Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νίκη της Opel με τον Aleks Zawada στο Barum Czech Rally Zlín αλλά και ...ατυχίες για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Opel Chris Ingram και Jari Huttunen

Νίκη της Opel με τον Aleks Zawada στο Barum Czech Rally Zlín αλλά και ...ατυχίες για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Opel Chris Ingram και Jari Huttunen
Το Opel Rallye Junior Team δέχτηκε την πρώτη του ήττα στο Barum Czech Rally Zlín εδώ και πάνω από ένα χρόνο που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27.
Λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισαν στο γεμάτο στροφές ασφάλτινο ράλι της Τσεχίας οι μέχρι πρότινος επικεφαλής της βαθμολογίας εργοστασιακοί οδηγοί της Opel, Chris Ingram (23 ετών από το Μάντσεστερ της Αγγλίας) και Jari Huttunen (23 ετών από το Kiuruvesi της Φινλανδίας), ένας τρίτος οδηγός με Opel, ο Πολωνός Alex Zawada στο τιμόνι ενός πελατειακού ADAM R2, προηγείται πλέον στη βαθμολογία του FIA ERC Junior U27 μετά την ολοκλήρωση του τέταρτου από τους έξι αγώνες της σεζόν. Ωστόσο, η κατάταξη είναι πλασματική. Με δεδομένο ότι μόνο τέσσερα αποτελέσματα θα μετρήσουν για τον τίτλο, οι οδηγοί που συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες της περιόδου, έχουν τη δυνατότητα να απορρίψουν δύο αγώνες από την τελική βαθμολογία τους.

Οι Ingram και Huttunen ελπίζουν ότι το αποτέλεσμα στο Barum θα είναι ένα από τα δύο αποτελέσματα προς απόρριψη. Ο Βρετανός έχασε τεσσεράμισι λεπτά στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή την Παρασκευή το βράδυ με ένα σπασμένο ψαλίδι στο ADAM R2, ενώ ένα σκασμένο ελαστικό του κόστισε άλλα δυόμισι λεπτά την επόμενη ημέρα. Έτσι, ενώ ο Ingram και ο συνοδηγός του Elliott Edmondson έφτασαν με άδεια χέρια στον τερματισμό του πρώτου σκέλους, τα έδωσαν όλα την τελευταία ημέρα και κέρδισαν το δεύτερο σκέλος αποκομίζοντας επτά βαθμούς. Όμως αυτό τους χάρισε μόνο την έβδομη θέση στη γενική κατάταξη του FIA ERC Junior U27. «Αυτό είναι χαρακτηριστικό των ράλι», είπε ο Ευρωπαίος Πρωταθλητής του ERC3 Chris Ingram. «Και δεν έχει γίνει κάτι σοβαρό μέχρι τώρα. Έχουμε ήδη κατακτήσει δύο νίκες μέσα στη σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι όλα είναι στο χέρι μας στους τελευταίους δύο αγώνες στην Ιταλία και τη Λετονία».

Ο Φινλανδός συνάδελφος του Ingram στο ADAC Opel Rallye Junior Team είχε ακόμη μεγαλύτερη ατυχία. Ο Jari Huttunen και ο συνοδηγός του Antti Linnaketo έδιναν μάχη για την πρώτη θέση με τους Πολωνούς Zawada/Dachowski όταν το εργοστασιακό τους ADAM R2 έφυγε από το δρόμο και προσγειώθηκε σε ένα βαθύ χαντάκι στην τέταρτη ειδική διαδρομή. Μετά τους υποχρεωτικούς ελέγχους στον κλωβό ασφαλείας και στο πλαίσιο, οι τεχνικοί έφοροι της FIA συνέστησαν τη μη συμμετοχή του πληρώματος την Κυριακή. «Φυσικά σεβαστήκαμε τη σύσταση, παρότι φυσικά θέλαμε να μείνουμε στον αγώνα. Όμως η ασφάλεια είναι πάντα πρώτη προτεραιότητα», είπε ο Jörg Schrott, Διευθυντής της Opel Motorsport.

Ο Huttenen σχολίασε αντικειμενικά το συμβάν επίσης. «Είμασταν ένα κλικ πιο γρήγοροι, όμως όταν κινείσαι στο απόλυτο όριο, αυτό το κλικ είναι αρκετό. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν πάθαμε τίποτα, χάρη στην εξαιρετική σχεδίαση ασφαλείας του ADAM R2, ειδικά επειδή το ατύχημα ήταν πραγματικά ακίνδυνο. Και παρότι οι μηδέν βαθμοί στον αγώνα δεν βελτιώνουν τις πιθανότητές μας για τον τίτλο, αυτές παραμένουν αναλλοίωτες. Έχουμε στη διάθεσή μας δύο ευκαιρίες να διορθώσουμε την ατυχία».

Η Tamara Molinaro (19 ετών από το Moltrasio) και ο νέος της συνοδηγός Giovanni Bernacchini τερμάτισαν τον αγώνα στην όγδοη θέση. «Αυτό ήταν πιθανόν το πιο δύσκολο ράλι που έκανα ποτέ», παραδέχτηκε η νεαρή Ιταλίδα. «Οι δρόμοι εδώ ήταν απίστευτα στενοί, γεμάτοι ανωμαλίες, σκονισμένοι αλλά τόσο γρήγοροι. Μετά είχαμε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης την Κυριακή. Είμαι ευτυχής που φέραμε το ADAM R2 στον τερματισμό και παραμείναμε επικεφαλής στη βαθμολογία του FIA ERC Ladies’ Trophy».

Βαθμολογία FIA ERC Junior U27 στους 4 από 6 αγώνες (χωρίς απόρριψη αποτελεσμάτων):

1. Zawada, Opel, 99 βαθμοί.

2. Ingram, Opel, 96.

3. Mares, Peugeot, 84.

4. Huttunen, Opel, 75.

5. Banaz, Ford, 55.

6. Kupec, Peugeot, 42.

7. Broz, Peugeot, 41.

8. Molinaro, Opel, 39.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!