Οι νέοι, είναι δύσκολο να το θυμούνται. Για τους παλιότερους -ηλικίας των δεύτερων ...
άντα και βάλε- όμως το Yugo αποτελεί έναν θρύλο της αυτοκινητοβιομηχανίας στα Βαλκάνια. Έναν θρύλο που συνεχίζεται μέχρι τώρα στην Σερβία, μόνο που το ταπεινό Yugo θέλει να γίνει BMW όταν μεγαλώσει.
Το Yugo, αποτέλεσε αντικείμενο εθνικής υπερηφάνειας για την πάλε ποτέ Γιουγκοσλαβία και στη συνέχεια, την Σερβία. Το Yugo παρήχθη από την Zastava Automobile, η οποία το 2008 υπέκυψε στο δέλεαρ της Fiat, με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να αποκτά το εργοστάσιό της στο Kragujevac όπου πλέον κατασκευάζει το νέο μίνι MPV 500L.
Ωστόσο, το θέμα μας δεν έχει να κάνει με την ιστορία του Yugo και της Zastava, της μητρικής του εταιρείας. Απλώς, θέλουμε να σας δείξουμε το συγκεκριμενο Yugo 55e, μοντέλο του 1987 που διατίθεται προς πώληση από την εταιρία Polovni Automobili, στη χώρα παραγωγής του.
Ίσως ήδη να έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχει κάτι διαφορετικό, κάτι παράξενο στο συγκεκριμένο Yugo. Και αυτό έχει να κάνει με την εμπρός μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, που προέρχονται από την BMW 3-Series E30
Αυτός είναι και ο λόγος που ο πωλητής ζητά κάτι παραπάνω από την τρέχουσα τιμή του Yugo στην αγορά των μεταχειρισμένων και συγκεκριμένα 650 ευρώ. Αν θα πάρει αυτή την τιμή, είναι κάτι που ίσως δεν θα το μάθουμε ποτέ.
Πηγή: News247.gr