To ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV Evolution θα αγωνισθεί στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2012 (Pikes Peak International Hill Climb)
Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC), θα συμμετάσχει με δυο ηλεκτρικά οχήματα (EV) στη σχετική κατηγορία (Electric Class) του θρυλικού Pikes Peak International Hill Climb*1. Η MMC θα επιδιώξει νίκη στην κατηγορία Electric Class με μια ειδικά προετοιμασμένη αγωνιστική έκδοση του i-MiEV Evolution, που βασίζεται στο ηλεκτροκίνητο όχημα i *2. Η MMC θα συμμετάσχει επίσης με ένα i παραγωγής.
Το i-MiEV Evolution χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία και βασικά εξαρτήματα) με το...
i παραγωγής και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με διάφορους εταίρους όπως οι Meidensha Corporation και GS Yuasa Corporation. Το i-MiEV Evolution στόχο είχε να αναδείξει τις προηγμένες τεχνολογίες ελέγχου και εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης της MMC, η οποία θα εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία που απέκτησε κατά την εξέλιξη του i-MiEV Evolution στο σχεδιασμό μελλοντικών μοντέλων EV με στόχο την ανώτερη αντοχή και αξιοπιστία.
· Πλήρως επαγγελματική ομάδα
Αρχηγός αλλά και οδηγός της ομάδας του i-MiEV Evolution στο Pikes Peak θα είναι ο Κος Hiroshi Masuoka - ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που κατέκτησε συνεχόμενες νίκες γενικής κατάταξης στο Dakar Rally. Το Mitsubishi i θα οδηγήσει η κα. Beccy Gordon, νικήτρια στο πρωτάθλημα Score International Off-Road Racing.
1. Η Ομάδα της Mitsubishi Motors 2012 Pikes Peak Challenge
Αρχηγός Ομάδας | Hiroshi Masuoka | |
Οδηγοί | Hiroshi Masuoka | Beccy Gordon |
Αυτοκίνητα | i-MiEV Evolution | Mitsubishi i(i-MiEV σε άλλες χώρες) |
Κατηγορίες | Electric Class |
(1) i-MiEV Evolution
Έχοντας διαμορφωθεί ειδικά για το Pikes Peak, το i-MiEV Evolution φέρει το ίδιο σύστημα κίνησης (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία και βασικά εξαρτήματα) με το i-MiEV παραγωγής το οποίο όμως τοποθετείται σε ειδικά σχεδιασμένο αγωνιστικό αμάξωμα από ανθρακονήματα με σωληνωτό πλαίσιο επιδιώκοντας μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση. Ένας ηλεκτροκινητήρας για τους εμπρός τροχούς και δύο για τους πίσω προσφέρουν τετρακίνηση που αναβαθμίζει σημαντικά την ελκτική πρόσφυση και την οδική συμπεριφορά.
Μ x Π x Υ (mm) | 4341 x 1900 x 1339 | |
Θέσεις | 1 | |
Μετάδοση | 4-κίνηση | |
Ηλεκτροκινητήρες | Αριθμός | 3 (1 εμπρός, 2 πίσω) |
Μεγ. ισχύς (kW) | 240 (80 kW x 3) | |
Μπαταρία | Ονομ.Χωρητικότητα (kWh) | 35 |
Πλαίσιο | Ειδικά σχεδιασμένο σωληνωτό | |
Αμάξωμα | Ανθρακονήματα | |
Ελαστικά | 245/40R18 |
Για τον αγώνα του Pikes Peak, το Mitsubishi i παραγωγής τροποποιήθηκε με έναν πιο αεροδυναμικό εμπρός προφυλακτήρα και εφοδιάστηκε με roll bars και τον υπόλοιπο εξοπλισμό ασφαλείας. Το Mitsubishi i λανσαρίστηκε στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Πολιτείες: California, Washington και Oregon) και στη Hawaii το Νοέμβριο του 2011, ενώ θα κυκλοφορήσει σε όλη τη χώρα μέχρι τον Ιούνιο 2012. Το i επίσης άρχισε να πωλείται στον Καναδά με το όνομα i-ΜiEV το Δεκέμβριο του 2011, βάσει κανονικού λανσαρίσματος που απευθύνεται σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες στη Β. Αμερική.
Μ x Π x Υ (mm) | 3675 (+280) x 1585 (+110) x 1615 (+5) | |
Θέσεις | 4 | |
Μετάδοση | Πίσω κίνηση | |
Ηλεκτροκινητήρες | Αριθμός | 1 |
Μεγ. ισχύς (kW) | 49 (+2) / 3,000 - 6,000 | |
Μπαταρία | Ονομ.Χωρητικότητα (kWh) | 16 |
Ελαστικά | Ε: 145/65/R15 Π: 175/60 (+5)/R15 |