Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμπληρωματικός κανονισμός Athens Rally Sprint 30 Ιουνίου 2013

Ο ΜΕΛΑΝΙΩΝ και η ΑΛΑΜΕ, με την τεχνική υποστήριξη της IRON TEAM, οργανώνουν αγώνα RALLY SPRINT στο χώρο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου του Ελληνικού.

O αγώνας, θα διεξαχθεί...
σύμφωνα με τις διατάξεις του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (EAK), της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων, των εγκυκλίων, του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ Σπριντ, του παρόντος Συμπληρωματικού Κανονισμού και των δελτίων πληροφοριών που θα εκδοθούν.

ΠPOΓPAMMA
Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
Λήξη δηλώσεων συμμετοχής Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013 ώρα 18:00
Διανομή road book Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 ώρα 8.30 Ελληνικό
Αναγνωρίσεις Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 ώρα 9.30 – 20.30 Ελληνικό
Διοικητικός έλεγχος, Έλεγχος εξακρίβωσης Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 ώρα 14.30 – 20.30 Ελληνικό
αυτοκινήτων (το ωράριο ανά αυτοκίνητο θα ανακοινωθεί με δελτίο πληροφοριών)
Εκκίνηση 1ου σκέλους αγώνα Κυριακή 30 Ιουνίου 2013 ώρα 9.30 Ελληνικό
Απονομή Επάθλων Κυριακή 30 Ιουνίου 2013 αμέσως μετά τη λήξη, στον τόπο του αγώνα

ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
ΑΛΑΜΕ- Ελευθερίας 51 & Όθωνος 3, Άλιμος
Τηλέφωνο δηλώσεων συμμετοχής: 210 9403983
Τηλέφωνο πληροφοριών: 6944368469
Oι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.

OPΓANΩΣH

APΘPO 1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ

OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Επίτιμος πρόεδρος: Φίλιππος Αντωνιάδης
Πρόεδρος Δημήτρης Μιχελακάκης
Mέλη Άννα Κωβαίου, Παναγιώτης Σιδέρης, Χριστόφορος Ζουλινάκης, Γιάννης Μεσημέρης
ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Πρόεδρος Αγωνοδικών Τάσος Αθανασίου
Αγωνοδίκες Νικήτας Κωβαίος
Παρατηρητής Τάσος Αθανασίου
Αλυτάρχης Παναγιώτης Σιδέρης
Γραμματέας Δερμεντζόγλου Ελένη
Πρόεδρος τεχνικών εφόρων Νάσος Παπακώστας
Τεχνικός έφορος Βαγγέλης Παλαμπανίδης
Υπεύθυνος Ασφαλείας Σπύρος Κατσιμαλής
Υπεύθυνος σχέσεων με αγωνιζόμενους
Επικεφαλής ιατρός Πάρης Χαρίτος

APΘPO 2 ΓENIKA

Ο αγώνας προσμετράει στο ασφάλτινο έπαθλο rally sprint Αττικής και στο πρωτάθλημα ράλλυ ιστορικών αυτοκινήτων
Συνολικό μήκος διαδρομής του αγώνα 31 χλμ
Σύνολο χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών 30 χλμ
Σύνολο σκελών 3

APΘPO 3 ΔEKTA AYTOKINHTA

Αυτοκίνητα Παραγωγής (Ομάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
Αυτοκίνητα Τουρισμού (Ομάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC
Αυτοκίνητα Ομάδας EΕ (ΕΕ9,ΕΕ10,ΕΕ11,ΕΕ12).
Αυτοκίνητα της ομάδας ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (βλέπε Παράρτημα Κ)
Αυτοκίνητα Ομάδας R.
Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ. ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με
Ν1).

ΑΡΘΡΟ 4 ΔHΛΩΣEIΣ ΣYMMETOXHΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία του αγώνα.
Μπορεί να το κάνει με 2 τρόπους:
1. Ηλεκτρονικά στο www.activentry.com ...Θα πρέπει να συμπληρωθεί η φόρμα των στοιχείων που ζητούνται και στη συνέχεια να
σταλεί το καταθετήριο ή μετρητά στη γραμματεία του αγώνα.
2. Συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο δήλωση συμμετοχής, είτε επί τόπου στην έδρα της ΑΛΑΜΕ, είτε στέλνοντάς το με φαξ ή με e
mail. Τηλέφωνο για συμμετοχές: 210 9403983
Και στις 2 περιπτώσεις, οι έγκυρες συμμετοχές θα εμφανίζονται στο www.activentry.com . Έγκυρη θεωρείται η συμμετοχή που είναι πλήρως
συμπληρωμένη και έχει επιβεβαιωθεί η πληρωμή της.


ΑΡΘΡΟ 5 ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ - AΣΦAΛIΣH

Το κόστος συμμετοχής είναι 180 ευρώ για τους αγωνιζόμενους που κατοικούν στο νομό Αττικής και 130 ευρώ για τα πληρώματα εκτός
Αττικής.
Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον έλεγχο
εξακρίβωσης.
Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους.
H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, από τη στιγμή της εκκίνησής του και παύει να ισχύει με τη λήξη της
προθεσμίαςυποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.

H ΟΜΑΕ, H ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, Η OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH KΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔEN ΦΕΡΟΥΝ KAMIA EYΘYNH
ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓIA ΤΥΧΟΝ ATYXHMA ΠOY MΠOPEI NA ΣYMBEI KATA TH ΔIAPKEIA TOY AΓΩNA.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΡΘΡΟ 6 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο το Σάββατο πριν τον αγώνα κατά τις ώρες 9.30 – 20.30. Αναγνωρίσεις εκτός αυτών των ωρών, επιφέρει ποινή αφαίρεσης της αγωνιστικής άδειας από την ΟΜΑΕ. Ο αριθμός των αναγνωρίσεων θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των συμμετοχών.


APΘPO 7 METPA AΣΦAΛEIAΣ - KYKΛOΦOPIA
Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις εγκυκλίους της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ.

Όλα τα πληρώματα πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα εγκεκριμένα: σύστημα Hans, φόρμα, κράνος, μακριά εσώρουχα, κάλτσες, μπαλακλάβες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς) και παπούτσια και να είναι δεμένοι με εγκεκρι μένες
ζώνες ασφαλείας.

Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού:
1. Nα κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
2. Tο σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τρίτο πρόσωπο συμπεριλαμβανομένων και των κριτών για οποιοδήποτε λόγο μετά το σήμα της
εκκίνησης.
Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
1. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι
αγωνιζόμενοι.
2. Κάθε φορά που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην
δημιουργούν προβλήματα.

APΘPO 8 EKKINHΣH – ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

H χρονομέτρηση θα γίνεται με transponders σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ
Οι εκκινήσεις θα δίνονται ανά 1 λεπτό. Η πρώτη θα δοθεί στις 9.30
Καθυστέρηση μεγαλύτερη από 15 λεπτά στο πρώτο ΣΕΧ (εκκίνηση αγώνα) επιφέρει τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
Επιπλέον παραβάσεις: Στη κρίση των αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν βαρύτερες κυρώσεις από τους αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.


ΑΡΘΡΟ 9 ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Εάν για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής, οι αγωνοδίκες μπορούν να δώσουν σε κάθε
πλήρωμα που επηρεάστηκε, τον χρόνο που θεωρούν ως πιο δίκαιο.
Κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της ειδικής, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα
χρεωθεί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε, αν έκανε.

ΑΡΘΡΟ 10 ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ

Παράβολο ένστασης : ισόποσο με το παράβολο συμμετοχής
Παράβολο τεχνικών εργασιών, αν απαιτείται, θα οριστεί από τους αγωνοδίκες σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΟΜΑΕ.
Παράβολο έφεσης : διπλάσιο του παράβολου συμμετοχής

APΘPO 11 KATATAΞEIΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Το αποτέλεσμα για κάθε αγωνιζόμενο δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των τριών σκελών συν τις όποιες ποινές που εκφράζονται σε
χρόνο. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας αγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός του σε όλα τα σκέλη.
Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμήσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ αυτού που στο πρώτο
σκέλος έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος
παίρνει τη μεθεπόμενη.
Τα αποτελέσματα των τελικών κατατάξεων, οριστικοποιούνται ½ ώρα μετά την ανακοίνωσή τους.
Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν ½ μετά το τερματισμό και του 3ου σκέλους στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων στη γραμματεία του
αγώνα.

APΘPO 12 ΑΠΟΝΟΜΗ - ΕΠΑΘΛΑ

Η απονομή των επάθλων θα γίνει αμέσως μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου στο χώρο του αγώνα.
Γενική Κατάταξη (Ν - Α - E) Οι 3 πρώτοι θα λάβουν κύπελλα
Γενική Κατάταξη F2 (Ν - Α - E) Οι 3 πρώτοι θα λάβουν κύπελλα
Κατάταξη Κλάσεων – περιλαμβάνονται και τα ιστορικά (εφόσον σε κάθε κλάση εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα) Οι 3 πρώτοι θα λάβουν
κύπελλα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!