Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ολοκληρωμένος τιμοκατάλογος αυτοκινήτων με και χωρίς απόσυρση και μερικές....σκέψεις!


Το μέτρο της απόσυρσης θα αρχίσει να εφαρμόζεται από 1/1/2011 και για όλο το 2011 και δυστυχώς αρκετές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δεν έχουν ανακοινώσει επίσημα τους νέους τους τιμοκαταλόγους όπου θα φαίνονται με σαφήνεια οι νέες τιμές σε συνδυασμό με τις προσφορές των εταιρειών αλλά και σε συνδυασμό με την επερχόμενη απόσυρση. 

Βέβαια άλλες εταιρείες είναι κάτι περισσότερο από συνεπείς παίρνοντας την απόφαση να "κόψουν" από τις τιμές τα Τέλη Ταξινόμησης είτε σε ένα ποσοστό τους είτε ολόκληρο ανεξάρτητα από το αν θα αποσύρει κανείς το παλιό του αυτοκίνητο ή όχι.(Suzuki, Citroen, Chevrolet κ.λπ) Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι περισσότεροι από εμάς είχαμε επωφεληθεί από προγενέστερα εκπτωτικά προγράμματα αλλά και από μέτρα προηγούμενων Κυβερνήσεων κι έτσι η πλειονότητα των κυκλοφορούντων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι κάτω των 12 ετών που τα σημερινά Κυβερνητικά μέτρα θέτουν ως όριο για την δυνατότητα απόσυρσης. 

Όποιος, λοιπόν, διαθέτει αυτοκίνητο 10-11 ετών (δηλ. συνήθως χωρίς ABS, ESP, ANTISPIN κ.λπ)δεν έχει την δυνατότητα να το αποσύρει με τα νέα μέτρα!!! Και ας κινδυνεύει στους άθλιους ελληνικούς δρόμους με το παραμικρό περιστατικό όπου μπορεί να απαιτηθεί απότομο φρενάρισμα ή "ελιγμός του Ταράνδου" μην διαθέτοντας τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που σε κρατάνε στην κυριολεξία στον δρόμο σου την κακιά στιγμή. Γιατί η αλήθεια είναι μία: Όσο και να αγαπάμε το σαραβαλάκι μας η αδυναμία του φαίνεται κυρίως σε καταστάσεις εμπλοκής σε κάποιο ατύχημα ή σε μια στροφή με λάδια ή χαλίκια που πιθανόν να έχουν πέσει από κάποιο διερχόμενο φορτηγό, ή σε μια στροφή με μεγάλη λακούβα όπου με μαθηματική ακρίβεια ο μη έμπειρος οδηγός θα κάνει "βόλτα" στα διπλανά χωράφια ή ακόμη χειρότερα σε κανέναν γκρεμό...Εννοείται ότι το όριο για την απόσυρση θα έπρεπε να είναι τα 7-8 χρόνια οπότε και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να ενσωματώνουν στα μοντέλα τους ακόμη και τα πόλης εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Σήμερα, λοιπόν, διαβάζουμε στον τύπο την πρώτη πιστεύω καλή προσπάθεια ενσωμάτωσης όλων των τιμών σε έναν ενιαίο τιμοκατάλογο όπου στην πρώτη στήλη εμφανίζονται οι τιμές συνήθως με την έκπτωση της αντιπροσωπείας και στην δεύτερη στήλη έχουμε τις ανακοινωθείσες τιμές σε περίπτωση απόσυρσης. Βέβαια όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας απουσιάζουν οι τιμές απόσυρσης πολλών μοντέλων...Κατεβάστε, λοιπόν, τον νέο τιμοκατάλογο με τα νέα δεδομένα πατώντας...
εδώ. (Wheels+Motors/Car & Driver, .pdf αρχείο)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.