- Το τέλειο δίδυμο: πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής με μοδάτο αυτοκίνητο
- Κοινά χαρακτηριστικά: οδηγική απόλαυση με ένταση και μέγιστη ακρίβεια
- Καμπάνια σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας με ADAM & Vale:TV, Τύπος, social media, PR
Ο Valentino “Vale” Rossi είναι ο νέος πρεσβευτής μάρκας για το κομψό, μικρό αυτοκίνητο πόλης Opel ADAM στην Ιταλία. Ο παγκοσμίου φήμης πολλάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP είναι ο πρωταγωνιστής μιας ευρέως φάσματος καμπάνιας επικοινωνίας με έμφαση στα κοινά χαρακτηριστικά του ADAM και του Valentino: ισχυρή προσωπικότητα, δημιουργικότητα, δυναμισμός, μέγιστη ακρίβεια. Με την τολμηρή, αντισυμβατική και απόλυτα...
μοναδική του εμφάνιση, το ADAM μοιράζεται τα ίδια χαρακτηριστικά με τον Ιταλό πρωταθλητή μοτοσικλετών. Η καμπάνια καλύπτει παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας από τηλεοπτικά διαφημιστικά σποτ μέχρι καταχωρήσεις σε έντυπα, προωθητικές ενέργειες και παρουσία σε social media.
«Ο Valentino Rossi είναι ο τέλειος πρεσβευτής για το ADAM: ανέμελος, κεφάτος, αντισυμβατικός, πάντα σε κίνηση – όπως το Opel ADAM μας. Ταυτόχρονα, πολύ σχολαστικός, προσεκτικός, απαιτεί και ενεργεί με μέγιστη ακρίβεια, όπως ακριβώς η Γερμανική μηχανολογία που αποτελεί τη βασική αξία όλων των αυτοκινήτων μας» σχολιάζει ο Roberto Matteucci, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel Italia. «Η επιλογή του Valentino Rossi για το ADAM επιβεβαιώνει την επιθυμία και δέσμευσή μας να διαμορφώσουμε μία νέα προσωπικότητα για τα αυτοκίνητά μας, διατηρώντας παράλληλα την έμφαση στη Γερμανική μηχανολογική ακρίβεια» δήλωσε ο Matteucci.
Ο Valentino Rossi ερωτεύθηκε αμέσως το μικρό, μοδάτο αυτοκίνητο και πρωταθλητή εξατομίκευσης: «Το Opel ADAM με έπεισε και όχι απλά λόγω της σχεδίασης, των αξεσουάρ και της τεχνολογίας του. Πιστεύω ότι οι δυνατότητες εξατομίκευσης με τους χιλιάδες συνδυασμούς είναι απλά φανταστικές. Δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό τους, αλλά σίγουρα είναι υπέρ αρκετοί για να δημιουργήσει κάποιος το τέλειο ADAM του».
Opel ADAM: Πρωταθλητής εξατομίκευσης και το καλύτερα ‘συνδεμένο’ μικρό
Το Opel ADAM προσφέρει πάνω από 61.000 εξωτερικούς συνδυασμούς και σχεδόν 82.000 για το εσωτερικό, περισσότερους από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Το σικ, μοδάτο αυτοκίνητο είναι ένα ευέλικτο τρίθυρο μοντέλο, ιδανικό για το αστικό τοπίο. Η οδική συμπεριφορά του εντυπωσιάζει και εκτός πόλης χάρη στις ρυθμίσεις πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης και της έμφασης στην οδηγική απόλαυση και ευελιξία.
Στο εσωτερικό, το ADAM μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα σε ένα περιβάλλον που αποπνέει μία αίσθηση πολυτέλειας με στοιχεία premium τεχνολογιών προερχόμενων από ανώτερες κατηγορίες. Με το νέο σύστημα infotainment IntelliLink που ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android, Apple iOS), το ADAM γίνεται το καλύτερα ‘συνδεδεμένο’ μικρό αυτοκίνητο. Σύντομα θα διατίθεται το καινοτόμο λογισμικό φωνητικής αναγνώρισης SIRI Eyes Free της Apple. Άλλα χαρακτηριστικά ιδανικά για το φυσικό αστικό περιβάλλον του ADAM είναι η νέα γενιά Park Assist που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, μία Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert), σύστημα διεύθυνσης με ‘ελαφρύ’ πρόγραμμα πόλης - CITY mode και το αποκλειστικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix της Opel, πλήρως ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα.
Το ADAM λανσάρει τη βραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ στη lifestyle κατηγορία Α. Με τολμηρές, δυναμικές αναλογίες και μία μυώδη, αυθεντική του εμφάνιση αντιστέκεται στην τάση για ρετρό αισθητική. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι η lifestyle κατηγορία Α, στη οποία ανήκει το ADAM, θα εξακολουθήσει να αυξάνεται συνεχώς τα επόμενα χρόνια. Από το 2000, οι πωλήσεις μοδάτων αυτοκινήτων στην κατηγορία Α (μήκους περίπου 3,70 m) στην Ευρώπη έχουν αυξηθεί κατά περίπου 30% και αντίστοιχα των πολυτελών μοντέλων κατηγορίας B (μήκους περίπου 4,00 m) πάνω από 110%. Η Opel σκοπεύει να κατακτήσει αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά με το ADAM.