Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Οχήματα και Βιομηχανία Αυτοκινήτου – η Άποψη του Ευρωπαίου Καταναλωτή

Στο ερώτημα «Είναι ο πελάτης έτοιμος και πρόθυμος να αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα;» μία ανεξάρτητη έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, έδειξε ότι η Toyota είναι εξαιρετικά δημοφιλής ως κατασκευάστρια υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εταιρία EurotaxGlass’s-Automotive Business Intelligence μαζί με το Βρετανικό Ινστιτούτο Μarketing κ & Eρευνας Harris Interactive πραγματοποίησαν έρευνα με θέμα ‘Ηλεκτρικά Οχήματα και Βιομηχανία Αυτοκινήτου – η Άποψη του Ευρωπαίου Καταναλωτή’ *

Από τους ερωτηθέντες, ένα 30% περίπου...
έδειξε ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα, ενώ η Toyota ξεχώρισε σε όλες τις αγορές, ως η μάρκα με την υψηλότερη αναγνωρισιμότητα: Σε ερώτηση να κατονομάσουν μία κατασκευάστρια εταιρία ηλεκτρικών ή υβριδικών οχημάτων, σε ποσοστό περίπου 15% οι συμμετέχοντες ανέφεραν την Toyota και μόνο το 6% αναφέρθηκε στον πλησιέστερο ανταγωνιστή της και κατασκευαστή υβριδικών οχημάτων.

Επιπλέον, η οικολογική ναυαρχίδα της Toyota αποδείχθηκε το πιο διάσημο ηλεκτρικό ή υβριδικό μοντέλο, με το 16% των ερωτηθέντων να γνωρίζει το βραβευμένο Prius και μόνο το 6% να αναφέρεται στον πλησιέστερο ανταγωνιστή του.

Η έρευνα επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της Toyota στις ισχυρές δυνατότητες της υβριδικής αγοράς, και καταλήγει: «Η δεκτικότητα του καταναλωτή απέναντι στα εναλλακτικά συστήματα κίνησης είναι πολύ υψηλότερη σε σχέση με τη σημερινή εικόνα μεριδίων αγοράς. Και αυτό ισχύει σε όλες τις σημαντικές Ευρωπαϊκές αγορές».

Έχοντας πουλήσει ήδη πάνω από 3 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, η Toyota συνεχίζει να επεκτείνει την αμιγώς υβριδική τεχνολογία της στον προϊοντικό κορμό της Ευρωπαϊκής γκάμας της.

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του Auris HSD στην κατηγορία C το 2010, το Yaris HSD concept, που παρουσιάστηκε στη Γενεύη το 2011, δείχνει την πρόθεση της Toyota να φέρει το Hybrid Synergy Drive® στην κατηγορία B, την πιο δημοφιλή στην Ευρώπη. Το Prius+, το πρώτο Ευρωπαϊκό υβριδικό 7-θέσιο, έκανε επίσης το ντεμπούτο του στη Γενεύη και θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2012.

Πέρσι, η Toyota πέτυχε ένα νέο ορόσημο με το λανσάρισμα του Prius Plug-in Hybrid μέσω ενός παγκοσμίου προγράμματος leasing περιορισμένης έκτασης. Κατά τη διάρκεια του 2012, η Toyota θα διαθέσει το Prius Plug-in hybrid στην ευρύτερη αγορά.

Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα εξακολουθούν να μειονεκτούν λόγω υψηλής τιμολόγησης, περιορισμένης αυτονομίας και έλλειψης υποδομών φόρτισης, η Toyota θεωρεί την plug-in υβριδική τεχνολογία ως την πλέον ενδεδειγμένη και εφικτή λύση για το άμεσο μέλλον μέχρι την οριστική καθιέρωση των ηλεκτροκινητήρων.

Αμιγώς υβριδικό, το Prius Plug-in Hybrid προβάλλει τις διευρυμένες δυνατότητες του Hybrid Synergy Drive® συνδυάζοντας τα καλύτερα δύο κόσμων. Για τις μικρότερες διαδρομές, χρησιμοποιείται ένα εκτεταμένο ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV), ενώ ο υβριδικός βενζινοκινητήρας υποστηρίζει την αυτονομία του Prius Plug-in Hybrid σε μεγαλύτερα ταξίδια. Η Toyota είναι πεπεισμένη ότι το υβριδικό σύστημα θα αποτελέσει τον τεχνολογικό πυρήνα του μέλλοντος.

Εξελίσσοντας συνεχώς την υβριδική τεχνολογία τα τελευταία 10 χρόνια, η Toyota έχει αποκτήσει μία ασυναγώνιστη εμπειρία που της χαρίζει ηγετικό ρόλο στο δρόμο για τη βιώσιμη μετακίνηση.

*Πάνω από 5000 καταναλωτές στη Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Βρετανία ρωτήθηκαν εάν γνωρίζουν, ενδιαφέρονται ή προτίθενται να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό υβριδικό όχημα. Επισκεφθείτε το see www.eurotax.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: