Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η KTM, READY TO RACE, ΣΤΟ RALLYE DAKAR 2013!

Η ΚΤΜ θα συμμετάσχει στο Dakar 2013 έχοντας στις τάξεις της τα φαβορί για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, τον Γάλλο Cyril Despres και τον Ισπανό Marc Coma. Και οι δύο είναι “Ready to Race”, όπως ακριβώς αρμόζει στους αναβάτες της KTM. Οι δύο αυτοί αναβάτες, θεωρούνται...
οι κορυφαίοι του κόσμου, έχοντας κατακτήσει συνολικά επτά συνεχόμενους τίτλους!

Το Rallye Dakar ξεκινά σε λιγότερο από έναν μήνα (5 Ιανουαρίου στη Lima του Περού), ο εξοπλισμός έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι του από την Le Havre και η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για έναν αγώνα που η KTM θεωρεί από τους σημαντικότερους. Οι Cyril Despres και Marc Coma που πέρυσι τερμάτισαν με διαφορά μόλις μερικών λεπτών σε έναν αγώνα 15 ημερών και πάνω από 8.000km, στα δυσκολότερα τερέν του κόσμου, είναι πεινασμένοι για μια νίκη όσο ποτέ στο παρελθόν. Μαζί έχουν γράψει τα δικά τους κεφάλαια στην ιστορία των αγώνων Rallye και το γεγονός ότι έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση του αγώνα από το 2005 έως το 2012 με εναλλαγές, σημαίνει ότι είναι σειρά του Coma να κερδίσει ώστε να διατηρηθεί η ισορροπία των στατιστικών στοιχείων…

Η KTM έχει κερδίσει το Dakar Rally όλες τις χρονιές από τότε που έγιναν οι μεγάλες αλλαγές το 2001, ένα ακόμη στατιστικό στοιχείο για το Αυστριακό εργοστάσιο που καθιστά την ΚΤΜ την εταιρεία που κυνηγούν να κερδίσουν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές. Δεν είναι μυστικό ότι οι υπόλοιπες ομάδες θα φέρουν στον φετινό αγώνα όλο τους το οπλοστάσιο, όμως οι αναβάτες της ΚΤΜ βρίσκονται σε κορυφαία φόρμα. Ο Coma κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Cross Country του 2012 ενώ ο Despres, κρατώντας τα χαρτιά του κρυφά, κέρδισε τους αγώνες που συμμετείχε, όπως το Desafio Littoral και το Morocco Rally αποδεικνύοντας ότι βρίσκεται σε κορυφαία φόρμα. Και οι δύο θα οδηγήσουν το εργοστασιακό KTM 450 Rally.


Οι Despres και Coma θα υποστηρίζονται από τους παραδοσιακούς αναβάτες υποστήριξης, τον Πορτογάλο Ruben Faria και τον Ισπανό Juan Pedrero, ενώ θα υπάρχει και δεύτερη εργοστασιακή ομάδα με τους Νοτιοαφρικανούς Darryl Curtis και Riaan van Niekerk που θα συνοδεύονται από τον Πολωνό Jakub ‘Kuba’ Przgonski.

Η ΚΤΜ επίσης θα μεταφέρει στον αγώνα όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, ανταλλακτικά και τεχνικό προσωπικό για να υποστηρίξει ιδιώτες που έχουν υπογράψει για το πλήρες πακέτο KTM Customer Service. Αυτή τη χρονιά είναι 36 και για αρκετούς είναι η περιπέτεια μιας ζωής, που θα τους φέρει από το βορρά στο νότο, από τη Lima του Περού στο Santiago της Χιλής.

Για την KTM είναι μια τεράστια οργανωτική άσκηση, να προσφέρει στις εργοστασιακές ομάδες τους υποστηριζόμενους αναβάτες και τους ιδιώτες, όλα όσα θα χρειαστούν ώστε να είναι βέβαιο ότι θα ολοκληρώσουν το ταξίδι των 8.300km, που θα τους οδηγήσει από το Περού στην Αργεντινή και τη Χιλή, σε 13 δύσκολες ειδικές διαδρομές.

Το Dakar Rally δεν είναι μόνο ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στο αγωνιστικό ημερολόγιο της KTM, είναι η απόλυτη δοκιμασία για τον άνθρωπο και τη μηχανή, μια διαδρομή που φέρνει τον άνθρωπο κόντρα στα στοιχεία της φύσης, μια βαθιά ψυχοσωματική δοκιμασία για τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου. Καλούνται να αντέξουν 15 ημέρες σκληρής οδήγησης σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Θα διασχίσουν την περίφημη παραλιακή έρημο της Νοτίου Αμερικής, περιλαμβάνοντας την Atacama, γνωστή ως το πιο ξηρό μέρος του πλανήτη, ενώ θα διασχίσουν τις Άνδεις πριν την άφιξη στο Santiago. Κάθε αναβάτης που ολοκληρώνει αυτό το ταξίδι είναι ήρωας, όμως υπάρχει μόνον ένας νικητής και το όνομά του θα το μάθουμε στην πρωτεύουσα της Χιλής στις 20 Ιανουαρίου 2013. Μένει τώρα οι εργοστασιακοί αναβάτες της KTM να προσπαθήσουν να διατηρήσουν το φανταστικό ρεκόρ της ομάδας και να θέσουν ένα ακόμη ρεκόρ στα βιβλία!

KTM 450 Rally

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος: Μονοκύλινδρος, 4-χρονος

Χωρητικότητα: 449 cc

Διάμετρος x Διαδρομή: 97 / 60.8 mm

Εκκίνηση / Μπαταρία: Μίζα / 12 V 8.6 Ah

Μετάδοση: 5 σχέσεις

Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ Keihin FCR-MX 41

Κεφαλή: 4V / DOHC

Λίπανση: Με πίεση από 3 αντλίες λαδιού

Συμπλέκτης: Υγρός, πολύδισκος, Hinson , με υδραυλική ενεργοποίηση

Ανάφλεξη: Keihin DC ECU

ΠΛΑΙΣΙΟ

Πλαίσιο: Χάλυβας Chromium molybdenum

Υποπλαίσιο: Αυτό-υποστηριζόμενο πλαστικό ρεζερβουάρ 12 litres

Μπροστινή ανάρτηση: WP USD 48 mm

Πίσω ανάρτηση: WP Monoshock with Pro-Lever linkage

Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω: 300 / 310 mm

Φρένα μπροστά/πίσω: Δίσκοι 300 / 240 mm

Τροχοί μπροστά/πίσω: 1.6 x 21“ / 2.50 x 18“

Ύψος σέλας (χωρίς φορτίο): 980 mm

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: περίπου 35 litres

Βάρος: περίπου 145 kg (χωρίς καύσιμο)



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: