Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

35ο Ράλλυ Παλάδιο: Με 57 συμμετοχές!

Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του αγώνα, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014 και συγκέντρωσε 57, υψηλού επιπέδου, συμμετοχές.

Η Start Line ολοκλήρωσε τις ετοιμασίες για τη διοργάνωση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, που αποτελεί τον 6ο και τελευταίο Γύρο τόσο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, όσο και του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί με...
επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων, σε 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος, Πίσια-Σχοίνος, Νέος Άγιος Ιωάννης) μήκους 53,5 αγωνιστικών χιλιομέτρων, το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014.

Το γεγονός ότι οι Ειδικές Διαδρομές διαφοροποιούνται από αυτές περασμένων ετών συνιστά πρόκληση για τα 57 πληρώματα που δήλωσαν τελικά συμμετοχή στον αγώνα. Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, η εκκίνηση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο θα δοθεί από την Πάχη Μεγάρων το πρωί του Σαββάτου 29 Νοεμβρίου 2014, στις 10.00. Έπειτα, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς το Λουτράκι για να αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή "Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος" με μήκος 8,2 χιλιόμετρα, προτού βρεθούν στην κατηφορική Ειδική Διαδρομή "Πίσια-Σχοίνος", μήκους 10,4 χιλιομέτρων. Το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα, θα ολοκληρωθεί με την Ειδική Διαδρομή "Νέος Άγιος Ιωάννης", που έχει μήκος 8,4 χιλιόμετρα. Μετά από ανασυγκρότηση και επισκευές στην Πάχη Μεγάρων, τα πληρώματα θα επαναλάβουν τις 3 Ειδικές Διαδρομές, προτού το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο επιστρέψει στην Πάχη για τον τερματισμό, στις 15.54.

Ως προς τις συμμετοχές, τα 57 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η πιο πολυπληθής κλάση του αγώνα είναι η Ν/2, η οποία εφοδιάζει τη λίστα συμμετεχόντων με 12 πληρώματα, γεγονός ιδιαίτερα θετικό, αφού η συγκεκριμένη κλάση είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές των αγώνων που διεξάγονται σε ασφάλτινο έδαφος. Μια ακόμη κλάση με πολλές συμμετοχές και μεγάλο ανταγωνισμό ενόψει είναι η Α/6, στην οποία εντάσσονται ακόμη 7 αυτοκίνητα, ενώ ένα αυτοκίνητο ανήκει στην Α/6S. Από αυτές τις δυο κλάσεις προέρχονται πολλά, ιδιαιτέρως γρήγορα πληρώματα που αξίζουν την προσοχή όσων βρεθούν στο βουνό την ημέρα του αγώνα. Φυσικά, το αλατοπίπερο είναι οι κλάσεις Α/8, Ν/4 και Ε/12 που εφοδιάζουν το 35ο Ράλλυ Παλάδιο με 4,6 και 4 συμμετοχές ακόμη και από τις οποίες, λογικά θα προκύψει και το πλήρωμα που θα κερδίσει τον αγώνα. Επιπρόσθετα, από τις υπόλοιπες κλάσεις η Α/7 και η Ε/11 συγκέντρωσαν αμφότερες από 4 συμμετοχές, ενώ η Ε/10 άλλες 3. Τέλος, μια κατηγορία που προσμετρά στον αγώνα στο πλαίσιο ξεχωριστού Πρωταθλήματος, αυτή των Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκέντρωσε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, 12 συμμετοχές.

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ:


Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως αρωγός στην καλύτερη δυνατή διοργάνωση του αγώνα από τη Start Line, είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της περιοχής. Ενδεικτικές είναι άλλωστε, οι σχετικές δηλώσεις τόσο από τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γιώργο Γκιώνη όσο και από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μεγαρέων, κ. Ηλία Μουσταΐρα, σχετικά με τον αγώνα που θα διεξαχθεί στην περιοχή τους.

Ο κ. Γιώργος Γκιώνης, γνωστός θιασώτης του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δήλωσε σχετικά με το 35ο Ράλλυ Παλάδιο:
" Ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ.Θεοδώρων πάντα στηρίζει τα αθλητικά γεγονότα και ειδικά τους αγώνες ράλλυ. Για αυτό το λόγο, τόσο εμείς ως Δήμος όσο και οι πολίτες μας, θα στηρίξουμε το Ράλλυ Παλάδιο και πάντα θα στηρίζουμε όποιον αγώνα αυτής της μορφής γίνεται στην περιοχή μας γενικά και στο Δήμο μας ειδικότερα. Ευελπιστούμε πως ο κόσμος θα ακολουθήσει σε αυτές τις δύσκολες εποχές και πως ένας τόσο σημαντικός αγώνας όπως το Ράλλυ Παλάδιο, θα δώσει χαρά και αισιοδοξία τόσο στους πολίτες μας όσο και στους πολίτες άλλων περιοχών, οι οποίοι θα έρθουν για να τον παρακολουθήσουν από κοντά".

Από τη μεριά του, ο κ. Ηλίας Μουσταΐρας, απέστειλε την ακόλουθη δήλωση στήριξης στον αγώνα:
"Αποτελεί μεγάλη χαρά και ξεχωριστή τιμή για την πόλη μας, τα Μέγαρα, που το 35ο Ράλλυ Παλάδιο θα πραγματοποιηθεί την φετινή χρονιά έχοντας ως κέντρο του αγώνα(Εκκίνηση-Σέρβις Παρκ-Τερματισμός) την Πάχη Μεγάρων, το όμορφο λιμανάκι της περιοχής μας, και για το λόγο αυτό ως Δήμος Μεγαρέων χαιρετίζουμε την επιλογή-απόφαση αυτή της Start Line, με την έγκριση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.).
Θα είμαστε από πλευράς μας αρωγοί στην προσπάθεια αυτή, παράσχοντας την φιλοξενία που αρμόζει και συμβάλλοντας με ουσιαστικό τρόπο στην όσο το δυνατόν καλύτερη υποστήριξη της διοργάνωσης με όλα τα μέσα που διαθέτουμε σαν Δήμος, έτσι ώστε επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα αντάξιο της εγνωσμένης φήμης και αξίας του Ράλλυ Παλάδιο.
Στην προσπάθεια μας αυτή έχουμε την βοήθεια και καθοριστική συμβολή του Τμήματος Τροχαίας Μεγάρων καθώς επίσης και των εθελοντικών ομάδων της περιοχής (Α.Ο. Κούρος Μεγάρων, Σώμα Έρευνας και Διάσωσης Μεγάρων), με κύριο εκφραστή την Ομάδα Οδικής Ασφάλειας της εθελοντικής ομάδας Κούρος Μεγάρων που συνδράμει τα μέγιστα πάντα σε τέτοιου είδους διοργανώσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους κατοίκους των Μεγάρων και το κοινό των γύρω περιοχών, να πάρουν μια γεύση από το Ράλλυ-θεσμό για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε πανελλήνιο επίπεδο και φυσικά τους καλούμε να είναι παρόντες το Σαββάτο 29 Νοεμβρίου, καθώς το θέαμα είναι σίγουρο πως θα τους αποζημιώσει.
Με την σκέψη ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αναπολούν και οι νεότεροι μαθαίνουν και θαυμάζουν, είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε το 35ο Ράλλυ Παλάδιο ευχόμενοι για έναν ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό αγώνα!

Μετά τιμής,
ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Μεγάρων
Ηλίας Γ. Μουσταΐρας"

Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στους χορηγούς, υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, χωρίς τη συνεισφορά των οποίων, η διοργάνωση του αγώνα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Χορηγοί του αγώνα, τους οποίους το Σωματείου θα ήθελε να ευχαριστήσει είναι οι SEAJETS, Car Center και Serkova, ενώ υποστηρικτές είναι τα Ι.ΚΤΕΟ “Check Point”, Terra Sport και Bilstein. Ακόμη, Χορηγοί Επικοινωνίας του αγώνα, είναι οι "4ΤΡΟΧΟΙ" (www.4troxoi.gr) και το www.zougla.gr .

35ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διοικητικός & Τεχνικός έλεγχος : Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 (16.00-20.00), στο ΚΤΕΟ Ασπροπύργου “Check Point” (Έξοδος 4 Αττικής Οδού)
Ανακοίνωση πίνακα & ωράριο εκκινούντων: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, ώρα 21.00 (ΚΤΕΟ Ασπροπύργου)
Εκκίνηση: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 10.00 (Πάχη Μεγάρων)
Τερματισμός : Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 15.42 (Πάχη Μεγάρων)
Απονομή Επάθλων: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 19.00 (Café SWeLL, στον χώρο του τερματισμού)


ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ Ειδικές Διαδρομές ενδέχεται να ανοίξουν μετά από έγκριση της Τροχαίας (εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις), ΑΥΣΤΗΡΑ για 20’ λεπτά
ΜΟΝΟ μετά το πέρασμα του ουραγού και ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ε.Δ. 1 / 4 Λουτράκι (Όσιος Πατάπιος)
Μήκος 8.20
Εκκίνηση Ε.Δ. 1 – 10:51
Εκκίνηση Ε.Δ. 4 – 14:10

Η διαδρομή θα παραμείνει κλειστή από τις 09:45 – 15:30
Περιγραφή
Τα πρώτα 2.80 χλμ. είναι πολύ ανηφορικά με κλειστά κομμάτια και συνεχόμενες φουρκέτες. Δεν υπάρχει χώρος για παρκάρισμα, ενώ ο δρόμος είναι στενός. Από κάποιο ύψωμα μπορεί κάποιος να δει την ειδική διαδρομή, συγχρόνως με εκπληκτική θέα στον Κορινθιακό κόλπο. Από την αλλαγή πορείας αριστερά και για 5.50 χλμ. η Ε.Δ. είναι πολύ γρήγορη. Τα τελευταία 2 χλμ. είναι επίπεδα, γρήγορα και απαιτητικά.

Προσβάσεις
Αφετηρία: Ερχόμενοι από Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, βγαίνετε στην έξοδο προς Λουτράκι και διασχίζοντας την πόλη, στο παλιό εργοστάσιο της PEPSICo στρίβετε δεξιά. Στον περιφερειακό στρίβετε αριστερά και ακολουθώντας τον μετά την 1η διασταύρωση προς το κέντρο του Λουτρακίου σε 900 μ. συναντάτε τον ΣΕΧ 1 και την αφετηρία της Ε.Δ. 1 / 3 – Λουτράκι (Όσιος Πατάπιος).
Προσοχή: Αφήνετε τα αυτοκίνητά σας μετά την διασταύρωση που πάει προς την Ε.Δ. και σε κάθε περίπτωση μην εμποδίζετε τη διέλευση των αγωνιστικών προς την ειδική διαδρομή.

Ενδιάμεσες προσβάσεις:
1
Περνώντας μπροστά από τον ΣΕΧ της Ε.Δ., σε 5 χλμ. συναντάτε διχάλα που δεξιά πηγαίνει προς Όσιο Πατάπιο. Ακολουθώντας αυτόν το δρόμο φτάνετε μετά από 1 χλμ. στο 6.40 της Ε.Δ. σε γρήγορο, τεχνικό κομμάτι.
Προσοχή: ΠΙΘΑΝΗ ΔΙΑΦΥΓΗ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ. Παρκάρετε στη μία πλευρά του δρόμου και μην κλείνετε τον δρόμο.
2
Περνώντας τη διασταύρωση που οδηγεί προς Όσιο Πατάπιο, σε 1 χλμ. συναντάτε διχάλα με προσκυνητάρι και στρίβετε δεξιά για να φτάσετε μετά από 300μ στο 7.40 χλμ. της διαδρομής σε πολύ γρήγορο και επίπεδο κομμάτι.

Τερματισμός: Ο τερματισμός βρίσκεται στον δρόμο πίσω από την AVIN της Περαχώρας που βγαίνει λίγα μέτρα πριν από τη διασταύρωση που δεξιά οδηγεί προς Πίσια και αριστερά προς Λίμνη Βουλιαγμένης.



Ε.Δ. 2 / 5 Πίσια – Σχίνος
Μήκος 10.40
Εκκίνηση Ε.Δ. 2 – 11:19
Εκκίνηση Ε.Δ. 5 – 14:38

Η διαδρομή θα παραμείνει κλειστή από τις 10:15 έως τις 16:00

Περιγραφή
Γρήγορη και τεχνική ειδική διαδρομή, στο μεγαλύτερο μέρος της και πάντως μετά τα 4 πρώτα χιλιόμετρα κατηφορική έχει αρκετά ενδιαφέροντα σημεία για παρακολούθηση. Δυστυχώς δεν υπάρχουν προσβάσεις, οπότε αν θέλει κάποιος να την παρακολουθήσει θα πρέπει να φτάσει νωρίτερα από την ώρα κλεισίματος και να παραμείνει μέσα στην Ε.Δ.
Σε περίπτωση που, όπως αναφέρεται στην αρχή, η διαδρομή ανοίξει για 20 περίπου λεπτά, θα πρέπει η μετακίνησή σας να γίνει με την φορά του αγώνα, διότι μπορεί να κινούνται αυτοκίνητα ασφαλείας του αγώνα από την αφετηρία προς τον τερματισμό.

Προσβάσεις
Αφετηρία: Από το Λουτράκι με κατεύθυνση προς Περαχώρα, ακολουθείτε διαδρομή προς Πίσια. Φτάνοντας στο χωριό, 200 μ. μετά την εκκλησία αρχίζει η Ε.Δ.
Προσοχή: Μετά το κλείσιμο της διαδρομής, δεν θα επιτρέπεται να φτάσετε με το αυτοκίνητό σας στον ΣΕΧ και θα πρέπει να παρκάρετε μέσα στα Πίσια. Ο δρόμος προς τα Πίσια είναι στενός και θέλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην κλείσει για τα αγωνιστικά, από παρκαρισμένα αυτοκίνητα θεατών.

Τερματισμός: Αν έρθετε από Αλεποχώρι, φτάνοντας στον Σχίνο, στη δ/ση που έρχεται από Πίσια συνεχίζετε ευθεία. Σε 1 χλμ. βρίσκετε την πλατεία του Σχίνου όπου στρίβετε αριστερά και από εκεί ευθεία για 1 χλμ. ακόμη για να φτάσετε στο ΣΤΟΠ της Ε.Δ.
Προσοχή: Για τη δική σας ασφάλεια σας δίνουμε αυτήν την επιλογή γιατί στη διαδρομή του αγώνα, θα κινούνται πλοηγά αυτοκίνητα με αντίθετη φορά από τη δική σας και ο δρόμος είναι πολύ στενός ανάμεσα από σπίτια.
Ε.Δ. 3 / 6 - Άγιος Ιωάννης
Μήκος 8.15
Εκκίνηση Ε.Δ. 3 – 11:54
Εκκίνηση Ε.Δ. 6 – 15:13

Η διαδρομή θα παραμείνει κλειστή από τις 10:50 έως τις 16:35

Περιγραφή
Ιδιαίτερα απαιτητική και δύσκολη διαδρομή, ανηφορική στα πρώτα 5 χιλιόμετρα με κλειστές στροφές και φουρκέτες, γίνεται γρήγορη και επίπεδη στη συνέχεια. 5 χλμ. μετά την αφετηρία στην αλλαγή πορείας των προηγούμενων χρόνων, συνεχίζει αριστερά με κατεύθυνση προς Μέγαρα. Από τη δ/ση και μετά γίνεται πολύ τεχνική με χασίματα και γρήγορα κομμάτια, χωρίς να απουσιάζουν τα κλειστά, τεχνικά κομμάτια.

Προσβάσεις
Αφετηρία: Ερχόμενοι από Μέγαρα, στη διασταύρωση με την παραλία του Αλεποχωρίου, στρίβετε αριστερά με κατεύθυνση προς Σχίνο και 5 χλμ. μετά, στην πινακίδα προς «Μονή Αγίου Ιωάννη Προδρόμου» στρίβετε πάλι αριστερά. Σε 2.800 μ. βρίσκεται η αφετηρία της Ε.Δ.
Ενδιάμεση πρόσβαση: Η μοναδική ενδιάμεση διαδρομή βρίσκεται ερχόμενοι από Αλεποχώρι, 1 χλμ. μετά τη δ/ση που πηγαίνει προς την Ε.Δ. όπου υπάρχει πινακίδα «Νέο Μάζι». Στρίβετε αριστερά και συνεχίζοντας για 8 χλμ. φτάνετε στο 4.90 χλμ. της Ε.Δ.
Τερματισμός: Ο τερματισμός βρίσκεται στο δρόμο που πηγαίνει από τα Μέγαρα προς Μάζι, 8 περίπου χλμ. μετά τη δ/ση που αριστερά πηγαίνει προς Άγιο Ιερόθεο.

Προσοχή: Στο δρόμο από τα Μέγαρα προς Μάζι θα κινούνται πλοηγά και αγωνιστικά αυτοκίνητα με αντίθετη φορά, ενώ μόνο αν φτάσετε πολύ νωρίς θα σας αφήσει η Τροχαία να φτάσετε μέχρι τον τερματισμό. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να παρκάρετε με ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να μην κλείσει ο δρόμος για τα αγωνιστικά.

TIPS για ευχάριστη παρακολούθηση:
1. Όσοι θεατές βρεθούν στο πρώτο χιλιόμετρο της ειδικής, όπου βρίσκεται η Μονή Αγίου Ιωάννη Προδρόμου, μπορούν εφόσον το επιθυμούν, να επισκεφθούν την Μονή μέχρι τις 12:30.
2. Ο παραλιακός δρόμος Αλεποχώρι – Αιγειρούσαι έχει αρκετά εστιατόρια/ταβέρνες που ακόμα και τα Σαββατοκύριακα του Νοεμβρίου προσφέρουν καλό φαγητό με όμορφη θέα τον Κορινθιακό Κόλπο.


ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ: Φροντίστε φεύγοντας να πάρετε μαζί σας σε μια μικρή σακούλα τα άχρηστα αντικείμενα που χρησιμοποιήσατε




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!