Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Ypsilon Ecochic Bi Fuel

H οικολογική γκάμα του πεντάθυρου Lancia Ypsilon εμπλουτίζεται περαιτέρω με τη νέα έκδοση 0.9 TwinAir Ecochic διπλού καυσίμου (μεθανίου - βενζίνης). Ξεκινώντας την εμπορική του πορεία στις 19 Ιανουαρίου στην Ιταλική αγορά, το νέο Ypsilon συνδυάζει τα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη της χρήσης του μεθανίου με την δύναμη και την οδηγική ευχαρίστηση του υπερτροφοδοτούμενου μικρού κινητήρα σε ένα μοντέλο. Πρόκειται για μια έξυπνη λύση η οποία προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες οικολογικές εκδόσεις CNG/βενζίνης και LPG/βενζίνης, συμβάλλοντας περαιτέρω στην επιτυχία του μοντέλου το οποίο έχει σημειώσει περίπου 60.000 ταξινομήσεις από την ημερομηνία λανσαρίσματός του. Ο νέος κινητήρας εκπέμπει μόνο 86g/km CO2 με μεικτή κατανάλωση μόλις 3.1kg/100km όταν λειτουργεί με μεθάνιο ενώ χρειάζονται λιγότερα από 12 ευρώ για το γέμισμα ενός ρεζερβουάρ μεθανίου (τιμή Ιταλίας). Η συνολική αυτονομία χρησιμοποιώντας και τα δύο ρεζερβουάρ, μεθανίου και βενζίνης, είναι μεγαλύτερη από 1.300 Km (υπολογίζοντας την κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης).


Καταναλώνοντας μεθάνιο ο κινητήρας, πέραν της οικονομίας καυσίμου είναι πολύ οικολογικός. Σε σχέση με έναν αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα, δεν εκλύει μικροσωματίδια, και οι εκπομπές οξειδίων αζώτου είναι περίπου 90% χαμηλότερες• συγκριτικά με έναν κινητήρα βενζίνης παράγει 75% λιγότερους άκαυτους υδρογονάνθρακες, 50% χαμηλότερες εκπομπές οξειδίων αζώτου και 23% χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Συγκρινόμενος με τον συμβατικό κινητήρα βενζίνης, ο 0.9 Twinair διπλού καυσίμου χρησιμοποιεί διαφοροποιημένα εξαρτήματα στο σύστημα τροφοδοσίας όπως οι πολλαπλοί εισαγωγείς αέρα του κινητήρα, οι εγχυτήρες καυσίμου, το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, η έδραση βαλβίδων με συγκεκριμένη γεωμετρία και χρήση υλικών αυξημένης αντοχής.

Τα δύο συστήματα καυσίμου λειτουργούν ανεξάρτητα, ενώ σε κανονικές συνθήκες ο κινητήρας εκκινεί με την χρήση βενζίνης και στη συνέχεια λειτουργεί με καύση μεθανίου. Η εναλλαγή αυτή γίνεται αυτόματα και άμεσα. Ο κινητήρας γυρίζει αυτόματα στη χρήση βενζίνης μόνο όταν εξαντλείται το μεθάνιο, ενώ πάντα υπάρχει δυνατότητα αλλαγής χειροκίνητα μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό. Η αποθήκευση μεθανίου γίνεται σε δύο δεξαμενές χωρητικότητας 12 kg που αντιστοιχούν σε 72 λίτρα υπό πίεση 200 bar και είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου (ο χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται). Η νέα έκδοση του Lancia Ypsilon 0.9 Twinair Ecochic είναι διαθέσιμη σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Silver & Gold ενώ δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη στην Ελλάδα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
80 HP 0.9 TwinAir Bi-Fuel
Petrol Methane (CNG)

ENGINE

no. of cylinders, arrangement 2, in line

Bore × stroke (mm) 80.5 × 86

Displacement (cm3) 875

Compression ratio 10:1

MAX power (HP-EEC / kW-EEC) 85 / 63 80 / 59

at rpm 5500 5500

MAX torque (kgm-EEC / Nm-EEC) 14.8 / 145 14.3 / 140

at rpm 1900 2500

Timing system (control) 4 valves per cylinder, MultiAir system (Chain)

Supply system Electronic injection, turbocharger

Ignition Controlled


TRANSMISSION

Drive Front

Clutch (control) Hydraulic

Transmission: 1st 4.100

2nd 2.158

3rd 1.345

4th 0.974

5th 0.766

Reverse 3.818

Final reduction ratio 4.071


STEERING

Type Rack and pinion, electric servo control with City function

Turning circle (m) 10.0


BRAKES

Front (mm) Self-ventilating disc 257 × 22

Rear (mm) Drum 203


SUSPENSION

Front Independent, MacPherson type with lower transversal wishbones secured to an auxiliary crossmember and anti-roll bar

Rear Interconnected wheels through torsion beam


DIMENSIONS

Wheelbase (mm) 2390

Front / rear track (mm) 1414 / 1408

Length / Width / Height (mm) 3842 / 1676 / 1554

VDA luggage compartment capacity (dm3) 202



WHEELS

Tyres 185/55 R15 82H – 195/45 R16 84H

ELECTRICAL SYSTEM (12 V)

Battery capacity (Ah) 50

Alternator: max current (A) 105 (with heating)

120 (with air conditioning)



WEIGHTS - CAPACITIES

DIN kerb weight (kg) 1090

Fuel tank capacity (litres) Petrol: 40

Methane: 72 (12 kg) - rear cylinders 50 + central 22

Payload including driver (kg) 450


PERFORMANCE

Top speed (km/h) 169 167

Acceleration 0 - 100 km/h (seconds) 13.1 13.1

FUEL CONSUMPTION - EMISSIONS

(According to directive 1999/100 EC)

Urban / extra-urban / combined 5.8 / 3.9 / 4.6 (litres/100 km) 6.1 / 4.0 / 4.8 (m3/100km)

4.0 / 2.6 / 3.1 (kg/100 km)

CO2 (g/km) 107 86

Emission Standard Euro 5b

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.