Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναδιπλούμενο ηλεκτρικό πατίνι

Η LEEV Mobility, εταιρεία με έδρα το Άμστερνταμ που κατασκευάζει ήδη το ηλεκτρικό τετράτροχο Mantys για τις πίστες γκολφ, κατεβαίνει τώρα στον δρόμο.

Για ασφάλτινη αυστηρά χρήση προορίζεται το δεύτερο προϊόν των Ολλανδών, με το παράξενο όνομα JAC<. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πατίνι που φιλοδοξεί να λύσει το πρόβλημα του «τελευταίου χιλιομέτρου». Πρόκειται για την απόσταση την οποία αναγκάζονται να περπατούν οι οδηγοί για να φτάσουν από το χώρο πάρκινγκ του αυτοκινήτου ως τη δουλειά τους. Ήδη έχει κατασκευαστεί το πρώτο απόλυτα λειτουργικό πρωτότυπο και η LEEV έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία συγκέντρωσης «λαϊκών κεφαλαίων» μέσω crowdfunding, για να το βγάλει στην παραγωγή. 

Σχεδιασμένο για μικρές αποστάσεις το JAC<, έχει ωστόσο αυτονομία 20 χλμ., ενώ μπορεί να πιάσει ταχύτητες ως και 24 χαω. Ζυγίζει λιγότερο από 20 κιλά, ενώ διπλωμένο καταλαμβάνει χώρο 12 λίτρων. Έτσι χωράει εύκολα σε κάθε πορτ-μπαγκάζ αυτοκινήτου των πόλεων. Το e-πατίνι έχει ασύμμετρο τιμόνι που διπλώνει δίπλα στο πάτωμα, παράλληλα σχεδόν προς το μεταξόνιό του. Φοράει έναν κινητήρα στο κέντρο του πίσω τροχού με ισχύ 350 W, δύο πολυμερείς μπαταρίες λιθίου και δύο μηχανικά δισκόφρενα. Μπορεί να φορτιστεί από οικιακό ρεύμα 220V ή από το αυτοκίνητο (12V), ώστε οι οδηγοί που είναι αναγκασμένοι να παρκάρουν μακριά από τον προορισμό τους, να μπορούν να καλύπτουν την απόσταση χαλαρά, χωρίς να ιδρώνουν ή να λερώνουν τα λουστρίνια τους. Η ανάγκη έχει προκύψει, καθώς στις ευρωπαϊκές κυρίως πόλεις η ζωή των αυτοκινητιστών γίνεται όλο και πιο δύσκολη, με το χώρο παρκαρίσματος να μειώνεται διαρκώς, ειδικά κοντά στο κέντρο. 

Η LEEV Mobility, παραφυάδα της σχεδιαστικής εταιρείας Springtime, έχει ήδη κερδίσει για τον σχεδιασμό του JAC< την 3η θέση του διαγωνισμού Spark Product Award. Στη δημιουργία των ηλεκτρικών μερών συνέβαλε με στενή συνεργασία η Betronic Solutions. Για όσους αναρωτιούνται κατά πόσο είναι νόμιμη η κυκλοφορία του JAC< στους δρόμους, ναι επιτρέπεται στην Ευρώπη, ενώ στις ΗΠΑ μόνον στις πολιτείες Καλιφόρνια, Κονέκτικατ, Χαβάη, Κεντάκι, Νεβάδα, Τέξας, Βιρτζίνια και Ουάσινγκτον (8 από τις 50). Η εταιρεία ευελπιστεί πάντως ότι οι περισσότερες πολιτείες θα επιτρέψουν τελικά τη χρήση του.

 Η καμπάνια της LEEV να συγκεντρώσει κεφάλαια ονομάζεται «JAC< Kickstarter» και αποσκοπεί στη συγκέντρωση 75.000 δολ. ΗΠΑ. Εφόσον το ποσό τελικά συγκεντρωθεί, το JAC< θα βγει στο εμπόριο με λιανική τιμή 1.950 δολάρια. Όσοι πάντως αποφασίσουν να ενισχύσουν κεφαλαιακά την εταιρεία, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν προκαταβάλλοντας μόνον 1.500 δολάρια. Προβλέπεται η κατασκευή μιας περιορισμένης έκδοσης σε μαύρο ματ χρώμα, η οποία θα φέρει και το όνομα του «μικροεπενδυτή» υποστηρικτή, με τιμή μόλις 2.000 δολάρια. Καλώς βαινόντων των πραγμάτων, η παραγωγή θα ξεκινήσει στο δεύτερο τρίμηνο του 2013, δηλαδή το αργότερο ως τον Ιούνιο. 



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.