H Ducati Athens σε συνεργασία με την EKO, δημιούργησαν τη μεγαλύτερη διαδραστική ενέργεια στο Facebook, ένα video viral, όπου πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος ο χρήστης!
Δημιουργώντας ένα concept με χαρακτήρα επιβλητικό, γεμάτο μυστήριο και με το σύνθημα «Σε ψάχνει», η καμπάνια μέσα από εκπληκτικά γυρίσματα, μουσική αλλά και πρωτότυπο ...
σενάριο βάζει τον χρήστη στη θέση του βασικού πρωταγωνιστή καταδίωξης, λίγο πριν του «ανακοινώσει» πως μόνο κερδισμένος θα βγει.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες, ενώ για την υλοποίησή τους, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, έγινε χρήση ιπτάμενου drone τη νύχτα.
Ο πρωταθλητής Superbike 2012-2013, ΕΚΟ Ducati Team, Λευτέρης Πίππος οδηγεί τη νέα Ducati Multistrada, «ψάχνοντας» τον χρήστη, ο οποίος επιλέγει μέσα από βήματα-επιλογές, την εξέλιξη του σεναρίου με αποτέλεσμα να λαμβάνει μέρος σε κλήρωση για δώρα αξίας μεγαλύτερης των 20.000 ευρώ όπως: μία Ducati Multistrada, 60 κάρτες καυσίμων EKO Racing 100 των 20 ευρώ και εξοπλισμό Ducati (3 κράνη, 2 ζευγάρια μπότες, 5 μπουφάν και πολλά ακόμα είδη).
Επίσης, ο χρήστης μπορεί να αυξήσει τις συμμετοχές του στο διαγωνισμό περνώντας από τα πρατήρια ΕΚΟ που συμμετέχουν στην ενέργεια, βάζοντας καύσιμα ΕΚΟ Racing 100 και καταχωρώντας το μοναδικό κωδικό που θα βρει στην απόδειξή του στην αντίστοιχη φόρμα της εφαρμογής αλλά και προσκαλώντας φίλους από το Facebook ή από το email του.
Μην το ψάχνεις. «Σε ψάχνει». Στο www.sepsaxnei.com και στις επίσημες σελίδες των Ducati και EKO στο Facebook.
Δημοσίευση by Autocarnet.