Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Beta Chachagias Enduro Racing Team 2016

Beta Chachagias Enduro Racing Team 2016
Beta Chachagias Enduro Racing Team 2016 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ENDURO 2016 - 5ος γύρος, Άμφισσα, 6 Νοεμβρίου

Επανένωση και ανασυγκρότηση για τη Beta Chachagias


Μετά από μερικούς δύσκολους μήνες και σημαντικές απουσίες, η ομάδα ήταν και πάλι πλήρης για τον αγώνα της Άμφισσας. Η νίκη μπορεί να μην ήρθε αυτή τη φορά αλλά το χαμόγελο ήταν ζωγραφισμένο στα πρόσωπα όλων των αναβατών και των υποστηριχτών που απήλαυσαν έναν υπέροχο αγώνα.

Στην υπέροχη περιοχή της Φωκίδας και κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες πραγματοποιήθηκε ο προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος με τη Beta Chachagias Racing Team να επιστέφει πλήρης στην ενεργό δράση. Κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν η πολλή πέτρα και το σκληρό τερέν που δοκίμασαν τις δυνάμεις των πέντε αναβατών της B.C. ενώ η κούραση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επίδοση των αγωνιζομένων. Ξεκινώντας με την απαιτητική «απλή» διαδρομή, οι 70 συμμετέχοντες του αγώνα μεταφέρθηκαν από το κέντρο της Άμφισσας, στις παρυφές της Γκιώνας όπου υπήρχαν οι δύο ειδικές διαδρομές του αγώνα και τις οποίες οι αναβάτες πραγματοποίησαν τρεις φορές την κάθε μία. Το συνολικό μήκος της διαδρομής έφτασε τα 210km ενώ η συνολική διάρκεια του αγώνα ξεπέρασε τις επτάμιση ώρες με τις ειδικές διαδρομές να αγγίζουν τα σαράντα λεπτά για τους ταχύτερους αναβάτες.

Πλέον με ένα μόλις αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος η αγωνία για την τελική κατάταξη έχει κορυφωθεί. Στην Ε3 ο Κίμων Καράμπελας (#31, Beta RR 300) τερμάτισε δεύτερος και υπολείπεται μόλις πέντε βαθμών του πρωτοπόρου Βασίλη Σιαφαρίκα στη μάχη για το πρωτάθλημα. Πιο πίσω, ο Νάσος Τρίγκας (#33, Beta RR 300) τερμάτισε στην τέταρτη θέση της κατηγορίας και υποχώρησε στην αντίστοιχη θέση της βαθμολογίας για μόλις δύο βαθμούς. Αντίθετα ο Πέτρος Μπίλλης (#44, Beta RR 350) ανέβηκε για δεύτερη φορά φέτος στο βάθρο της κατηγορίας Νέων και κέρδισε μια θέση στη σχετική βαθμολογία όπου βρίσκεται στην τρίτη θέση. Επιστροφή στις δίχρονες μοτοσυκλέτες πραγματοποίησε ο Γιάννης Τρίγκας (#22). Ο Τρικαλινός αναβάτης δυσκολεύτηκε να βρει το ρυθμό του και χρειάστηκε αλλαγή αμορτισέρ στο νέο του RR 250 προκειμένου να βρει το setup που χρειαζόταν. Λίγα λεπτά «προπορείας» στο service area ήταν αρκετά για να μπορέσει η ομάδα υποστήριξης με μηχανικό τον Κώστα Χαχάγια να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές ωστόσο η επαφή με τους πρώτους είχε ήδη χαθεί.

Ακολουθεί διάλλειμα δύο εβδομάδων πριν τον τελευταίο φετινό γύρο που θα πραγματοποιηθεί στους στους Αγίους Θεοδώρους (20 Νοεμβρίου).


Δηλώσεις αθλητών:


Kimon Karampelas

Κ. Καράμπελας (2ος Ε3): «Με απασχολεί ένας παλιός τραυματισμός και στην αρχή του αγώνα δεν είχα την καλή ψυχολογία με αποτέλεσμα να μην ξεκινήσω καλά τον αγώνα. Στις πρώτες ειδικές δεν μπόρεσα να πιέσω όσο θα ήθελα. Προς το τέλος του αγώνα πήρα τα πάνω μου, τα έδωσα όλα, μείωσα τη διαφορά αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να πετύχω κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση της Ε3.»

Apostolos Svinterikos

Α. Σβιντερίκος (4ος Ε2): «Στον πρώτο γύρο δεν ξεκίνησα καλά και στη συνέχεια προσπάθησα να πιέσω αλλά δε βγήκαν οι χρόνοι που ήθελα. Αποφάσισα έτσι να κάνω αγώνα στρατηγικής και να πάρω τους βαθμούς που θα με βοηθήσουν να κρατήσω την τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα»

petros billys

Π. Μπίλης (3ος Ε Junior): «Ξεκίνησα δυνατά αλλά μια πτώση στο ποτάμι της δεύτερης ειδικής μου στοίχησε πολύτιμο χρόνο και έτσι δε μπόρεσα να κρατηθώ κοντά στους μπροστινούς μου. Στη συνέχεια βελτίωσα την απόδοσή μου, κατέβασα χρόνο και μπόρεσα να ανέβω στην τρίτη θέση»

Nasos Trigkas

Γ. Τρίγκας (2ος Ε2): «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στους αγώνες και απόλαυσα τη σημερινή μέρα. Η κούραση και το γεγονός πως δεν έχω προλάβει να μάθω και να στήσω το καινούργιο μου δίχρονο RR 250 με άφησαν λίγο πίσω από αυτό που θα ήθελα. Κρατάω τα θετικά στοιχεία στα οποία πάνω στα οποία θα δουλέψουμε για τον επόμενο αγώνα και φυσικά την επόμενη χρονιά»

Ν. Τρίγκας (4ος Ε3): «Το αποτέλεσμα δεν ήταν ότι καλύτερο για μένα καθώς μετά από τέσσερις μήνες απουσίας τα πράγματα ήταν δύσκολα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρ’ όλα αυτά το διασκέδασα και χάρηκα πολύ που ενωθήκαμε πάλι με την ομάδα μετά από καιρό»









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!