- Δυο νέοι κινητήρες συμπληρώνουν την γκάμα του 500L: ο 1.6 MultiJet II με 105 ίππους και ο 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους.
- Η πετυχημένη φόρμουλα "City Lounge" της Fiat. Επιδόσεις, ευρυχωρία και εξοπλισμός κατηγορίας Γ σε μέγεθος και κόστος κατηγορίας B.
- Περίπου 38.300 παραγγελίες στην Ευρώπη σε μόλις 5 μήνες, οι μισές εκ των οποίων εκτός Ιταλίας.
- Τον Ιανουάριο το 500L ήταν το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους στην Ιταλία.
Το 500L συνδυάζει το στιλ του 500 με την παραδοσιακή λειτουργικότητα της σχεδίασης της Fiat. Το "City Lounge", όπως ονομάστηκε το αυτοκίνητο, είναι το αποτέλεσμα μιας πολύ ειδικής αλχημείας. Είναι ένα νέο αυτοκίνητο πόλης που επαναπροσδιορίζει τη μικρή κατηγορία για τις μοντέρνες οικογένειες με μια συναισθηματική φλέβα, επεκτείνοντας μερικές στιλιστικές εφαρμογές του 500 σε πρωτόγνωρες φόρμες.
Το μοντέλο επιβεβαιώνει τη θέση του ως πρώτο αυτοκίνητο για πολλές...
οικογένειες, συχνά ως το μόνο αυτοκίνητο των νεαρών οικογενειών, επειδή συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά μαζί: τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις της κατηγορίας B με εξαιρετικά μεγάλους χώρους και πλήρη εξοπλισμό που συναντάται σε μοντέλα της κατηγορίας Γ. Όλα αυτά έρχονται σε ένα προσιτού κόστους αυτοκίνητο και με μια επιπρόσθετη αξία που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού: την κομψή προσωπικότητα του Fiat 500, του ιταλικού συμβόλου του ντιζάιν.
Σήμερα, η γκάμα συμπληρώνεται και μεγαλώνει, προσφέροντας και υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτή η περαιτέρω ωρίμανση και ανάπτυξη του μοντέλου συντελείται τώρα χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II των 105 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας βενζίνης 0.9 TwinAir Turbo, επίσης 105 ίππων, δυο διαφορετικές εκδοχές για να φτάσεις στην ίδια απόδοση.
Συνδυασμένοι με δυο χειροκίνητα κιβώτια - C514 για τον 0.9 TwinAir Turbo και C635 1.6 MultiJet II - οι δυο κινητήρες του Fiat 500L μεταφέρουν την αντίληψη "cool & capable" κάτω από το καπό του: και οι δυο είναι έξυπνοι χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιούν, στη διαφορετική προσωπικότητα που προσδίδουν στο αυτοκίνητο και στα χαμηλά κόστη χρήσης τους. Την ίδια στιγμή, οι δύο κινητήρες έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση και είναι γενναιόδωροι σε επιδόσεις, εξασφαλίζοντας πραγματικά, μετρήσιμα πλεονεκτήματα στους καταναλωτές.
Η εμπορική εμβέλεια του Fiat 500L αυξάνεται, παράλληλα με την ιπποδύναμη των κινητήρων του, αφού οι εκδόσεις κινητήρων στην περιοχή ισχύος ανάμεσα στους 100 και τους 120 ίππους καλύπτουν το 25% των συνολικών πωλήσεων στην κατηγορία. Δημιουργείται έτσι μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα, που είναι σίγουρο ότι θα συμβάλλει στην εδραίωση της υπεροχής του Fiat City Lounge, το οποίο μέσα σε μόλις 5 μήνες έχει σημειώσει εντυπωσιακή πορεία τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία. Συγκεκριμένα, στην Ιταλία, είναι το πιο καλοπουλημένο μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο και κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των diesel. Και πριν καν ολοκληρωθεί το πλήρες λανσάρισμά του σε όλη την Ευρώπη, το Fiat 500L είναι το μόνο αυτοκίνητο που γνωρίζει μια σταθερή ανάπτυξη στην κατηγορία του, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στην ήπειρό μας.
Το νέο city lounge είναι η τέλεια έκφραση της συνταγής της Fiat για την κρίση κι ένα αυτοκίνητο που ανεβάζει τον πήχυ της κατηγορίας του: ένα σύμβολο του στιλ, συμπαγές εξωτερικά και ευρύχωρο μέσα, αξιοσημείωτα ευπροσάρμοστο και ασφαλές (κέρδισε πέντε αστέρια στο EuroNCAP), με χαμηλά κόστη συντήρησης και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε τιμή αγοράς. Χάρη σε αυτά τα ειδικά χαρακτηριστικά, το αυτοκίνητο κέρδισε τη διάκριση "New Model of the Year 2013" από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote, μπροστά από τους ισχυρότερους Γερμανούς ανταγωνιστές του.
Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ότι το 57% των αγοραστών του 500L έρχονται από άλλες μάρκες και 61% από πολύ διαφορετικού τύπου αυτοκίνητα: 37% από την κατηγορία B, 16% από τη Γ και 8% από την A. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και το ότι το 500L έχει την ικανότητα να ικανοποιεί ένα πολύ ευρύ κοινό με πολλές διαφορετικές απαιτήσεις, ηλικία και καθημερινές ανάγκες.
Άλλωστε το χαρούμενο στιλ του 500L ελκύει πελάτες που είναι πολύ νεότεροι από τον μέσο όρο της κατηγορίας του, που τους αρέσουν οι σύγχρονες αλλά εύχρηστες τεχνικές λύσεις του, που προσφέρει πρακτικές απαντήσεις στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και στην ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε, ότι η Fiat είναι η μάρκα με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, μόλις 118,2 g/km, για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Τελικά, το νέο μοντέλο της Fiat είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για νεαρές οικογένειες, που θέλουν χώρους και στιλ, όπως άλλωστε αποδεικνύει και το δημιουργικό σλόγκαν "Fiat 500L, το να μεγαλώνεις είναι cool". Το 500L είναι ένα έξυπνο, γενναιόδωρο μοντέλο που αντιπροσωπεύει και την κορυφαία ασφάλεια, αφού κέρδισε στις δοκιμές του EuroNCAP 5 αστέρια με συνολικό σκορ 83/100, 94% χάρη στην προστασία ενηλίκων, 78% χάρη στην προστασία των παιδιών, 65% χάρη στην προστασία των πεζών και 71% χάρη στα συστήματα ασφαλείας που βοηθούν τον οδηγό.
MultiJet II: 105 ίπποι!
Ο τρίτης γενιάς Common Rail κινητήρας 1.6 MultiJet II turbo diesel των 105 ίππων είναι ένας ευφυής κινητήρας που χαρίζει στο Fiat 500L τελική ταχύτητα 181 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 11,3''. Η κατανάλωσή του είναι 4,5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο και οι εκπομπές CO2 117 g/km. Επίσης αποδίδει ροπή 320 Nm μόλις στις 1.750 σ.α.λ.
TwinAir 105 HP: αστικός προσανατολισμός
Ο κινητήρας TwinAir των 105 ίππων είναι η καλύτερη έκφραση της οικονομίας καυσίμου και του σεβασμού προς το περιβάλλον στην οποία στοχεύει το 500L, όπως επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, που είναι οι μικρότερες στην κατηγορία του: 4.8 λίτρα/100 χλμ. και 112 g/km στον συνδυασμένο κύκλο αντίστοιχα. Οι εκπομπές CO2 μάλιστα, είναι τόσο χαμηλές που καλύπτουν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του 2020.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, ο 105 HP TwinAir προσφέρει στο 500L τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 12,3'', ενώ έχει την εξαιρετική τιμή ειδικής ισχύος 120 ίππων/λίτρο, που τον κατατάσσει μεταξύ των πιο σπορ κινητήρων. Ο βενζινοκινητήρας 0.9 TwinAir Turbo αποδίδει ισχύ 105 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με ροπή 145 Nm στις μόλις 2.000 σ.α.λ. (80% αυτής είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ.).
ECO mode
Όπως και στις προηγούμενες εφαρμογές του Turbo TwinAir, η επιλογή ECO mode είναι διαθέσιμη και στο νέο Fiat 500L: σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους, επιτρέποντας να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία με τους ελάχιστους ρύπους. Επιπρόσθετα, το σύστημα Start&Stop είναι στο βασικό εξοπλισμό.
Αυτόματο κιβώτιο ΜΤΑ (Dualogic)
Η Fiat απαντώντας σε εκείνη τη μερίδα Ελλήνων καταναλωτών που επιζητούν ακόμη περισσότερη άνεση και οικονομία, θα διαθέτει από τέλη Φεβρουαρίου προς παραγγελία το Fiat 500L με τον κινητήρα diesel 1.3 MultiJet II 85HP με αυτόματο κιβώτιο (ΜΤΑ). Πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που διατίθεται με τα επίπεδα εξοπλισμού Pop Star & Lounge. Οι εκδόσεις MTΑ διαθέτουν επίσης στον standard εξοπλισμό δερμάτινο πόμολο λεβιέ και paddles στο τιμόνι.
Οι νέοι κινητήρες 0.9 TwinAir Turbo 105 hp και 1.6 Multijet II 105 hp είναι ήδη διαθέσιμοι για παραγγελία.