Η Bridgestone διαθέτει τα νέα BATTLAX SC Radial, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τα μεγάλα scooter. Τα νέα ελαστικά είναι διαθέσιμα σε δύο διαστάσεις εμπρός και τρεις πίσω.
Τα BATTLAX SC είναι η πλέον πρόσφατη σειρά ράντιαλ ελαστικών της Bridgestone για scooter μεγάλου κυβισμού και διαθέτουν νέα χάραξη πέλματος και τεχνολογία ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται σε...
supersport ελαστικά μοτοσικλετών με αυξημένο επίπεδο χειρισμού. Το νέο πέλμα έχει βαθύτερες αυλακώσεις, παρέχοντας αυξημένη απόδοση στο βρεγμένο και το στεγνό οδόστρωμα. Οι αυλακώσεις έχουν σχεδιαστεί με τη βέλτιστη ένταση στις κατάλληλες γωνίες, ώστε να μειώνουν το θόρυβο κατά την κύλιση.
Η σειρά Battlax της Bridgestone είναι η κορυφαία κατηγορία ελαστικών για μοτοσικλέτες δρόμου, με αποκορύφωμα τα ελαστικά κατηγορίας MotoGP, που χρησιμοποιούνται από την FIM ( Fédération Internationale de Motocyclisme) ως σειρά αγωνιστικών ελαστικών και των οποίων η Bridgestone είναι ο επίσημος προμηθευτής στους αγώνες MOTOGP. Η Bridgestone διαθέτει ένα ευρύ φάσμα ελαστικών Battlax, από ελαστικά τουρισμού έως αγωνιστικά κατάλληλα για μοτοσικλέτες από μικρού έως και μεγάλου κυβισμού. Με την ευρεία γκάμα ελαστικών μοτοσικλέτας, που διαθέτει, συμπεριλαμβανομένων των κατηγοριών Battlax, η Bridgestone εξακολουθεί να στηρίζει την άνετη και ασφαλή οδήγηση για πολλούς αναβάτες ανά τον κόσμο.
Τα ελαστικά BATTLAX SC είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη για scooter από 300cc και πάνω (συμπεριλαμβανομένων των Honda SH300i, Yamaha TMAX 500 και Suzuki Burgman 650).
1. ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ: BATTLAX SC
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ | ΟΠΙΣΘΙΟ |
2. Βασικές τεχνολογίες και χαρακτηριστικά του προϊόντος
(ΝΕΟ ΠΕΛΜΑ)
Μέσω της βελτιστοποίησης της θέσης των αυλακώσεων και τη χρήση φαρδύτερων αυλακώσεων, το Battlax SC προσφέρει ταυτόχρονα άνετο χειρισμό και βελτιωμένες επιδόσεις πρόσφυσης σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.
Η νέα σχεδίαση πέλματος του BATTLAX SC (σχήμα αναστραμμένου V / φαρδιές αυλακώσεις) προσφέρει βελτιωμένο χειρισμό σε βρεγμένο και στεγνό, αξιόπιστη απόδοση σταθερότητας στην ευθεία και μειώνει το θόρυβο πέλματος.
1) Κέντρο: μειώνοντας τον αριθμό αυλακώσεων στο κέντρο μειώνεται ο θόρυβος.
2) Γωνία κύριας αυλάκωσης: βελτιστοποιώντας την γωνία της κύριας αυλάκωσης μειώνεται ο θόρυβος. 3) Φαρδιές αυλακώσεις: βελτιώνουν την πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο.
4) Γωνία αυλακώσεων: Υιοθετώντας Αυλακώσεις αντεστραμμένου V όπως στα hypersport οι επιδόσεις σε στεγνό και βρεγμένο βελτιώνονται.5) Φαρδιές Αυλακώσεις: βελτιώνουν την πρόσφυση στο βρεγμένο.
3. Διάγραμμα Απόδοσης (θόρυβος πέλματος)
Το νέο πέλμα έχει σχεδιαστεί με βάση την άφθονη εξέταση του μηχανισμού, μέσω του οποίου ο θόρυβος του πέλματος εμφανίζεται επιτρέποντας τη μείωση του θορύβου πέλματος κατά την οδήγηση σε διάφορες ταχύτητες.
Θόρυβος Πέλματος
Pattern noise = Θόρυβος Πέλματος
Speed (km/h) = Ταχύτητα χλμ/ώρα
Size: (Rear): = Διαστ.: (Πίσω)
Εμπρός | Διαστάσεις |
120/70R14 M/C (55H) | 160/60R14 M/C (65H) |
120/70R15 M/C (56H) | 160/60R15 M/C (67H) |
130/70R16 M/C (61S)
|