Η ΛΕ.ΜΟ.ΘΕ. μετά από έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ οργανώνει τον 8ο EXTREME scrable ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ στην περιοχή της Νέας Ραιδεστού στον οικισμό Φιλοθέη.
Είναι ένας αγώνας ειδικού ξεχωριστού τύπου που πραγματοποιείται στην Ελλάδα 8η φορά μία φορά τον χρόνο πριν από κάποιο Πρωτάθλημα ή Κύπελλο και δεν προσμετρά πουθενά
Είναι ένας αγώνας χρονομετρημένης ειδικής σε συνεργασία δύο οδηγών σε τύπου SCRAMBLE με διαδρομή ENDURO και αρκετά σημεία διέλευσης χαμηλών ταχυτήτων
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : ΣΑΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Μέλη : ΚΟΥΤΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΣΤΕΛΕΧΗ
Αγωνοδίκες : ΒΟΥΖΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΣ Πρόεδρος - ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΝΑΝΑΚΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Αλυτάρχης : ΠΟΥΦΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Βοηθός Αλυτάρχη : ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Τεχνικός Εφορος : ΜΠΟΖΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Υπεύθυνος Διαδρομής : ΣΑΖΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γραμματεία : ΚΑΘΥ ΓΟΥΕΛΣ - ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΚΑΡΑΓΑΛΗ - ΤΣΟΥΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Αποτελέσματα : ΛΑΜΣ
Ιατρός Αγώνα : Θα ανακοινωθεί (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ)
Άρθρο 1. Αναγγελία αγώνα
Ο αγώνας διεξάγεται σύμφωνα με τον Αθλητικό Νόμο 2725/99 τον γενικό κανονισμό SCRAMBLE - ENDURO και τον παρόντα ειδικό κανονισμό
Αρθρο 2. Στοιχεία αγώνα Διαδρομή
Η διαδρομή του αγώνα είναι 60 χιλιόμετρα σε δύο κύκλους των 30 χιλιομέτρων μαζί με την EXTREME και υπάρχουν σημεία στην διαδρομή που πρέπει τα ζευγάρια να βοηθάει ο ένας τον άλλο και ταυτόχρονα να περνάνε από τα ΣΕΔ στο ίδιο λεπτό.
Άρθρο 3 Κατηγορίες
Δεν υπάρχουν κατηγορίες για τον συγκεκριμένο αγώνα. Οι μοτοσυκλέτες είναι ανεξαρτήτου κυβισμού με προδιαγραφές ENDURO MOTOCROSS ή.
Άρθρο 4 Δικαίωμα - Δήλωση συμμετοχής
Δηλώσεις συμμετοχής μέσω της http://www.e-amotoe.gr
Εναρξη συμμετοχών 02/18/2012
Λήξη συμμετοχών 02/28/2012
Ποσό συμμετοχής € 60
Άρθρο 5 Αριθμοί συμμετοχής.
Οι αριθμοί συμμετοχής θα δίνονται με αύξοντα αριθμό κατά προτεραιότητα με την παρουσία των ζευγαριών αναβατών στον διοικητικό έλεγχο στην γραμματεία του αγώνα το Σάββατο 02/03/2012 και ώρα 09:30.
Άρθρο 6 Τεχνικός έλεγχος.
Ο τεχνικός έλεγχος θα ανοίξει το Σάββατο 02/03/2012 και ώρα 10:00
Οι μοτοσυκλέτες των αναβατών θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές των τεχνικών κανονισμών ENDURO MOTOCROSS ή
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα θα δίνεται χρόνος διόρθωσης και επανελέγχου.
Στον έλεγχο εξακρίβωσης θα πρέπει οι αναβάτες να προσκομίζουν και το κράνος για έλεγχο.
Οι μοτοσυκλέτες θα μπαίνουν σε «ΧΩΡΟ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ» μετά το πέρας του τεχνικού ελέγχου που θα κλείσει την 11:30 και μετά τον αγώνα για τυχόν ενστάσεις.
Άρθρο 7 Ελεύθερες - Χρονομετρημένες Δοκιμές
Ενημέρωση αναβατών το Σάββατο 03/02/2012 και ώρα 11:45
Απαγορεύονται οι ελεύθερες δοκιμές στην ειδική διαδρομή με την μοτοσυκλέτα πριν την κατατακτήρια χρονομετρημένη. Επιτρέπεται οι αναβάτες να αναγνωρίσουν την διαδρομή περπατώντας.
Η χρονομετρημένη είναι το Σάββατο 2/3/2012 και από 12:00 16:00 έως με την Ειδική οριοθετημένη Διαδρομή τύπου EXTREMΕ με χρονομέτρηση ανά αναβάτη. Το αποτέλεσμα της χρονομέτρησης των δύο αναβατών θα προστίθεται και το άθροισμα αυτών θα καθορίζει την σειρά εκκίνησης για την Κυριακή.
Όσοι αναβάτες δεν προσέλθουν στα χρονομετρημένα του Σαββάτου θα λαμβάνουν σειρά εκκίνησης μετά το τελευταίο ζευγάρι αναβατών από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου κατά αύξοντα αριθμό.
Άρθρο 8 Αγώνας - Διαδικασία εκκίνησης-Ποινές
Ενημέρωση αναβατών την Κυριακή 03/03/2012 και ώρα 9:45
Κυριακή 3/3/2102 και ώρα 10:00 τα ζευγάρια των αναβατών σύμφωνα με την κατάταξη των χρονομετρημένων του Σαββάτου θα ξεκινούν ανά λεπτό όπως σε αγώνα ENDURO θα διασχίζουν την EXTREMΕ ειδική διαδρομή και στην συνέχεια θα διανύουν 30 χιλιόμετρα διαδρομής με σήμανση τύπου ENDURO.
Στην διαδρομή θα υπάρχουν 7 ΣΕΔ στα οποία θα μαρκάρονται οι καρτέλες των αναβατών των ζευγαριών στο ίδιο λεπτό.
Στο κλείσιμο του κύκλου θα διασχίζουν πάλι την EXTREMΕ διαδρομή και θα παίρνουν χρόνο τερματισμού.
Από τον χρόνο τερματισμού θα έχουν 7 λεπτά για εργασίες στην μοτοσυκλέτα τους οποίος θα είναι και ο ιδανικός χρόνος για το επόμενο ΣΕΧ.
Μετά το ΣΕΧ θα επαναλαμβάνεται ο κύκλος (EXTREMΕ - 30 χιλιόμετρα διαδομής - EXTREMΕ - τερματισμός)
Κατά την διάρκεια του αγώνα απαγορεύεται η εξωτερική βοήθεια. Επιτρέπεται η βοήθεια μεταξύ των ζευγαριών
Εάν κατά την εκκίνηση κάποιος αναβάτης δεν μπορέσει να βάλει μπροστά την μοτοσυκλέτα του εντός των είκοσι μέτρων τότε επιβάλλονται ποινές σύμφωνα με το αρθρο 1.36.3-4 του γενικού κανονισμού ENDURO.
Σε κάθε σημείο ελέγχου το ζευγάρι θα πρέπει να περνάει μαζί στο ακέραιο λεπτό
Για κάθε βραδυπορία στα ΣΕΔ του δεύτερου αναβάτη η ποινή είναι ακέραιο λεπτό.
Για κάθε βραδυπορία ή προπορεία ζευγαριού στο ΣΕΧ η ποινή είναι ακέραιο λεπτό.
Άρθρο 9 Χώρος επισκευών
Οι μοτοσυκλέτες που θα εισέρχονται στο χώρο επισκευών θα πρέπει να κινούνται με χαμηλή ταχύτητα.
Στο χώρο αυτό όταν οι μοτοσυκλέτες σταθμεύουν για εργασίες θα πρέπει να έχουν σβηστές τις μοτοσυκλέτες.
Κάθε ζευγάρι έχει δικαίωμα να δεχθεί εξωτερική βοήθεια από τον μηχανικό που έχει δηλώσει στον διοικητικό έλεγχο. Μπορεί ο μηχανικός και μόνο αυτός να βοηθήσει τους αναβάτες του εκτός από την αλλαγή ελαστικού που θα πρέπει να επιδιορθωθεί από τον ίδιο τον αναβάτη.
Άρθρο 10 Αποτελέσματα Απονομές
Αποτελέσματα χρονομετρημένων δοκιμαστικών και σειρά εκκίνησης 30 μετά το πέρας και του τελευταίου αναβάτη.
Τελικά αποτελέσματα 30μετά την λήξη του αγώνα με το κλείσιμο των ενστάσεων (τεχνικών ή αγωνιστικών).
Απονομές κυπέλων θα γίνουν στα ζευγάρια με θέση 1η έως 10η. Στους υπόλοιπους θα απονεμηθούν μετάλλια.