Οι πωλήσεις του BMW Group συνεχίστηκαν ανοδικά τον Οκτώβριο |
Οι πωλήσεις οχημάτων του BMW Group ήταν υψηλότερες από ποτέ τον Οκτώβριο και ανήλθαν συνολικά στις 196.002 μονάδες, αύξηση 2,3% από τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Το αποτέλεσμα αυτό ανεβάζει τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς στις 1.942.642, αύξηση 5,8% συγκριτικά με το πρώτο 10μηνο του 2015.
«Όλες οι premium μάρκες του BMW Group συνέβαλαν σε αυτές τις πωλήσεις ρεκόρ και είμαι σίγουρος ότι η τάση θα συνεχιστεί καθώς οδεύουμε προς το τέλος της χρονιάς», δήλωσε ο Dr Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της BMW. Επιπλέον πρόσθεσε: «Μόλις πουλήθηκε το 100.000ό ηλεκτρικό μας όχημα, κάτι που υπογραμμίζει την επιτυχία μας στο όλο και σημαντικότερο τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η ευέλικτη στρατηγική πωλήσεων που ακολουθούμε παγκοσμίως, μας επέτρεψε να αντισταθμίσουμε το αντίθετο κλίμα που επικράτησε σε μερικές αγορές. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύσαμε τις πωλήσεις μας σε άλλες περιοχές εξασφαλίζοντας παράλληλα τους στόχους μας για παγκόσμια κερδοφορία».
Τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, 1.646.743 οχήματα μάρκας BMW πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, 5,5% επιπλέον από το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Τον Οκτώβριο, συνολικά 166.805 οχήματα BMW παραδόθηκαν στους αγοραστές τους, αύξηση 1,1% από πέρσι. Η παγκόσμια τάση προς τα SUV συνεχίζει να αντανακλάται στην ισχυρή άνοδο πωλήσεων που παρατηρείται στην οικογένεια BMW X. Οι πωλήσεις Οκτωβρίου για τη BMW X1 υπερδιπλασιάστηκαν από πέρσι φτάνοντας τις 21.072 μονάδες σε όλο τον κόσμο (+139,1%). Οι μηνιαίες πωλήσεις της BMW X3 αυξήθηκαν κατά 5,1% και ανήλθαν στις 12.533 ενώ οι πωλήσεις της X5 αυξήθηκαν κατά 4,9% (14.203). Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά της, η ναυαρχίδα της μάρκας BMW Σειρά 7 εκτοξεύτηκε κατά 79,0% τον Οκτώβριο, με τις συνολικές πωλήσεις να αγγίζουν τις 5.664 σε όλο τον κόσμο. Τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις της Σειράς 7 ανήλθαν στις 47.416 (+67,2%), κάνοντας την έκτη γενιά την πιο επιτυχημένη 7άρα όλων των εποχών τη χρονιά μετά το λανσάρισμα.
Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να γνωρίζουν σημαντική άνοδο, οι εντυπωσιακές πωλήσεις Οκτωβρίου των BMW i και BMW iPerformance (5.952 μονάδες) οδήγησαν σε ένα σημαντικό ορόσημο για την ηλεκτροκίνηση στο BMW Group, με την παράδοση του 100.000ού ηλεκτρικού οχήματος BMW στις αρχές Νοεμβρίου. Σχεδόν οι μισές από αυτές τις 100.000 πωλήσεις σημειώθηκαν μόλις φέτος, ενώ συνολικά 47.286 μοντέλα BMW i και BMW iPerformance πουλήθηκαν τους πρώτους δέκα μήνες του 2016. «Οι συνεχείς προσπάθειές μας στο τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης αρχίζουν να αποδίδουν καρπούς», σχολίασε ο Dr Ian Robertson. Συνέχισε δηλώνοντας: «Η BMW i και η BMW iPerformance προσφέρουν τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης σε όλες τις κατηγορίες και η BMW i παραμένει η αιχμή του δόρατος της καινοτομίας για το BMW Group, με τεχνολογίες που μπορούν να εφαρμόζονται σε ολόκληρη τη γκάμα μοντέλων».
Οι πωλήσεις οχημάτων MINI αυξήθηκαν κατά 8,9% τον Οκτώβριο με συνολικές παραδόσεις 28.746 σε όλο τον κόσμο. Τα δύο πιο πρόσφατα μοντέλα της premium μάρκας παραμένουν οι ισχυρότεροι συντελεστές επιτυχίας. Συνολικά 5.411 πελάτες αγόρασαν MINI Clubman τον Οκτώβριο, με τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς να ανέρχονται στις 49.218 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις του MINI Cabrio τον Οκτώβριο ανήλθαν στις 2.152 (+159,6%), και τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς έφτασαν τις 25.144 (+92,0%).
Οι συνδυασμένες μηνιαίες πωλήσεις των BMW και MINI στην Ευρώπη ανήλθαν στις 90.574 τον Οκτώβριο, αύξηση 6,4% συγκριτικά με το ίδιο μήνα πέρσι. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς στην περιοχή σημείωσαν άνοδο 10,0%, με συνολικές παραδόσεις 897.493 οχημάτων. Όλες οι αγορές της Γηραιάς Ηπείρου έχουν συμβάλλει στη φετινή ισχυρή άνοδο με πολλές να πετυχαίνουν διψήφιο ποσοστό αύξησης, όπως η Ιταλία (68.282 / +18.0%), η Ισπανία (45.141 / +19,9%) και η Σκανδιναβία (43.433 / +14,4%).
Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI στην Ασία σημείωσαν επίσης ισχυρή άνοδο τον περασμένο μήνα με 63.006 παραδόσεις τον Οκτώβριο (+6,6%). Τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, συνολικά 611.020 οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν στην Ασία, αύξηση 8,9% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, η Ηπειρωτική Κίνα, πέτυχε αύξηση 10,2% συγκριτικά με το πρώτο 10μηνο του 2015 με συνολικές πωλήσεις 423.330 οχημάτων μέχρι στιγμής φέτος. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς σε πολλές άλλες αγορές της περιοχής κινούνται επίσης σε ανοδική τροχιά: Η Ιαπωνία (60.484 / +9,1%) και η Ν. Κορέα (49.016 / +10,0%) είναι δύο παραδείγματα.
Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Αμερικανική ήπειρο σημείωσαν πτώση 11,6% τον Οκτώβριο συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι: συνολικά 36.743 οχήματα παραδόθηκαν στους αγοραστές αυτής της περιοχής. Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται στις 373.822, μειωμένες κατά 7,1% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι. Ενώ οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς έχουν αυξηθεί στον Καναδά (37.373 / +7,0%) και το Μεξικό (27.858 / +14,0%), η εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ κατέγραψε πτώση 9,6% (297.015).
Η φετινή χρονιά παραμένει η ισχυρότερη στην ιστορία της BMW Motorrad, με τις πωλήσεις του Οκτωβρίου να ανέρχονται 10.974, άνοδος 19,1% συγκριτικά με τον περσινό Οκτώβριο. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 2,3% με τις συνολικές παραδόσεις μοτοσικλετών και maxi-scooter να φτάνουν τις 127.018 το πρώτο 10μηνο.