Οι ιθύνοντες της Dacia είναι σίγουρα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα οικονομικής κρίσης και ΔΝΤ δεδομένης της μνημονιακής κατοχής που μαστίζει την Ρουμανία αυτήν την περίοδο όπως άλλωστε και την χώρα μας. Οι μισθοί έχουν κατεβεί στο ναδίρ (βλεπουμε μέχρι και live προσπάθειες αυτοκτονίας μέσα στο Κοινοβούλιο της Ρουμανικής Πρωτεύουσας), ο κόσμος δεν αντέχει άλλο και φυσικά η ρουμανική εταιρεία δεν απέχει πολύ απ' αυτά τα δεδομένα αλλά ευαισθητοποιείται ανάλογα.
Εδώ και καιρό επεξεργάζονταν σε συνεργασία με την μητρική εταιρεία το σενάριο να υλοποιήσουν ένα οικονομικό project αποτέλεσμα του οποίου θα ήταν ένα αυτοκίνητο ανταγωνιστικό σε τιμή με το ινδικό Tata Nano σε ανώτερο όμως...
ποιοτικό επίπεδο. Κάτι σαν αντίδοτο στην οικονομική κρίση. Άλλωστε το παράδειγμα του Logan με τα τριψήφια ποσοστά αύξησης των πωλήσεων του στην γηραιά Ήπειρο την στιγμή που άλλες εταιρείες μετράγανε απώλειες, λόγω της κρίσης, ήταν οδηγός σε αυτές τις σκέψεις τους...Βασισμένο, λοιπόν, στο πάτωμα του Twingo και με 3,7 μέτρα μήκος, το νέο οικονομικό μοντέλο της ρουμανικής θυγατρικής εταιρείας της Renault ετοιμάζεται πυρετωδώς με σκοπό να αποτελέσει την διαφορά εν μέσω κρίσης. Ο γνωστός από το Renault Clio 8βάλβιδος κινητήρας 1.200 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 76PS με καλή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές εικάζεται ότι θα κινεί το ελαφρύ αμάξωμα του νέου μικρού Dacia, ενώ δεν αποκλείεταιν να εφοδιαστεί και με μικρό Diesel κινητήρα . Ο 8βάλβιδος κινητήρας σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου που δεν θα ξεπερνά τα 950 κιλά συνηγορούν ώστε η κατανάλωση να παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα (σίγουτα όχι όμως τόσο χαμηλά όσο καίει ένας Diesel κινητήρας...). Η δε τιμή του δεν θα ξεπερνά στην βασική - γυμνή πιστεύουμε - έκδοση τα 5.000 με 5.500 ευρώ. Μακάρι γιατί έτσι θα ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές σε ανταγωνιστικό επίπεδο προς όφελος των υποψήφιων αγοραστών. Περισσότερα νέα για το super οικονομικό μοντέλο από...Ρουμανία μεριά.. στο προσεχές μέλλον!