Το Chevrolet Spark ψηφίστηκε ως το αυτοκίνητο "Value for Money 2011". Σαράντα δύο δημοσιογράφοι από περιοδικά αυτοκινήτου κατέταξαν το Spark στην πρώτη θέση της κατηγορίας "Value for Money".
Όπως ανέφερε ο κύριος Βαγγέλης Πετράκης, Διευθυντής Σύνταξης στο περιοδικό Car & Driver, κατά την απονομή του βραβείου " Το Chevrolet Spark είναι ένα αυτοκίνητο πόλης που... δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, αφού συνδυάζει πρακτικότητα, πλούσιο εξοπλισμό, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στη σημερινή οικονομική συγκυρία συμφέρει να το αγοράσεις γι' αυτό και κερδίζει επάξια τον τίτλο 'Value for Money'".
Ο κύριος Θάνος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος της Chevellas A.E., δήλωσε "Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις του Spark έχουν ξεπεράσει και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Το αυτοκίνητο έχει μια εκπληκτική δυναμική παρά την πτώση της αγοράς και προσφέρει την αξία που περιμένουμε: συνδυάζει την μοντέρνα εμφάνιση με τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας - όλα σε πολύ λογικές τιμές".
Το εξωτερικό του Spark έχει ένα σχήμα που τονίζεται από τη διάταξη των τροχών σε σχέση με το αμάξωμα, 'με τους τροχούς έξω και το αμάξωμα μέσα', ενώ η τοξοειδής γραμμή οροφής τονίζεται από δυναμικά, καθαρά πλαϊνά τμήματα αμαξώματος χωρίς διακοσμητικά στοιχεία. Η εμφάνιση είναι λεία, ελαφρώς επιθετική και αναμφισβήτητα υπερτερεί από πολλών ανταγωνιστών της μίνι κατηγορίας. Αυτή η ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια δεν φαίνεται μόνο στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Διαθέτοντας ποιότητα κατασκευής, η καμπίνα του Spark... αποτελεί από μόνη της σχεδιαστική πρωτοβουλία, με τα εύχρηστα χειριστήρια - μέσα από ένα στυλ σπάνιο για την κατηγορία.
Το επίκεντρο της καμπίνας είναι το ταμπλό οργάνων που θυμίζει μοτοσικλέτα, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή της κολόνας του τιμονιού και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, σε συμπαγείς διαστάσεις, αλλά σαφείς και ευανάγνωστες. Το αναλογικό ταχύμετρο υποστηρίζεται από ένα ψηφιακό στροφόμετρο, όπως σε μια σπορ μοτοσικλέτα, ενώ φωτίζονται σε μπλε απόχρωση όταν ανάβουν οι προβολείς.
Στο audio CD, ΜΡ3 ή συνδέονται τα φορητά τους συστήματα μέσω USB ή Aux-in. Μέσα από ένα γνήσιο στυλ Chevrolet, η κοίλη επιφάνεια του cockpit αντικατοπτρίζεται στην πλευρά του συνοδηγού.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο το 'ζωηρό' στυλ που κάνει το Spark να κινείται με τέτοια άνεση στην πόλη. Το μέγεθος, η συμπεριφορά και η ευελιξία του αυτοκινήτου είναι εναρμονισμένα με το αστικό περιβάλλον. Το νέο μίνι της Chevrolet έχει συμπαγείς διαστάσεις: με μήκος μόλις 3.640 mm και πλάτος 1.597 mm, εύκολα χωράει σε περιορισμένους χώρους στάθμευσης.
Το 60% της δομής του αυτοκινήτου αποτελείται από προηγμένα ατσάλια, με διάφορα επίπεδα ακαμψίας και ενσωματωμένες ζώνες παραμόρφωσης για την απόσβεση των δυνάμεων κρούσης. Οι εμπρός πλαϊνοί δοκοί και το υποπλαίσιο έχουν σχεδιαστεί για να απορροφούν ενέργεια, αντισταθμίζοντας παράλληλα τα υψηλότερα δυνατά φορτία, ενώ μια μεταβατική ζώνη γύρω από τη βάση των κολόνων Α και το εμπρός τροπέτο απομακρύνει αποτελεσματικά την ενέργεια κρούσης από την καμπίνα επιβατών.
Παρόμοια ζώνη απόσβεσης υπάρχει και πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ και οι συνδέσεις του, έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που ελαχιστοποιείται το ενδεχόμενο ρήξης. Πρόσθετα φορτία οπίσθιων συγκρούσεων απορροφώνται από ένα ισχυρό πίσω εγκάρσιο στοιχείο για να πληρούνται τα εσωτερικά πρότυπα οπίσθιων συγκρούσεων της Chevrolet, που υπερβαίνουν τις απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα υψηλά επίπεδα προστασίας επιβατών αυξάνονται με δύο εμπρός αερόσακους, πλευρικούς αερόσακους προστασίας κεφαλής και πρόσθετους αερόσακους προστασίας θώρακα και οσφυϊκής χώρας τοποθετημένους στα καθίσματα, προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και σύστημα αποσπώμενων πεντάλ, που αποσυνδέει τη βάση των πεντάλ σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, περιορίζοντας τον κίνδυνο τραυματισμού των κάτω άκρων του οδηγού.