Ένα νέο ελαφρύ και συμπαγές υβριδικό σύστημα δημιούργησε η Honda Motor Co με την ονομασία “SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive”, με ένα ηλεκτροκινητήρα κατάλληλο για μικρά οχήματα. Το νέο υβριδικό σύστημα αποτελεί την...
τελευταία προσθήκη στην γενιά κινητήρων φιλοσοφίας Earth Dreams Technology που προσφέρει άριστες οδηγικές επιδόσεις και εκπληκτική οικονομία καυσίμου.
Το νέο SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive έρχεται τώρα να προστεθεί στο SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive, το πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων στον κόσμο*1 για μεσαία οχήματα, και το SPORT HYBRID SH-AWD® (SPORT HYBRID Super Handling - All Wheel Drive), το υβριδικό σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων για μεγάλα οχήματα που επιτρέπει την ανεξάρτητη κατανομή ροπής στους δύο πίσω τροχούς. Τα τρία διαφορετικά συστήματα SPORT HYBRID της Honda που θα προσαρμόζονται σε διαφορετικά χαρακτηριστικά των οχημάτων, ενώ η Honda θα συνεχίσει να επεκτείνει τη χρήση των υβριδικών συστημάτων με βάση τα χαρακτηριστικά τους.
*1 Εσωτερική έρευνα της Honda (Αύγουστος 2012)
Η οικογένεια των συστημάτων SPORT HYBRID αναλυτικά:
One-motor SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive:
Εκτός από την καλύτερη κατανάλωση στην κατηγορία class*2, την υψηλή οδηγική απόλαυση σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα, το σύστημα προσφέρει ισχυρότερη και πιο γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης. Αυτή η μονάδα ελέγχου συνδυάζει ένα νέο εν σειρά 4-κύλινδρο κινητήρα 1.5L κύκλου Atkinson με 7-τάχυτο σύστημα DCT*3 που φέρει ενσωματωμένο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου για βελτίωση της απόδοσης πάνω από 30% συγκριτικά με ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα ενός ηλεκτροκινητήρα.
*2 Hybrid system για κινητήρες 1.5L
*3 DualClutchTransmission (Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη)
Περιγραφή Συστήματος
Υβριδικό σύστημα ενός ηλεκτροκινητήρα προσφέρει σπορ επιτάχυνση και υψηλές ταχύτητες χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για την εμπλοκή του κινητήρα.
Πολύ αποδοτική EV εκκίνηση και οδήγηση με μικρές – μεσαίες ταχύτητες χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για αποσύνδεση του κινητήρα.
Το σύστημα συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου αυξάνοντας την παραγωγή ενέργειας χρησιμοποιώντας τους συμπλέκτες για αποσύνδεση του κινητήρα κατά την επιβράδυνση.
Two-motor SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive / Plug-in:
Με την χρήση ηλεκτροκινητήρων υψηλής απόδοσης/υψηλής ισχύος επιτυγχάνεται ζωηρή επιτάχυνση με οδηγική αίσθηση EV και υψηλή οικονομία καυσίμου. Το υβριδικό σύστημα πετυχαίνει την παγκοσμίως μεγαλύτερη απόδοση*1 συνδυάζοντας ένα νέο κινητήρα ειδικό για υβριδικά οχήματα, ηλεκτρικό κιβώτιο CVT και δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και στάτη (συμπλέκτη εμπλοκής), μπαταρία ιόντων λιθίου και τρία προγράμματα οδήγησης - ώστε να επιλέγεται το βέλτιστο ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Αυτό το σύστημα, που είναι επίσης κατάλληλο σαν plug-in υβριδικό, θα τοποθετείται στην έκδοση Accord Β. Αμερικής, και θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.
Περιγραφή Συστήματος
Το σύστημα επιλέγει ένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας:
"EV Drive" για ηλεκτροκίνηση μέσω της ενέργειας από τη μπαταρία και το σύστημα ανάκτησης στη φάση της επιβράδυνσης
"Engine Drive" για οδήγηση με μέτριες – υψηλές ταχύτητες με τον κινητήρα και τον άξονα απευθείας συνδεδεμένα μέσω ενός στάτη (συμπλέκτης μετάδοσης) και την κινητήρια ισχύ να μεταφέρεται μηχανικά στους τροχούς
Hybrid Drive" για οδήγηση στην πόλη και ισχυρή επιτάχυνση μέσω του ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια που παράγει ο κινητήρας
Three-motor SPORT HYBRID SH-AWD® (SPORT HYBRID Super Handling - All Wheel Drive):
Ο συνδυασμός ενός V6 με αυτό το ισχυρό σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων πετυχαίνει επιτάχυνση εφάμιλλη ενός V8 με κατανάλωση καλύτερη ακόμα και σε σχέση με ένα εν σειρά 4-κύλινδρο. Ένας νέος V6 3.5L άμεσου ψεκασμού τοποθετείται μπροστά και συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο κιβώτιο DCT με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Η μοναδική τεχνολογία της Honda χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες εγκατεστημένους στο πίσω τμήμα για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ δεξιού / αριστερού πίσω τροχού.
Περιγραφή Συστήματος
Χρησιμοποιώντας ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες για τον αριστερό/δεξιό πίσω τροχό, εφαρμόζεται θετική ροπή στον εξωτερικό τροχό και αρνητική στον εσωτερικό, για ανεξάρτητο έλεγχο της κατανομής ροπής στους πίσω τροχούς, χωρίς εξάρτηση από την ισχύ του κινητήρα.
Ανάλογα με την ακτίνα της καμπύλης, η ενέργεια που παράγεται από τον εσωτερικό τροχό ανακτάται ηλεκτρικά και εφαρμόζεται στον εξωτερικό τροχό για αυτόματη παραγωγή της ροπής που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να στρίψει.