Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υποδοχή ήρωα σε αστικό λεωφορείο; Κι όμως, συνέβη στο Χαϊδάρι όταν έφτασε το πρώτο θρυλικό μπλε λεωφορείο. Από που βγήκε η φράση «τέρμα τα δίφραγκα»...

Οι κάτοικοι της περιοχής νέοι, ηλικιωμένοι, παιδιά- είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία Ηρώων για να «καλωσορίσουν» την πρώτη διαδρομή του λεωφορείου με τον αριθμό 100 που έκανε την διαδρομή Αθήνα- Κέντρο Χαϊδάρι το 1960. Ο οδηγός Ηλίας Τασούλης με τον εισπράκτορα Τάσο Παράσχο πέρασαν στην ιστορία με το θρυλικό μπλε λεωφορείο με τον αριθμό 100. Ήρθαν από την Ιερά οδό στη σημερινή οδό Καραϊσκάκη (πρώην Λ. Κωνσταντίνου). Τα πρόσωπά των κατοίκων, όπως φαίνεται στη φωτογραφία,...
έλαμπαν από χαρά και θαυμασμό, σαν να υποδέχονταν ένα τιμώμενο πρόσωπο ή ένα σταρ της εποχής. Μετά από αρκετό καιρό η διαδρομή άλλαξε, ο αριθμός έγινε 177 αλλά η σύνδεση των κατοίκων του Κέντρου Χαϊδαρίου με τη πλατεία Κουμουνδούρου συνεχίστηκε με άλλους αριθμούς.
Η φωτογραφία αυτή ξυπνά τις αναμνήσεις της Αθήνας των δεκαετιών του ’50 και του ‘60, όπου τα μπλε λεωφορεία μάρκας Σκάνια Βάμπις, Σκόντα, Βόλβο κι αργότερα Βritish Leyland και ΗΙΝΟ, κυριαρχούσαν στους αθηναϊκούς δρόμους. Τότε που οι τυχεροί με Ι.Χ ήταν λίγοι  και οι μετακινήσεις γίνονταν κυρίως με τα λεωφορεία. Τα μπλε αστικά λεωφορεία είχαν τη μηχανή «κρυμμένη» μέσα σε μπλε καπιτονέ δερμάτινα καλύμματα δίπλα στον οδηγό και αγκομαχούσαν κάθε φορά που έπαιρναν μπρος. Αν τύχαινε όμως καμιά φορά και είχαν μια θέση μπροστά δεξιά, δίπλα στη μηχανή, ο ήχος πλέον χανόταν μέσα στο ταξίδι της πόλης, που τη χάζευες από το μπροστινό τζάμι. Τον χειμώνα το κουβούκλιο της μηχανής ήταν ένας προνομιακός χώρος, καθώς οποίος προλάβαινε να πιάσει θέση δίπλα, ζεσταινόταν από την υπερθέρμανση του κινητήρα. Γραμμή Ν.Ιωνίας. Λεωφορείο με εισπράκτορα και μικρόφωνο. Εισπράκτορας μπλε λεωφορείου. Ο πρώτος δημόσιος υπάλληλος με μικρόφωνο Στην πίσω πόρτα «καραδοκούσε» ο εισπράκτορας με το χαρακτηριστικό γκρι καπέλο με το γείσο, ο οποίος έκοβε τα εισιτήρια των επιβατών ανάλογα με τον προορισμό τους και φρόντιζε να ενημερώνει για την επικείμενη στάση. Ο εισπράκτορας ήταν το «αφεντικό» της διαδρομής και κρατούσε στα χέρια του δύο σημαντικά όπλα: τον κερματοδέκτη ...


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.