άξονα, η πρύμνη ακολουθεί διαγράφοντας ένα μεγαλύτερο τόξο, αλλά «διακριτικά», χωρίς υπερβολές. Και όλα αυτά αφήνοντας στα χέρια του οδηγού μια αίσθηση μοναδική από τα χειριστήρια, χωρίς παράλληλα να ακούγεται και να καταναλώνει πολύ.

Χρειάζεται 10,80 λίτρα κατά μέσο όρο, ενώ πρέπει να σημειωθεί η βελτίωση της απόστασης ακινητοποίησης από τα 120 χλμ./ώρα, σημείο όπου δε διακρινόταν το V, η οποία έχει φτάσει στα 59 μ. (63 μ. το παλιό), παρ’ ότι τα ελαστικά και αυτήν τη φορά ήταν τα Michelin Energy Saver. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε τις τιμές, που ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο δε θα είναι πολύ διαφορετικές από τις υπάρχουσες. Προσωπικά μόνο και μόνο λόγω του TSI κινητήρα θα έβαζα το νέο GOLF ψηλά στην λίστα της επιλογής μου παρά τα υπόλοιπα - υποκειμενικά- μειονεκτήματα που ανέφερα. Ή μήπως θα πρέπει να περιμένω το νέο Ford Focus (αρχές 2010) με τους τουρμπάτους κινητήρες και την ιδιαίτερη αισθητική που το GOLF δεν μπορεί να προσεγγίσει....

Σε κάθε περίπτωση αν θέλετε να διαθέσετε λιγότερα χρήματα για να προμηθευτείτε το Golf μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 122 ονομαστικά άλογα (138 πραγματικά) που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από μόλις 1.500 στροφές στον κινητήρα δίνουν άριστες επιδόσεις και σε αυτήν την έκδοση του γερμανικού αυτοκινήτου. Διαβάστε το σχετικό άρθρο μας για την φθηνότερη πλην όμως πλήρη έκδοση VW GOLF TSI 122PS...









Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.