Στην αγορά της Κίνας, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων, θα αρχίσει να διατίθεται το Fiat 500 στις 15 Σεπτεμβρίου, με στόχο να κάνει γνωστή στην Κίνα τη Fiat και τις αξίες της.
Η παραπάνω κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, που έχει ως στόχο την περαιτέρω διεθνοποίηση των εργασιών της και έρχεται σε συνέχεια της συμφωνίας...
για τη σύσταση κοινοπραξίας μεταξύ της Fiat SpA, της μεγαλύτερης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, και της κορυφαίας κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Guangzhou Automobile Group Co. Ltd (Όμιλος GAC).
Το σχέδιο συνεργασίας προβλέπει την κατασκευή ενός εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων και μηχανών για την κινεζική αγορά, το μέγεθος του οποίου είναι μεγαλύτερο από 700.000 τ.μ., ενώ η συνολική επένδυση των δύο εταιρειών θα αγγίξει τα €400 εκατ.
Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης, η παραγωγική δυναμικότητα της κοινοπραξίας θα ανέρχεται στα 140.000 οχήματα και 220.000 μηχανές το χρόνο, με δυνατότητα παραγωγής έως και 250.000 και 300.000 αντίστοιχα.
Με αφορμή το λανσάρισμα του Fiat 500 στην κινεζική αγορά τον Σεπτέμβριο του 2011, η Fiat διαθέτει την έκδοση «First Edition», που αφορά 100 αριθμημένα αυτοκίνητα διακοσμημένα από καλλιτέχνες της χώρας.
Σύμφωνα με τον Lorenzo Sistino, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Διεθνών Δραστηριοτήτων της Fiat Group Automobiles, Η «First Edition» είναι μια ειδική προσφορά, η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους Κινέζους πελάτες και αντιπροσωπεύει ένα σύμβολο που ενώνει τους δύο πολιτισμούς.
Το Fiat 500 αποτελεί το πρώτο σημαντικό βήμα της Fiat στην κινεζική αγορά, ενώ μέχρι το τέλος του 2012 θα έχει λανσάρει ένα νέο σαλόνι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στην Κίνα στο εργοστάσιο στην Changsha σε συνεργασία με την GAC.