Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλλυ Λαμίας (Τελικός Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου): Νικητές οι Καμπύλης-Τσαούσογλου

Ράλλυ Λαμίας (Τελικός Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου): Νικητές οι Καμπύλης-Τσαούσογλου
Το Ράλλυ Λαμίας ολοκληρώθηκε με κύριο χαρακτηριστικό τον άστατο καιρό που δυσκόλεψε τις προσπάθειες των πληρωμάτων και νικητές τους Παναγιώτη Καμπύλη-Μάριο Τσαούσογλου.


Η αυλαία των αγώνων ράλλυ για το 2016 έπεσε στη Λαμία, όπου κατά τη διάρκεια του διημέρου 26-27 Νοεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) το Ράλλυ Λαμίας, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου.

Το Ράλλυ Λαμίας αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 63,35 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να διεξάγεται το Σάββατο 26 Νοεμβρίου και να περιλαμβάνει 2 περάσματα από την Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός και το δεύτερο σκέλος να ολοκληρώνει τον αγώνα με 3 επιπλέον Ειδικές Διαδρομές (Καλοσκοπή, Παύλιανη, Υπερειδική Yacco Άγιος Λουκάς), την Κυριακή 27 Νοεμβρίου.

Ο καιρός συνέχισε να είναι απρόβλεπτος και κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους, αποτελώντας ουσιαστικά τον ρυθμιστή για την εξέλιξη του αγώνα, αφού η σωστή επιλογή ελαστικών ήταν απαραίτητη μεν, ιδιαίτερα δύσκολη δε καθώς οι καιρικές συνθήκες άλλαζαν πολύ γρήγορα. Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) είχαν δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από το πρώτο σκέλος και κατάφεραν να τη διατηρήσουν έως το τέλος, φτάνοντας νικητές στον Τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο της Λαμίας, την Πλατεία Ελευθερίας, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές. Η βροχή της Κυριακής μπορεί να δυσκόλεψε την προσπάθειά τους, καθώς δεν είχαν τα ενδεδειγμένα ελαστικά για τις απαιτητικές διαδρομές Καλοσκοπή και Παύλιανη, όμως κατάφεραν να διατηρήσουν τη διαφορά που είχαν δημιουργήσει το Σάββατο και να κερδίσουν τον αγώνα. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο συνοδηγός Μάριος Τσαούσογλου κατέκτησε τον τίτλο του Κυπελλούχου Συνοδηγού Ασφάλτου για το 2016.

Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι "Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που την Κυριακή έκαναν την τέλεια επιλογή ελαστικών και σημείωσαν δύο ταχύτερους χρόνους, επανακάμπτοντας στην κατάταξη, καθώς στο πρώτο σκέλος είχαν χάσει χρόνο λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών. Με αυτό το αποτέλεσμα ο "Nikon", κατά κόσμον Μάκης Θεργιάκης έγινε ο οδηγός που κατέκτησε το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, ενώ φυσικά το πλήρωμα επικράτησε στην Κατηγορία C2. Στο βάθρο των νικητών σε επίπεδο Γενικής, ανέβηκαν επίσης οι νικητές και Κυπελλούχοι Ασφάλτου για την Κατηγορία F2. Ο λόγος για τους Γιάννη Πλάγο-Άλκη Ρέντη (Honda Civic Type-R, C3-A7) που υποχώρησαν στο δεύτερο σκέλος, καθώς οι συνθήκες δεν ευνοούσαν τα δικίνητα αυτοκίνητα, οπότε ακολούθησαν έναν ρυθμό ασφαλείας με στόχο τη νίκη στην Κατηγορία F2 και την Κατηγορία C3.

Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνους κατακτώντας με αυτό τον τρόπο, τη δεύτερη θέση μεταξύ των δικίνητων αυτοκινήτων και τη νίκη στην πάντα ανταγωνιστική Κατηγορία C6. Στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης και στην 3η της F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Νίκος Βάτσος-Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3, C3-A7) που μπορεί να μην έκαναν την ιδανική επιλογή ελαστικών, ωστόσο ήταν σταθεροί και μεταξύ των κορυφαίων πληρωμάτων της F2 σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης συμπλήρωσαν οι Νικόλας Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος (Citroen DS3 R3T, C3-R3T) που επίσης έχασαν χρόνο εξαιτίας των ελαστικών τους, αλλά εντέλει τερμάτισαν στην 4η θέση της Κατηγορίας F2. Το πλήρωμα του γαλλικού αυτοκινήτου ακολούθησαν οι Δημήτρης Μπατσάρας-Ιωάννα Γεωργάκα (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με προβλήματα στο τούρμπο του αυτοκινήτου τους, όμως εντέλει κατάφεραν να τερματίσουν και μάλιστα σε μια καλή, δεδομένων των συνθηκών, θέση.

Στην 8η θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι κέρδισαν στο νήμα την ανταγωνιστική Κατηγορία C5, που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες ανακατατάξεις. Το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε με τους Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16, C5-A6) να μάχονται με τους "Filon"-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS, C5-A6) για τη νίκη. Μια νίκη που κρατούσαν οι πρώτοι ως την τελευταία Ειδική Διαδρομή, όταν και αντιμετώπισαν πρόβλημα με την αντλία βενζίνης του αυτοκινήτου τους, που τους περιόρισε στην 3η θέση της Κατηγορίας. Οι δεύτεροι, εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.4 (Παύλιανη) όταν είχαν έξοδο μικρής έκτασης, όμως στο σημείο που συνέβη δεν υπήρχαν θεατές ώστε να τους επαναφέρουν στο δρόμο για να συνεχίσουν, ενώ είχαν περάσει στην κορυφή της Κατηγορίας. Στη δεύτερη θέση της C5 τερμάτισαν εντέλει οι Σίμος Θεοφανίδης-Χρήστος Θεοφανίδης (Citroen Saxo, C5-A6) οι οποίοι σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους στο δεύτερο σκέλος. Επιστρέφοντας στην Κατηγορία C6, την τριάδα της Κατηγορίας πίσω από τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή, διαμόρφωσαν οι Γιώργος Ντέκας-Φώτης Χειλάκης (Citroen Saxo, C6-N2) που εντυπωσίασαν στο δεύτερο σκέλος, σημειώνοντας στην Παύλιανη τον 4ο χρόνο σε επίπεδο Γενικής και Ηλίας Κορνελάκης-Στράτος Ορφανός (Peugeot 106 S16, C6-N2).

Ο αγώνας είχε και αρκετές ακόμη εγκαταλείψεις. Οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5, C1-R5) εγκατέλειψαν μετά την Ε.Δ.3 (Καλοσκοπή) όταν ο κινητήρας του αυτοκινήτου ανέβασε θερμοκρασία και ενώ κατά τη διάρκεια του 1ου σκέλους ήταν μεταξύ των διεκδικητών της νίκης, έχοντας ολοκληρώσει στη δεύτερη θέση. Υπενθυμίζεται, πως κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους είχαν εγκαταλείψει και οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport, C3-A7) εκ των πρωταγωνιστών της F2, όπως και οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) από έξοδο.

Το Ράλλυ Λαμίας δε θα μπορούσε να διεξαχθεί δίχως τη στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες των ανθρώπων της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας. Ο Δήμος Λαμιέων αγκάλιασε τον αγώνα ως Μεγάλος Οικοδεσπότης και Συνδιοργανωτής, ενώ πολύ σημαντική ήταν η βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος η οποία επίσης ως Συνδιοργανωτής, προσέφερε τα μέγιστα μέσω της βελτίωσης-επισκευής του δρόμου, που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός για πρώτη φορά με αυτό το μήκος. Ακόμη, οι επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής στήριξαν και αυτή την εκδήλωση του Σωματείου, καθώς το Επιμελητήριο Φθιώτιδος ήταν επίσης Συνδιοργανωτής του αγώνα.

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά του Χορηγούς του αγώνα, που ήταν οι Εταιρείες Ντότσικας ΕΤΑΣΕ-ENEOS, Peugeot Autokar, Yacco Λιπαντικά και Vento Cafe για τη συμβολή τους στην προσπάθεια, καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας, που προσέφεραν από την μεριά τους στην καλύτερη δυνατή προβολή του αγώνα.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:
Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000) - Νικητές Αγώνα
"Οι συνθήκες του Ράλλυ Λαμίας ήταν οι δυσκολότερες που έχω συναντήσει σε αγώνα. Το κλειδί για το δεύτερο σκέλος ήταν η επιλογή ελαστικών, που για εμάς ήταν λανθασμένη. Η Καλοσκοπή ήταν πολύ δύσκολη, καθώς υπήρχε πολλή υδρολίσθηση. Ο ανταγωνισμός είχε κάνει καλύτερη επιλογή ελαστικών, όμως εμείς φυλάξαμε το αυτοκίνητο και στην Παύλιανη πιέσαμε όσο έπρεπε για να διατηρηθούμε στην κορυφή. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα ."

"Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) - 2οι Γενικής, Νικητές C2
"Στο δεύτερο σκέλος κάναμε πιο σωστή επιλογή σε σύγκριση με το πρώτο και έτσι, βγήκαν οι χρόνοι που σημειώσαμε. Ο αγώνας ήταν ωραίος και δεδομένων των συνθηκών, το χαρήκαμε. Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου, τον Χορηγό μου Πασχάλη Κουτίδη και τον συνοδηγό μου το Γρηγόρη."

Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) - 3οι Γενικής, Νικητές F2
"Ρίξαμε τη ζαριά μας χρησιμοποιώντας μαλακά ελαστικά. Κάναμε καλό χρόνο στην Καλοσκοπή, όμως μετά στην Παύλιανη δεν πιέσαμε, καθώς οι συνθήκες ήταν δύσκολες και δε θέλαμε να κάνουμε κάποιο λάθος. Θα θέλαμε ο αγώνας να γίνει με στεγνό οδόστρωμα, καθώς τότε όλα θα ήταν διαφορετικά. Φυσικά ήταν για όλους δύσκολα, όχι μόνο για εμάς. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, καθώς πετύχαμε ακριβώς αυτό για το οποίο ήρθαμε στη Λαμία."

Νίκος Ζακχαίος - Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) - 4οι Γενικής, 2οι F2
"Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, που για να κινηθεί ένα πλήρωμα γρήγορα έπρεπε να διαθέτει μεγάλη εμπειρία. Εμείς σήμερα κινηθήκαμε προσεκτικά μεν, αλλά ταυτόχρονα χωρίς να θυσιάσουμε πολύ χρόνο. Η Καλοσκοπή ήταν πιο δύσκολη, ενώ στην Παύλιανη κινηθήκαμε με περισσότερη ασφάλεια. Ήταν ένας καλός αγώνας και είμαστε ευχαριστημένοι."

Νίκος Βάτσος - Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3, C3-A7) - 5οι Γενικής, 3οι F2
"Ήταν ένας δίκαιος αγώνας, από την άποψη ότι ταίριαζε σε όλα τα αυτοκίνητα, διαθέτοντας κομμάτια όλων των ειδών. Εμείς κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών, θα προτιμούσαμε να ήταν στεγνά, όμως εντέλει αναγκαστήκαμε να ακολουθήσουμε ρυθμό επιβίωσης. Ήταν μια όμορφη εμπειρία και είμαστε ευχαριστημένοι."

Νικόλας Παυλίδης - Νίκος Πετρόπουλος (Citroen DS3 R3T, C3-R3T) - 6οι Γενικής, 4οι F2
"Είμαστε ευχαριστημένοι καθώς με αυτό το αποτέλεσμα κατακτούμε το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Κατά τα άλλη ήταν ένας ενδιαφέρων αγώνας. Στην Παύλιανη οι θεατές στέκονταν σε επικίνδυνο σημείο, καθώς ήταν εύκολο να υπάρξει έξοδος εκεί. Κατά τα άλλα, όλα πήγαν καλά."











ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS

Ιστοσελίδα Α.Λ.Α.Λ.: http://www.alal.gr/telikos-super-cup-omae-2016/
Αποτελέσματα: http://www.infomega.gr/live/
Βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=HhyQykR2MrU (σκηνοθεσία: Ηλίας Κλέτσας)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!