Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Berlin Airports δοκιμάζει το Opel HydroGen4

Η Opel επεκτείνει τη δοκιμή οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Ο Αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Opel, Volker Hoff, παρέδωσε ένα HydroGen4 στη Berlin Airports. «Το υδρογονοκίνητο όχημα μηδενικών ρύπων αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα ευρήματα σε σχέση με την καταλληλότητα της φουτουριστικής τεχνολογίας του στην καθημερινότητα στο πλαίσιο του προγράμματος της Clean Energy Partnership» σχολιάζει ο Hoff. «Η BER είναι ιδανικός εταίρος έχοντας τον πρώτο στον κόσμο σταθμό αερίου ουδέτερο ως προς τις εκπομπές CO2. Ο σταθμός αερίου Total παρέχει πράσινο υδρογόνο που παράγεται μέσω...
αιολικής ενέργειας από την Enertrag. Τόσο η Total όσο και η Enertrag είναι εταίροι στη δοκιμή μας σε πραγματικές συνθήκες. Υπογράφοντας τη συνεργασία με τη BER κλείνουμε τον κύκλο της βιώσιμης μετακίνησης». Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με οχήματα κυψελών καυσίμου Opel έχει ξεκινήσει από το 2008.

Ο Dr Manfred A. Körtgen, γενικός διευθυντής της BBI, της εταιρίας που ελέγχει τα αεροδρόμια του Βερολίνου, δηλώνει ότι η ενεργειακή απόδοση και βιωσιμότητα είναι οι περιβαλλοντικοί στόχοι της Berlin Airports. «Στοχεύουμε να κάνουμε το νέο Berlin Brandenburg Airport το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο της Ευρώπης με ηγετικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων. Ασφαλώς το ίδιο ισχύει και για τη χρήση εναλλακτικών συστημάτων κίνησης για το στόλο οχημάτων του αεροδρομίου. Η συνεργασία μας με την Opel και η μακροχρόνια δοκιμή του υδρογονοκίνητου HydroGen4 μας προσφέρει μία θαυμάσια ευκαιρία να δοκιμάσουμε αυτή τη σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία για καθημερινή χρήση στο αεροδρόμιο».

Το νέο Berlin Brandenburg Airport θα είναι πλήρως λειτουργικό στις 3 Ιουνίου, 2012 και θα αντικαταστήσει τα παλιά αεροδρόμια Tegel και Schönefeld. Εκτός από την BER μία ομάδα εταιριών μεταξύ των οποίων οι ADAC, Allianz, Axel Springer AG/Bild, Coca-Cola, Hilton, Linde, Pace, Schindler, Veolia και NH Hotel Friedrichstrasse έχουν δοκιμάσει το υδρογόνο σαν μελλοντική και καθαρή μορφή καυσίμου σε συνδυασμό με το Opel HydroGen4. Δημόσια ιδρύματα όπως η Διεύθυνση Βερολίνου του κρατιδίου της Έσσης συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Το CEP είναι ένα project υπό την αιγίδα του Γερμανικού Υπουργείου Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Αστικής Ανάπτυξης στο οποίο δοκιμάζεται η χρηστικότητα του υδρογόνου ως καυσίμου στην καθημερινότητα. Αποτελεί το μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα του είδους στην Ευρώπη.

Το Opel HydroGen4 είναι το τελευταίο επίτευγμα στην έρευνα της Opel και της General Motors για τα συστήματα κίνησης με κυψέλες καυσίμου. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου αποτελείται από 440 κυψέλες συνδεδεμένες εν σειρά που παράγουν την ηλεκτρική ισχύ για τη λειτουργία του σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας 73kW/100hp έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε δώδεκα δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 km/h. Τρία ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης από συνθετικό υλικό από ανθρακονήματα χωράνε μέχρι 4,2 kg υδρογόνου. Η ποσότητα αυτή προσφέρει αυτονομία μέχρι 320 km. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόνο 3 λεπτά χάρη στην πίεση των 700 bar. Η Opel ήταν από τους κύριους συντελεστές στην εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας.
[GM MEDIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.