(ΜΙΛΑΝΟ) Μετά τα MiTo και Giulietta, η Armando Testa προσθέτει και τον χειρισμό του παγκόσμιου λογαριασμού της Alfa Romeo στη συνεργασία της με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Τα πρώτα αποτελέσματα θα είναι η πανευρωπαϊκή καμπάνια της Alfa Romeo Giulietta, που θα βγει μέσα στο 2013. Το θέμα της εστιάζει στο συναίσθημα της ζήλειας, καθώς μια γυναίκα μένει μόνη της στο σπίτι διερωτώμενη πώς η Giulietta κατάφερε να σαγηνέψει και να της αποσπάσει τον σύντροφό της. Την επικοινωνία θα υπογράφει το κλασικό μήνυμα της μάρκας «Χωρίς καρδιά, θα ήμασταν απλά μηχανές».
Για την Armando Testa, η εξέλιξη αυτή αποτελεί ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία, καθώς όπως δήλωσε και ο ιδρυτής του agency Marco Testa, είναι κάτι που η διαφημιστική έχει επιδιώξει συστηματικά και με επιμονή εδώ και αρκετά χρόνια.