Η Ford έγραψε ιστορία στο Ράλι Αργεντινής σημειώνοντας - πρώτη από όλους τους κατασκευαστές - 150 συνεχόμενους βαθμολογούμενους τερματισμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA. Η έκτη θέση των Petter Solberg & Chris Patterson στο Ράλι Αργεντινής σηματοδότησε αυτό το επίτευγμα-ορόσημο.
Ακολουθούν κάποιοι σημαντικοί αριθμοί που συνετέλεσαν στο ρεκόρ της Ford:
1 Το πρώτο ράλι της κούρσας των βαθμολογούμενων τερματισμών ήταν το Ράλι Μόντε Κάρλο 2002, με τους Carlos Sainz & Luis Moya στην τρίτη θέση και τους Colin McRae & Nicky Grist στην τέταρτη. Και οι δύο οδηγούσαν Ford Focus RS του WRC.
6 Νίκες στο Ράλι Σουηδίας, το πιο επιτυχημένο.
8 Ford Fiesta RS World Rally Cars τερμάτισαν στο top 10 στο Ράλι Βρετανίας 2011.
12 Οδηγοί συνέβαλαν στο ρεκόρ της Ford. Πρόκειται για τους Mikko Hirvonen (84 βαθμολογούμενοι τερματισμοί), Jari-Matti Latvala (48), Marcus Grönholm (29), Markko Märtin (28), François Duval (19), Toni Gardemeister (13), Roman Kresta (10), Carlos Sainz (9), Colin McRae (9), Petter Solberg (4), Janne Tuohino (2), Henning Solberg (1).
14 Συνεχόμενοι τερματισμοί στο βάθρο για την επίσημη ομάδα της Ford από το Ράλι Σαρδηνίας 2006 μέχρι το Ράλι Μεξικού 2007, και πάλι από το Ράλι Αργεντινής 2007 μέχρι το Ράλι Μεξικού 2008.
18 Χώρες στις οποίες έχει κερδίσει η Ford.
23 Χώρες στις οποίες η Ford έχει κερδίσει βαθμούς.
27 Το ποσοστό των ράλι όπου η Ford έχει κερδίσει σε 150 αγώνες.
50 Ο 50ός συνεχόμενος τερματισμός ήταν στο Ράλι Κύπρου 2005 όταν οι Toni Gardemeister & Jakke Honkanen τερμάτισαν πέμπτοι, μία θέση μπροστά από τους Roman Kresta & Jan Možný.
75 Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας το 2006 σηματοδότησε όχι μόνο τον 75ο συνεχόμενο τερματισμό, αλλά και τον αγώνα στον οποίο η Ford κλείδωσε τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών.
96 Τερματισμοί στο βάθρο.
100 Ο εμβληματικός αριθμός επιτεύχθηκε στο Ράλι Τουρκίας το 2008 όταν η Ford τερμάτισε στις θέσεις 1-2. Οι Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen κέρδισαν, ενώ οι Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila ήρθαν δεύτεροι.
1983 Βαθμοί έχουν συγκεντρωθεί στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.