Το λογότυπο της Opel στη φανέλα των παικτών της Πρωταθλήτριας Γερμανίας Borussia |
από τη σεζόν 2017/18 Bundesliga, καθώς η εταιρία εντάσσεται στην ομάδα στρατηγικών εταίρων των Κυπελλούχων Γερμανίας. Αντίθετα με τους τρεις άλλους στρατηγικούς εταίρους της BVB – Evonik (κύριος χορηγός), Puma (προμηθευτής) και Signal Iduna που έχουν τα δικαιώματα επί της ονομασίας του σταδίου – η Opel δεν θα μετέχει σε αυτό. Ωστόσο, η στρατηγική προσέγγιση προβλέπει στενότερες σχέσεις με την Borussia Dortmund στους τομείς επικοινωνίας και ενεργοποίησης. Αυτό ανακοίνωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel Γερμανίας, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της BVB, Hans-Joachim Watzke σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Dortmund πριν από μερικές ημέρες.
Η συνεργασία Opel και Borussia Dortmund ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2012 και σύμφωνα με μελέτες που πραγματοποίησε το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Nielsen Sports και το Technical University Braunschweig θεωρείται από τις πλέον αξιόπιστες και βιώσιμες συνεργασίες στο χώρο του Γερμανικού ποδοσφαίρου. Επομένως, αποτελεί ζωτικό στοιχείο της θετικής εξέλιξης της μάρκας Opel τα τελευταία πέντε χρόνια.
«Είμαστε χαρούμενοι που πετύχαμε μία μακροπρόθεσμη επέκταση τη συνεργασίας μας με την Borussia Dortmund και θα κάνουμε ακόμα πιο στενές τις σχέσεις με αυτό το θαυμάσιο σύλλογο στο μέλλον. Η Borussia ταιριάζει άριστα στη μάρκα μας επειδή συμβολίζει ότι και η Opel – εξαιρετικές επιδόσεις και προσιτότητα. Επιπλέον, εκτιμούμε την αξιόπιστη και επαγγελματική συνεργασία με τον Hans-Joachim Watzke και ολόκληρη την ομάδα του και είμαστε ήδη ενθουσιασμένοι με τις μελλοντικές προοπτικές» δήλωσε ο Jürgen Keller.
Ο Hans-Joachim Watzke τόνισε επίσης τη σημασία της μακροπρόθεσμης συμφωνίας μεταξύ συλλόγου και αυτοκινητοβιομηχανίας. «Δηλώνουμε περήφανοι που βρήκαμε τον τέταρτο στρατηγικό εταίρο στο πρόσωπο της Opel – δεν ήταν κάτι δεδομένο σε μία τέτοια εποχή ραγδαίων εξελίξεων. Η έννοια ‘στρατηγικός’ συνίσταται κυρίως στην κοινή επιδίωξη ίδιων στόχων και στενή συνεργασία. Η Opel έχει καταδείξει τις ικανότητές της στην ευθυγράμμιση συνεργασιών στο χώρο του αθλητισμού με τη δέσμευσή της σε χορηγίες διεθνούς ποδοσφαίρου τα τελευταία 30 χρόνια. Προσβλέπουμε στο μέλλον με την Opel, μία μάρκα που όπως εμείς γίνεται ισχυρότερη και έχει προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες του κόσμου σήμερα.»
Εκτός από την εμφάνισή της στη φανέλα της BVB, η Opel θα αποκτήσει πρόσθετα δικαιώματα και θα μπορεί να προσφέρει μία σειρά άλλων υπηρεσιών μαζί με το σύλλογο. Έχουν υπογραφεί συμφωνίες κυρίως ψηφιακού χαρακτήρα – παραδείγματος χάριν η Opel θα έχει τη δυνατότητα άμεσου διαλόγου με τους υποστηρικτές του συλλόγου. Επίσης, υπάρχουν σχέδια για αναβάθμιση του ρόλου του συλλόγου στην εθνική επικοινωνία της Opel, όπως η συμμετοχή παικτών στις τηλεοπτικές διαφημίσεις της εταιρίας. Επιπλέον, η Opel θα εντείνει τη δέσμευσή της στους τομείς family και grassroots ως εταίρος του BVB Soccer School και διοργανώτρια του BVB Family Cup.
Η νέα συμφωνία με τη Borussia Dortmund σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στη δέσμευση της Opel στο ποδόσφαιρο. Στη Γερμανία, η Opel θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε συνεργασίες με την Dortmund και την 1. FSV Mainz 05. Η Opel κατέχει τα δικαιώματα ονομασίας του OPEL ARENA στο Mainz μέχρι το 2021 τουλάχιστον. Επιπλέον, η εταιρία έχει μία επιτυχημένη συνεργασία με τον πρεσβευτή της μάρκας και προπονητή της Liverpool Jürgen Klopp. Τέλος, η Opel είναι μακροχρόνιος εταίρος της πρωταθλήτριας Ολλανδίας Feyenoord Rotterdam, ενώ η αδελφική μάρκα της Vauxhall είναι κύριος χορηγός (lead sponsor) των εθνικών ομάδων της Αγγλίας, Ουαλίας, Σκοτίας και Β. Ιρλανδίας.