Το 2014 η Ducati Motor Holding spa πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων με την παράδοση 45.100 μοτοσυκλετών στους πελάτες της, 2% περισσότερο από ότι το 2013, πετυχαίνοντας ανάπτυξη για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Η αύξηση αυτή προήλθε επίσης από την είσοδο νέων μοντέλων που παρά την αβεβαιότητα της ...
αγοράς, συνέβαλαν στο εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα για την Ducati. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της οικογένειας Monster αυξήθηκαν κατά 31%, με πωλήσεις 16.409 μοτοσυκλετών μετά την είσοδο των νέων Monster 1200 και Monster 821 στην γκάμα του μοντέλου. Η οικογένεια Superbike, χάρη στη είσοδο της 899 Panigale, η οποία σημείωσε αύξηση των πωλήσεων +74% με 5.806 μοτοσυκλέτες που παραδόθηκαν στους πελάτες, είχε αύξηση 12%, με συνολικά 9.788 μοτοσυκλέτες που πουλήθηκαν το 2014.
Οι πωλήσεις της Βόρειας Αμερικής το 2014 ήταν στο ίδιο επίπεδο με το 2013, με το Μεξικό να βιώνει αύξηση 8%. Η αγορά των Η.Π.Α. εξακολουθεί να είναι η κορυφαία της Ducati, με 8.804 μονάδες που παραδόθηκαν στους πελάτες. Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, οι πωλήσεις στη Νότια Αμερική αυξήθηκαν σημαντικά, ιδιαίτερα στη Βραζιλία (+ 74% με πώληση 1.174 μοτοσυκλετών). Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στη σημαντική επέκταση του δικτύου διανομής σε αυτή τη χώρα και την εισαγωγή στην αγορά όλης της γκάμας των μοντέλων της μάρκας.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις είχαν μια μικρή πτώση (-3% με 19.743 μοτοσυκλέτες), κυρίως λόγω των αντίξοων συνθηκών στις διάφορες αγορές. Ωστόσο, ενώ οι πωλήσεις στην Ιταλία ήταν λιγότερες από το προηγούμενο έτος (-14% με 4.284 μοτοσυκλέτες), άλλες ευρωπαϊκές χώρες είχαν σχεδόν σταθερή πορεία, με το Ηνωμένο Βασίλειο να έχει διψήφια αύξηση (+ 16% με 2.742 μοτοσυκλέτες).
Διψήφια αύξηση παρατηρήθηκε επίσης στην Ασία, όπου η Ducati πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών (+ 11% με 5.787 μοτοσυκλέτες). Η αύξηση ήταν ιδιαίτερα έντονη στην Ταϊλάνδη (+22% με 3.057 μονάδες) και την Κίνα, όπου ο όγκος των πωλήσεων, σε σχέση με το 2013, σχεδόν διπλασιάστηκε (+ 97%).
Η Ducati πέτυχε επίσης αύξηση των πωλήσεων στην Αυστραλία (+13% με 2.132 μοτοσυκλέτες) ενώ ενίσχυσε την θέση της στην Ιαπωνία (+ 1% με 2.558 μονάδες).
Να σημειώσουμε ότι η Ducati όσον αφορά στην Ελληνική αγορά παρά το δυσμενές και ασταθές οικονομικό περιβάλλον κατόρθωσε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 13,7% το 2014 σε σχέση με το 2013, επιτυγχάνοντας 125 ταξινομήσεις έναντι 110 αντίστοιχα.
Δημοσίευση by Autocarnet.