Το BMW Group παραμένει σε τροχιά συνεχούς επιτυχίας |
Μετά από μία ακόμα ισχυρή επίδοση το πρώτο εξάμηνο του 2017, το BMW Group παραμένει πλήρως προσηλωμένο στην υλοποίηση της στρατηγικής Strategy NUMBER ONE > NEXT με υπέρτατο σκοπό τη διαμόρφωση της μελλοντικής μετακίνησης και της μεταμόρφωσης του αυτοκινητιστικού τομέα. Ως παγκοσμίως κορυφαίος πάροχος premium μετακίνησης, το BMW Group πάντα εστιάζει στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών του και συνεχίζει το καινοτόμο έργο του στους τέσσερις τομείς ACES - Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared (Αυτόνομο, Συνδεδεμένο, Ηλεκτρικό, Υπηρεσίες Κοινοχρησίας).
Πρωταρχικός σκοπός του Group είναι η επέκταση της ηλεκτρικής μετακίνησης και της αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το BMW iNEXT θα θέσει νέα πρότυπα και στους δύο αυτούς τομείς και θα αποτελέσει τη νέα αιχμή του δόρατος της τεχνολογικής εξέλιξης. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Dingolfing – μία απόφαση που υπογραμμίζει τη σημασία της Γερμανίας ως βάση για μελλοντικές τεχνολογίες και πρότυπο κέντρο για την ηλεκτρική μετακίνηση. Η Γερμανία θα λειτουργήσει σαν κόμβος για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης. Στο πλαίσιο συμφωνιών συνεργασίας που πραγματοποιήθηκαν με τις Intel και Mobileye, οι πρώτοι μηχανικοί και από τις τρεις εταιρίες θα μεταβούν στις νέες εγκαταστάσεις εξέλιξης στο Unterschleißheim κοντά στο Μόναχο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Επιπλέον, ένα χρόνο από την έναρξη της συνεργασίας, αρκετοί περίοπτοι εταίροι, μεταξύ των οποίων οι Delphi και Continental έχουν πλαισιώσει το project.
«Τεράστιες αλλαγές αναμένονται στον κόσμο της μετακίνησης και είναι σημαντικό το γεγονός ότι η εταιρία μας είναι έτοιμη να τις αντιμετωπίσει. Η στρατηγική NUMBER ONE > NEXT αναδεικνύει το πλεονέκτημα που έχουμε στην καινοτομία και ενισχύει τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες», σχολίασε ο Harald Kr ü ger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Προχωράμε ραγδαία στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης, στο παρόν και το μέλλον. Κανείς από τους επίσημους ανταγωνιστές μας δεν έχει καταφέρει να λανσάρει τόσα πολλά ηλεκτρικά οχήματα. Στο μέλλον, με την ευέλικτη αρχιτεκτονική μας θα μπορούμε να αποφασίζουμε γρήγορα ποια και πόσα μοντέλα θα κατασκευάζουμε με κινητήρες καύσης, plug-in υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Αυτή η ευελιξία στην προϊοντική γκάμα μας είναι το μυστικό της επιτυχίας μας σε μία εποχή ρευστότητας και αβέβαιων προβλέψεων».
Η επιτυχημένη βασική επιχείρηση, διαμορφωμένη ώστε να παράγει μακροπρόθεσμη κερδοφορία, παραμένει ο στυλοβάτης του BMW Group, ενισχύοντάς το στη διαμόρφωση της μελλοντικής μετακίνησης. Το BMW Group κατέγραψε άνοδο το δεύτερο τρίμηνο του 2017 σε πωλήσεις, έσοδα και κέρδη. Στο αποτέλεσμα συνέβαλε η νέα BMW Σειρά 5, της οποίας το λανσάρισμα στις αρχές του 2017 σηματοδότησε το ξεκίνημα της μεγαλύτερης προϊοντικής επέλασης στην ιστορία του BMW Group. Σαράντα νέα και ανανεωμένα μοντέλα των τριών premium μαρκών του Group, BMW, MINI και Rolls-Royce, θα κυκλοφορήσουν στην αγορά φέτος και του χρόνου.
«Οι πελάτες μας είναι ενθουσιασμένοι με τη νέα Σειρά 5. Από τότε που λανσαρίστηκε και όλο το δεύτερο τρίμηνο, συνεχίζει να σημειώνει σημαντική επιτυχία στην αγορά. Είμαστε σίγουροι ότι το BMW Group, με τις τρεις premium μάρκες του, θα πετύχει νέο ρεκόρ παραδόσεων το 2017 και θα παραμείνει ο σημαντικότερος πάροχος premium μετακίνησης», δήλωσε ο Kr ü ger. «Μαζί με την επιτυχία των προϊόντων μας, η στρατηγική μας επικέντρωση στην επικερδή ανάπτυξη στις ΗΠΑ αποδίδει επίσης καρπούς».
Η προϊοντική μας επίθεση επεκτείνεται και στην ανώτερη-premium κατηγορία. Μέσω της στοχευμένης προσθήκης οχημάτων με μεγάλη συναισθηματική απήχηση – όπως η νέα BMW Σειρά 8 – το BMW Group στοχεύει να πετύχει σημαντική αύξηση του όγκου σε αυτή την κατηγορία μέχρι το 2020. Η κατηγορία περιλαμβάνει επίσης τη BMW Σειρά 7 και τη μελλοντική BMW X7. Επιπλέον, το BMW Group ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της κερδοφορίας για να διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη εμπορική επιτυχία του.
«Η συνεχής κερδοφορία είναι και παραμένει αναπόσπαστο τμήμα της Στρατηγικής μας NUMBER ONE > NEXT, διασφαλίζοντας ότι έχουμε τους απαραίτητους πόρους για να ανταποκριθούμε στην πρόκληση για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της μετακίνησης», δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Χρηματοοικονομικών. «Γι’ αυτό επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας και τις σχετικές τεχνολογίες του αύριο. Με σημείο εκκίνησης τις εταιρικές μας αξίες, διασφαλίζουμε ότι οι δομές που έχουμε επιτρέπουν συνεργασίες προσανατολισμένες στο μέλλον, θέτοντας παράλληλα σαφείς προτεραιότητες για τον καταμερισμό των πόρων μας. Σκόπιμα κάνουμε τα προϊόντα και τις διαδικασίες μας λιγότερο περίπλοκα. Πάντα ενεργούμε με πρόβλεψη, αποφασιστικότητα και από θέσης ισχύος, με ‘πιλότο’ τη μακροπρόθεσμη στρατηγική και τη συνεχή επιτυχία του BMW Group συνολικά. Αυτός ο συνδυασμός σταθερότητας και αξιοπιστίας είναι το σήμα κατατεθέν του BMW Group και θα παραμείνει στο μέλλον».
Η ευρεία γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Οι παραδόσεις μοντέλων BMW i3, i8, plug-in υβριδικών BMW iPerformance και της νέας plug-in υβριδικής έκδοσης του MINI Countryman ανήλθαν στις 42.573 μονάδες, περίπου 80% περισσότερο από πέρσι (2016: 23.681 μονάδες). «Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να ξεπεράσουμε τις 100.000 παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων για πρώτη φορά σε ένα χρόνο», δήλωσε ο Kr ü ger.
Από τότε που λανσαρίστηκε το BMW i3 πριν από τέσσερα χρόνια, το BMW Group θεωρείται πρωτοπόρος δύναμη στον κόσμο της ηλεκτρικής μετακίνησης κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Μαζί με το πρώτο plug-in υβριδικό MINI, το BMW Group προσφέρει τώρα εννέα ηλεκτρικά οχήματα με το νέο BMW i 8 Roadster έτοιμο να αυξήσει αυτό τον αριθμό το 2018. Αμέσως μετά, η φιλοσοφία ηλεκτροκίνησης μέσω μπαταρίας θα ενταχθεί πλήρως στις βασικές μάρκες του BMW Group, ξεκινώντας με την παραγωγή ενός ηλεκτρικού ΜΙΝΙ μπαταρίας στο εργοστάσιο του Group στην Οξφόρδη, στα τέλη του 2019 ενώ αμέσως μετά το 2020, θα ακολουθήσει και ηλεκτρική BMW X3.
Αύξηση όγκου, εσόδων και κερδών για το BMW Group .
Οι παραδόσεις οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce το δεύτερο τρίμηνο του 2017 αυξήθηκαν κατά 4,6% στις 633.582 μονάδες (2016: 605.534). Τα έσοδα του Group μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου σημείωσαν άνοδο 3,1% στα 25.799 εκατ. ευρώ (2016: 25.014 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν στα 2.929 εκατ. ευρώ, άνοδος 7,5% σε σχέση με πέρσι (2.725 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων του Group (EBT) αυξήθηκαν στα 3.055 εκατ. ευρώ (2016: 2.798 εκατ. Ευρώ, +9,2%), διαμορφώνοντας ένα περιθώριο EBT για το Group ύψους 11,8% (2016: 11,2%). Το καθαρό κέρδος αυξήθηκε κατά 13,6% στα 2.214 εκατ. ευρώ (2016: 1.949 εκατ. ευρώ).
Οι παραδόσεις το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 5,0% στις 1.220.819 μονάδες (2016: 1.163.139 μονάδες). Τα έσοδα του Group αυξήθηκαν κατά 7,4% στα 49.247 εκατ. ευρώ (2016: 45.867 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 7,6% στα 5.575 εκατ. ευρώ (2016: 5.182 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων (EBT) για τους πρώτους έξι μήνες ανήλθαν στα 6.060 εκατ. ευρώ (2016: 5.166 εκατ. ευρώ), +17,3% από πέρσι, εν μέρει λόγω θετικών χρηματιστηριακών αξιών που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο. Το περιθώριο EBT για το εξάμηνο είναι 12,3% (2016: 11,3%). Το καθαρό κέρδος του Group έκανε άλμα 21,5% στα 4.363 εκατ. ευρώ (2016: 3.590 εκατ. ευρώ).
Αυτοκινητιστικός τομέας: περιθώριο EBIT εντός εύρους στόχου.
Με 22.976 εκατ. ευρώ, τα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2ο τρίμηνο ήταν σε παρόμοιο υψηλό επίπεδο με πέρσι (22.872 εκατ. ευρώ, +0,5%). Το EBIT αυξήθηκε κατά 2,8% στα 2.238 εκατ. ευρώ (2016: 2.178 εκατ. ευρώ), βελτιώνοντας το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα στο 9,7% (2016: 9,5%), που βρίσκεται εντός του αμετάβλητου εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 4,7% στα 2.385 εκατ. ευρώ (2016: 2.277 εκατ. ευρώ).
Τα Έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα για το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 4,8% στα 43.668 εκατ. ευρώ (2016: 41.686 εκατ. ευρώ). Το EBIT βελτιώθηκε κατά 4,3% στα 4.109 εκατ. ευρώ (2016: 3.941 εκατ. ευρώ), ενώ το περιθώριο EBIT της κατηγορίας ήταν 9,4% (2016: 9,5%). Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 16,3% στα 4.664 εκατ. ευρώ (2016: 4.011 εκατ. ευρώ).
Οι παραδόσεις οχημάτων BMW σε όλο τον κόσμο ανήλθαν στις 1.038.030 μονάδες (2016: 986.557, +5,2%), ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο για πρώτη φορά σε διάστημα πρώτου εξαμήνου. Στην αύξηση του όγκου συνετέλεσαν διάφορα μοντέλα, μεταξύ των οποίων η ναυαρχίδα του BMW Group, BMW Σειρά 7, και τα μοντέλα της οικογένειας BMW X. Πάνω από 32.000 οχήματα της BMW Σειράς 7 πουλήθηκαν το αναφερόμενο διάστημα, +26,9% από πέρσι. Οι παραδόσεις της BMW X 1 το πρώτο μισό της χρονιάς σημείωσαν άλμα 45,2% φτάνοντας τις 137.000 μονάδες. Η BMW X 5 (σχεδόν 90.000 μονάδες, +10,6%) κατέγραψε επίσης σημαντική αύξηση. Ακόμα και τους μήνες που επηρεάστηκαν άμεσα από την αλλαγή του μοντέλου, η νέα BMW Σειρά 5 μπόρεσε να παραμείνει στα υψηλά επίπεδα της περσινής χρονιάς, με τις παραδόσεις στους πελάτες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου να υπερβαίνουν τις 166.000 μονάδες (-1,8%). Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα της Σειράς 5 αναμένεται να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων το υπόλοιπο της χρονιάς.
Οι παραδόσεις 181.214 μονάδων το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2017 διαμόρφωσε ένα νέο ρεκόρ για τη MINI (2016: 174.898 μονάδες, +3.6%) το πρώτο μισό της χρονιάς. Οι παραδόσεις εξαμήνου του MINI Clubman ανήλθαν στις 29.867 μονάδες (2016: 27.511 μονάδες, +8,6%), ενώ το νέο MINI Cabrio πέτυχε σημαντική άνοδο 30,3% αγγίζοντας τις 18.699 μονάδες (2016: 14.354 μονάδες).
Η Rolls - Royce, που έχει την έδρα της στο Goodwood, Αγγλία, παρέδωσε 1.575 οχήματα στους πελάτες το πρώτο εξάμηνο του 2017 (-6,5%). Η αντίστοιχη εξάμηνη περίοδος του 2016 είχε ωφεληθεί τρομερά από το λανσάρισμα της πολύ δημοφιλούς Rolls - Royce Dawn που οδήγησε σε πολύ υψηλές πωλήσεις. Αυτή η βασική επίδραση και η διακοπή στη διαθεσιμότητα της Phantom εν όψει του λανσαρίσματος της επόμενης γενιάς του μοντέλου ήταν οι κύριοι λόγοι της μείωσης του όγκου πωλήσεων από πέρσι. Παρά τη συνεχή και αισθητή αβεβαιότητα στην πολυτελή κατηγορία σε αρκετές περιοχές, η Rolls-Royce εξακολουθεί να στοχεύει στη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τη στρατηγική του για την επίτευξη μιας ισορροπημένης κατανομής πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, το BMW Group χρησιμοποιεί τις πολύ ευέλικτες δομές παραγωγής, πωλήσεων και μάρκετινγκ για να εξισορροπήσει τις διακυμάνσεις στη ζήτηση μεταξύ των διαφόρων αγορών.
Στην Ευρώπη, το BMW Group κατέγραψε αύξηση όγκου 2,2%, παραδίδοντας 555.206 οχήματα το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς (2016: 543.270 μονάδες), παρά τις αντιξοότητες σε αρκετές βασικές αγορές.
Η ζήτηση στην Ασία αυξήθηκε σημαντικά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς και ο αριθμός των οχημάτων που παραδόθηκαν αυξήθηκε στις 415.888 μονάδες (2016: 361.568 μονάδες, +15,0%), που οφείλεται κυρίως στα ισχυρά αποτελέσματα του Group στην Κίνα. Οι παραδόσεις οχημάτων του BMW Group στην αγορά αυξήθηκαν κατά 18,5% στις 293.572 μονάδες (2016: 247.817 μονάδες), κυρίως λόγω πλήρους διαθεσιμότητας της BMW X1 και της δημοτικότητας της νέας BMW Σειράς 1 Sedan, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την Κινεζική αγορά.
Οι όγκοι πωλήσεων στην περιοχή της Αμερικής παρέμειναν χαμηλά λόγο της συρρικνούμενης αγοράς αυτοκινήτου στις ΗΠΑ, με τις παραδόσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου να σημειώνουν πτώση 2,5% φτάνοντας τις 217.530 μονάδες (2016: 223.098 μονάδες). Αντίθετα, αυξήσεις με διψήφιο ποσοστό καταγράφηκαν στις παραδόσεις σε Μεξικό και Λατινική Αμερική το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.
Ο υψηλότερος όγκος παραδόσεων μέχρι σήμερα από τον τομέα μοτοσικλετών.
Ο τομέας Μοτοσικλετών διέπρεψε το δεύτερο τρίμηνο. Οι παραδόσεις στους πελάτες το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου αυξήθηκε κατά 12,3% πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ όλων των εποχών με 52.753 μονάδων (2016: 46.966 μονάδες). Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 12,8% στα 696 εκατ. ευρώ (2016: 617 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 6,1% στα 104 εκατ. ευρώ (2016: 98 εκατ. ευρώ), διαμορφώνοντας ένα περιθώριο EBIT 14,9% για το τρίμηνο (2016: 15,9%). Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 6,2% στα 103 εκατ. ευρώ (2016: 97 εκατ. ευρώ).
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, συνολικά 88.389 μοτοσικλέτες και maxi-scooters BMW παραδόθηκαν στους αγοραστές τους (2016: 80.754 μονάδες, +9.5%). Τα Έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,0% στα 1.319 εκατ. ευρώ (2016: 1.199 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 19,3% στα 229 εκατ. ευρώ (2016: 192 εκατ. ευρώ), με αποτέλεσμα περιθώριο EBIT 17,4% για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς (2016: 16,0%). Τα Κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 19,4% στα 228 εκατ. ευρώ (2016: 191 εκατ. ευρώ).
Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών παραμένει σε επιτυχημένη τροχιά.
Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών συνέχισε τις καλές επιδόσεις του κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου. Συνολικά, 468,603 νέες συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και leasing (2016: 460.718 συμβάσεις: +1,7%) υπογράφηκαν με πελάτες το διάστημα Απριλίου - Ιουνίου. Συμπεριλαμβανομένων συμβάσεων με εμπόρους, συνολικά 5.307.296 συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και leasing ήταν ενεργές μέχρι τις 30 Ιουνίου 2017 (31 Δεκεμβρίου 2016: 5.114.906 συμβάσεις, +3,8%). Τα έσοδα του τομέα το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 8,3% στα 7.044 εκατ. ευρώ (2016: 6.505 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων βελτιώθηκαν κατά 17,1% στα 589 εκατ. ευρώ (2016: 503 εκατ. ευρώ).
Συνολικά, 934.237 (2016: 874.090) νέες συμβάσεις υπογράφηκαν το πρώτο τρίμηνο το 2017 σε συνδυασμό με τον τομέα χρηματοδοτήσεων και leasing, άνοδος 6,9% από πέρσι. Τα έσοδα εξαμήνου του τομέα αυξήθηκαν κατά 12,4% στα 14.090 εκατ. ευρώ (2016: 12.537 εκατ. ευρώ). Τα Κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 10,3% στα 1.184 εκατ. ευρώ (2016: 1.073 εκατ. ευρώ).
Αύξηση ανθρωπίνου δυναμικού.
Το μέγεθος του ανθρωπίνου δυναμικού του Group αυξήθηκε κατά 3,3% από πέρσι έχοντας 127.680 εργαζόμενους μέχρι τις 30 Ιουνίου (2016: 123.597). Το BMW Group συνεχίζει να προσλαμβάνει καταρτισμένους ειδικούς και στελέχη ΙΤ σε τομείς όπως η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Πρόβλεψη για το 2017: Το BMW Group προβλέπει νέα ρεκόρ.
Το BMW Group θεωρεί σίγουρη την επίτευξη των στόχων που είχε θέσει για το τρέχον οικονομικό έτος – αντλώντας αυτή την αισιοδοξία από τις ισχυρές μάρκες του, την ελκυστική γκάμα προϊόντων και την προσδοκία ότι η γενικότερη ανοδική τάση θα συνεχιστεί στις διεθνείς αυτοκινητιστικές αγορές. Αυτοί οι ευνοϊκοί παράγοντες αντισταθμίζονται από τα υψηλά επίπεδα προκαταβολικών δαπανών για νέες τεχνολογίες, το σκληρό ανταγωνισμό και τα αυξανόμενα έξοδα προσωπικού. Το παγκόσμιο πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον αναμένεται να παραμείνει ρευστό.
«Προβλέπουμε, ελαφρές αυξήσεις και επομένως νέα ρεκόρ, για τις πωλήσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα και τα κέρδη προ φόρων το 2017», δήλωσε ο Krüger. «Έχοντας ήδη πίσω μας το πρώτο μισό της χρονιάς, είμαστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε για όλο το 2017. Επομένως, μπορούμε να ξεκινήσουμε το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς με συγκρατημένη αισιοδοξία. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε να περιμένουμε υψηλότερες δαπάνες σε σχέση με βασικά τεχνολογικά και στρατηγικά projects ενώ παράλληλα προχωράμε την υλοποίηση της μεγαλύτερης επέλασης μοντέλων στην ιστορία του BMW Group. Άλλοι παράγοντες που πρέπει να έχουμε κατά νου είναι το πολιτικά ρευστό περιβάλλον και οι πολύ υψηλές προκαταβολικές δαπάνες για τη ηλεκτρική μετακίνηση και την αυτόνομη οδήγηση».
Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2017 αναμένεται να παραμείνει εντός του εύρους στόχου, μεταξύ 8 και 10%. Με τις τρεις premium μάρκες του, το BMW Group θεωρεί βέβαιο ότι θα παραμείνει ο παγκοσμίως κορυφαίος κατασκευαστής premium οχημάτων το 2017. Λόγω θετικών επιρροών, το BMW Group προβλέπει τώρα σταθερή αύξηση στα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα για όλη τη χρονιά.
Οι προβλέψεις για το τρέχον οικονομικό έτος προϋποθέτουν ότι οι παγκόσμιες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν θα αλλάξουν δραστικά.