Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV Evolution θα αγωνισθεί στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2012 (Pikes Peak International Hill Climb)

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC), θα συμμετάσχει με δυο ηλεκτρικά οχήματα (EV) στη σχετική κατηγορία (Electric Class) του θρυλικού Pikes Peak International Hill Climb*1. Η MMC θα επιδιώξει νίκη στην κατηγορία Electric Class με μια ειδικά προετοιμασμένη αγωνιστική έκδοση του i-MiEV Evolution, που βασίζεται στο ηλεκτροκίνητο όχημα i *2. Η MMC θα συμμετάσχει επίσης με ένα i παραγωγής.


Το i-MiEV Evolution χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία και βασικά εξαρτήματα) με το...
i παραγωγής και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με διάφορους εταίρους όπως οι Meidensha Corporation και GS Yuasa Corporation. Το i-MiEV Evolution στόχο είχε να αναδείξει τις προηγμένες τεχνολογίες ελέγχου και εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης της MMC, η οποία θα εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία που απέκτησε κατά την εξέλιξη του i-MiEV Evolution στο σχεδιασμό μελλοντικών μοντέλων EV με στόχο την ανώτερη αντοχή και αξιοπιστία.
· Πλήρως επαγγελματική ομάδα
Αρχηγός αλλά και οδηγός της ομάδας του i-MiEV Evolution στο Pikes Peak θα είναι ο Κος Hiroshi Masuoka - ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που κατέκτησε συνεχόμενες νίκες γενικής κατάταξης στο Dakar Rally. Το Mitsubishi i θα οδηγήσει η κα. Beccy Gordon, νικήτρια στο πρωτάθλημα Score International Off-Road Racing.
1. Η Ομάδα της Mitsubishi Motors 2012 Pikes Peak Challenge
Αρχηγός ΟμάδαςHiroshi Masuoka
ΟδηγοίHiroshi MasuokaBeccy Gordon
Αυτοκίνηταi-MiEV EvolutionMitsubishi i(i-MiEV σε άλλες χώρες)
ΚατηγορίεςElectric Class
(1) i-MiEV Evolution
Έχοντας διαμορφωθεί ειδικά για το Pikes Peak, το i-MiEV Evolution φέρει το ίδιο σύστημα κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία και βασικά εξαρτήματα) με το i-MiEV παραγωγής το οποίο όμως τοποθετείται σε ειδικά σχεδιασμένο αγωνιστικό αμάξωμα από ανθρακονήματα με σωληνωτό πλαίσιο επιδιώκοντας μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση. Ένας ηλεκτροκινητήρας για τους εμπρός τροχούς και δύο για τους πίσω προσφέρουν τετρακίνηση που αναβαθμίζει σημαντικά την ελκτική πρόσφυση και την οδική συμπεριφορά.
Μ x Π x Υ (mm)4341 x 1900 x 1339
Θέσεις1
Μετάδοση4-κίνηση
ΗλεκτροκινητήρεςΑριθμός3 (1 εμπρός, 2 πίσω)
Μεγ. ισχύς (kW)240 (80 kW x 3)
ΜπαταρίαΟνομ.Χωρητικότητα (kWh)35
ΠλαίσιοΕιδικά σχεδιασμένο σωληνωτό
ΑμάξωμαΑνθρακονήματα
Ελαστικά245/40R18
Για τον αγώνα του Pikes Peak, το Mitsubishi i παραγωγής τροποποιήθηκε με έναν πιο αεροδυναμικό εμπρός προφυλακτήρα και εφοδιάστηκε με roll bars και τον υπόλοιπο εξοπλισμό ασφαλείας. Το Mitsubishi i λανσαρίστηκε στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Πολιτείες: California, Washington και Oregon) και στη Hawaii το Νοέμβριο του 2011, ενώ θα κυκλοφορήσει σε όλη τη χώρα μέχρι τον Ιούνιο 2012. Το i επίσης άρχισε να πωλείται στον Καναδά με το όνομα iiEV το Δεκέμβριο του 2011, βάσει κανονικού λανσαρίσματος που απευθύνεται σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες στη Β. Αμερική.
Μ x Π x Υ (mm)3675 (+280) x 1585 (+110) x 1615 (+5)
Θέσεις4
ΜετάδοσηΠίσω κίνηση
ΗλεκτροκινητήρεςΑριθμός1
Μεγ. ισχύς (kW)49 (+2) / 3,000 - 6,000
ΜπαταρίαΟνομ.Χωρητικότητα (kWh)16
ΕλαστικάΕ: 145/65/R15
Π: 175/60 (+5)/R15
 


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: