Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισχυρή παρουσία της Opel στο Γερμανικό Αγώνα του WRC

Ισχυρή παρουσία της Opel στο Γερμανικό Αγώνα του WRC
Το ADAC Rallye Deutschland αποτελεί το σημαντικότερο γεγονός για τους Γερμανούς λάτρεις των αγώνων ράλι, κάθε χρόνο. Ο Γερμανικός αγώνας του Πρωταθλήματος WRC της FIA έχει μεταφερθεί ...
από το Trier στο Saarbrücken και οι θεατές, όπως και οι συμμετέχοντες, αναμένουν με ανυπομονησία τον ασφάλτινο αγώνα, που διεξάγεται από τις 17 έως τις 20 Αυγούστου. Δεκάδες χιλιάδες θεατές δημιουργούν μοναδική ατμόσφαιρα στις ειδικές διαδρομές του Γερμανικού ράλι παρακολουθώντας την αφρόκρεμα των οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος στο τιμόνι συναρπαστικών World Rally Cars (WRC). Όσο για τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές γύρω από το Saarbrücken - όπου βρίσκεται η βάση του ράλι - και το service park του Bostalsee, θεωρούνται από τις δυσκολότερες στον κόσμο. Ειδικά η θρυλική ειδική Panzerplatte των 42 χιλιομέτρων, από την οποία τα πληρώματα θα κάνουν δύο περάσματα το Σάββατο.

Εδώ και χρόνια η Opel αποτελεί το ‘στυλοβάτη’ του ADAC Rallye Deutschland και φέτος αυτό ισχύει περισσότερο από ποτέ: 31 από τα 93 αγωνιστικά που συμμετέχουν στο Γερμανικό αγώνα του WRC – ακριβώς το ένα τρίτο δηλαδή της λίστας συμμετοχών – φέρουν το σήμα της Opel.

Με έναν εντυπωσιακό αριθμό 25 πληρωμάτων, το ADAC Opel Rallye Cup έχει τη μερίδα του λέοντος από πλευράς συμμετοχών Opel. Το μεγαλύτερο ενιαίο κύπελλο ράλι της Ευρώπης έχει εξελιχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι των ράλι στη γηραιά ήπειρο. Τα νεανικά πληρώματα των αγωνιστικών Opel ADAM Cup με ισχύ 103 kW/140 hp, εγγυώνται συναρπαστική δράση, αφήνοντας συχνά πίσω τους αρκετά πιο ισχυρά αυτοκίνητα. Για πέμπτη χρονιά, το ADAC Rallye Deutschland προσμετρά σαν δύο αγώνες του κυπέλλου. Στον πρώτο περιλαμβάνονται οκτώ ειδικές διαδρομές από την Πέμπτη μέχρι την Παρασκευή το βράδυ ενώ ο δεύτερος αγώνας αποτελείται από 13 ειδικές διαδρομές από το πρωί του Σαββάτου μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής με 309 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών. Αυτό σημαίνει ότι τα πληρώματα θα έχουν δύο ευκαιρίες να διεκδικήσουν βαθμούς και χρηματικά έπαθλα, τα οποία είναι σημαντικά στο ADAC Opel Rallye Cup, φτάνοντας τα 120.000 ευρώ περίπου κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ανάδειξης νέων ταλέντων, την οποία διοργανώνουν από κοινού η ADAC και η Opel, έχει καθιερωθεί σαν εφαλτήριο για τους οδηγούς ράλι και η εξαιρετική φήμη του έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη. Στο ADAC Rallye Deutschland, οδηγοί από 13 διαφορετικές χώρες θα δώσουν μάχες μεταξύ τους με εντελώς ίδια αυτοκίνητα. Όλοι τους έχουν ένα κοινό όνειρο, μία θέση στην ομάδα της Opel Rallye Junior Team στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου ώστε να αντιμετωπίσουν τα κορυφαία ταλέντα της Ευρώπης κάτω των 27 ετών στα πλαίσια του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior, στο τιμόνι του ADAM R2 140 kW/190 hp, του πιο επιτυχημένου σήμερα αγωνιστικού αυτοκινήτου ράλι της κατηγορίας του. Οι οδηγοί αυτοί θα βρεθούν στα χνάρια των Marijan Griebel, Emil Bergkvist, Julius Tannert και Jari Huttunen, των καλύτερων νέων οδηγών του Cup κατά τις αγωνιστικές περιόδους από το 2013 έως το 2016.

Τα δύο τελευταία χρόνια μάλιστα, οι Bergkvist και Griebel απέδειξαν πόσο συναρπαστικά είναι τα ράλι με τους τίτλους που κατέκτησαν στο ERC Junior. Φέτος, ένα νέο ταλέντο, ο Jari Huttunen (23 ετών από το Kiuruvesi της Φινλανδίας), μαζί με τους άλλους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Opel, τον Chris Ingram (23 ετών από το Manchester της Αγγλίας) και την Tamara Molinaro (19 ετών από το Moltrasio της Ιταλίας), δίνει τη μάχη για τον τίτλο στο σκληρότερο πρωτάθλημα για νέα ταλέντα στην Ευρώπη. Ενώ ο επικεφαλής της βαθμολογίας του ERC Junior και Πρωταθλητής Ευρώπης του ERC3 Chris Ingram δεν θα παραβρεθεί στο ADAC Rallye Deutschland, ο Huttunen και η Molinaro θα συμμετάσχουν με τα εργοστασιακά τους ADAM R2 απέναντι σε 14 άλλα αυτοκίνητα R2 της κατηγορίας RC4. Πέρα από τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Opel, τρία ακόμη πληρώματα θα συμμετάσχουν με ADAM R2 στο ADAC Rallye Deutschland. Και όλοι τους έχουν μεγάλες προσδοκίες μία και τα τρία τελευταία χρόνια τη νίκη στην κατηγορία RC4 στο Γερμανικό ράλι κατέκτησε ένας οδηγός της Opel.

Αυτό και μόνο αρκεί για να παρακολουθήσει κάποιος τη δράση μετά τα περάσματα των αστέρων του WRC στο ADAC Rallye Deutschland. Οι θεατές που ξέρουν δεν θα φύγουν από την ειδική διαδρομή πριν περάσει και η ομάδα των άγριων ADAM…








Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!