Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεύτερη νίκη για το Lorenzo στο Mugello

Ο Jorge έκανε αυτό ακριβώς που έπρεπε. Έβαλε το κεφάλι κάτω, ξεκίνησε πρώτος, πραγματοποίησε μια σειρά πολύ γρήγορων γύρων τους οποίους δεν μπόρεσε κανείς άλλος να ακολουθήσει και κέρδισε. Για δεύτερη φορά φέτος. Και μάλιστα με διαφορά 5 δευτερολέπτων.

Έπρεπε. Γιατί αλλιώς η υπόθεση «τίτλος» θα είχε αρχίσει να «χλωμιάζει»...
Υποθετικά, το πρώτο μισό της σαιζόν ευνοεί τις Yamaha, ενώ το δεύτερο μισό τις Honda.

Αν δεν κατορθώσει να φτιάξει διαφορά μπροστά, το πράγμα θα δυσκολέψει πολύ όταν ο θίασος των MotoGP μετακομίσει στις «γρήγορες», ανοιχτές πίστες. Αυτή είναι η 3η συνεχόμενη νίκη του Lorenzo στο Mugello και την αφιέρωσε στο Shigeto Kitagawa, απερχόμενο πρόεδρο της Yamaha Motor Racing.

Δεύτερος τερμάτισε ο Dani Pedrosa της Repsol Honda, μόνον όμως επειδή ο συναθλητής του στην ομάδα HRC, ο απίθανος Marquez έπεσε (για τρίτη φορά στο Σαββατοκύριακο), ενώ ήταν αναμφισβήτητος 2ος και έμεναν 3 μόλις γύροι.

Στην 3η θέση ο ηρωϊκός Cal Crutchlow που εντυπωσίασε με το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του. Μετά τον αγώνα δήλωσε πως ετοιμαζόταν να επιτεθεί στον Pedrosa για την 3η θέση, όταν η ομάδα τον ειδοποίησε ότι ο Marquez είχε πέσει και επομένως είχε την 3η θέση εξασφαλισμένη. Τότε ο Άγγλος αποφάσισε να κάτσει στα αυγά του αντί να ρισκάρει κυνηγώντας τον Dani.

Δυστυχώς για τους περισσότερους Ιταλούς θεατές ο αγώνας τέλειωσε στην 4η στροφή του πρώτου γύρου. Τότε, και ενώ ακόμη οι αναβάτες στριμώχνονταν για να πλασαριστούν όσο καλύτερα μπορούσαν, ο Alvaro Bautista προσπάθησε να στρίψει και έπεσε πάνω στο Rossi που μάλλον τον είχε ήδη περάσει (δηλαδή ήταν λίγο πιο μπροστά).

Ο Bautista δεν πρέπει να τον είδε καθόλου. Έπεσαν αμφότεροι και εγκατέλειψαν, σπάζοντας πολλές ιταλικές καρδιές. Για μία ακόμη χρονιά (την 3η εν σειρά) ο Rossi δεν τους έδωσε τη χαρά που περίμεναν χωρίς να φταίει καθόλου. Από τη γραμματεία του αγώνα γνωστοποιήθηκε πως το συμβάν θα διερευνηθεί.

Μετά τον επεισοδιακό πρώτο γύρο, μπροστά ήταν ο Lorenzo και από πίσω του οι Marquez και Pedrosa σε κλειστό σχηματισμό, δημιουργώντας διαφορά από όλους τους άλλους.

Όταν πια απέμεναν 10 γύροι και ενώ η Μ1 είχε ελαφρύνει, έχοντας καταναλώσει τη μισή βενζίνη της, ο Lorenzo ανέβασε 2/10 δευτ. τον ρυθμό του και ο Pedrosa άρχισε να μένει πίσω.

Παρότι στραπατσαρισμένος άσχημα από την πτώση της Παρασκευής με 280 χλμ/ώρα (και με ένα μικρό κάταγμα στο χέρι), ο Marquez μυρίστηκε «αίμα» και μέσα σε 3 γύρους είχε περικυκλώσει τον Pedrosa. Το χτύπημα ήρθε 5 γύρους πριν το τέλος: στην Savelli ο μικρός χώθηκε στην εσωτερική του Dani και από τη στιγμή που πέρασε, άρχισε να απομακρύνεται.

Όμως στον επόμενο γύρο, στην ίδια ακριβώς στροφή που πέρασε τον Pedrosa o Marquez έπεσε, για 4η φορά μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Μετά το Mugello (5ο αγώνα από 18 συνολικά) ο Pedrosa εξακολουθεί να προηγείται στο πρωτάθλημα με 103 βαθμούς. Ο Lorenzo πέρασε 2ος με 91, ενώ ο Marquez υποχώρησε στην 3η θέση με 77 βαθμούς. Πίσω του με μόλις 6 βαθμούς απόσταση είναι ο Cal Cratchlow.

Ο Andrea Dovizioso είχε χτυπήσει στον αυχένα την Παρασκευή και παρότι ξεκίνησε 3ος, ήξερε πως θα ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσει τη θέση του. Παρόλα αυτά πάλεψε ως τη γραμμή τερματισμού για την 4η θέση με το Stefan Bradl, χάνοντας για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου. Οι δυο τους τερμάτισαν σχεδόν 20 δευτ. πίσω από τον Lorenzo.

Μοναχικό αγώνα έκανε ο Nicky Hayden, καταφέροντας στο τέλος να καταβάλει τον εντυπωσιακό Aleix Espargaro με την ART Aprilia CRT. Ένατος ο Bradley Smith που είχε 2 άσχημα highside στα Δοκιμαστικά και θα χρειαστεί πλαστική σε ένα δάχτυλο, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Hektor Barbera με την Avintia Blussens Kawasaki.

Ο Ben Spies δοκίμασε τις δυνάμεις του την Παρασκευή στα ελεύθερα δοκιμαστικά και αποφάσισε να αποσυρθεί πάλι, καθώς δεν νιώθει αρκετά δυνατός για να αγωνιστεί.

Ο επόμενος γύρος διεξάγεται στην Βαρκελώνη, στις 14-16 Ιουνίου.

Αποτελέσματα

1. Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 41'39.733
2. Dani Pedrosa Repsol Honda Team (RC213V) 41'45.133
3. Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41'46.145
4. Stefan Bradl LCR Honda MotoGP (RC213V) 41'59.054
5. Andrea Dovizioso Ducati Team (GP13) 41'59.273
6. Nicky Hayden Ducati Team (GP13) 42'6.054
7. Michele Pirro ITA Test Team (GP13) 42'17.877
8. Aleix Espargaro Power Electronics Aspar (ART CRT) 42'19.535
9. Bradley Smith Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 42'19.976
10. Hector Barbera Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT) 42'28.125
11. Randy De Puniet Power Electronics Aspar (ART CRT) 42'28.213
12. Danilo Petrucci Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT) 42'53.441
13. Andrea Iannone T.I. Pramac Racing (GP13) 42' 54.334
14. Colin Edwards NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT) 43' 0.982
15. Karel Abraham Cardion AB Motoracing (ART CRT) 43' 5.471
16. Yonny Hernandez Paul Bird Motorsport (ART CRT) 43'7.072
17. Michael Laverty Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT) 43'7.491
18. Bryan Staring Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 43'24.157
19. Lukas Pesek Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT) 43'24.960

Δεν τερμάτισαν

Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)
Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)
Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V)

Pole position

Jorge Lorenzo ESP Yamaha 1'47.157

Επίσημα ρεκόρ του Mugello MotoGP

Ταχύτερος γύρος: Dani Pedrosa Honda 1' 47.284 (2012)
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Dani Pedrosa Honda 1' 47.705 (2012)
Πηγή: Newsbeast.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...