Στο Torrance διεξάγεται το πρώτο test drive του ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας και plug-in υβριδικού της Honda Fit EV.
Ένα Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων παρουσίασε η Honda με το Δήμαρχο του Torrance, Mayor Frank Scotto και τον Πρόεδρο & CEO του Αμερικανικού τομέα της Honda Motor Co., Inc., Tetsuo Iwamura. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το πρώτο δημόσιο test drive ενός πρωτοτύπου Fit EV και ενός δοκιμαστικού Accord Sedan με νέο plug-in υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων.
Η πόλη του Torrance μαζί με το Stanford University και τη Google Inc., θα παραλάβουν από ένα Fit EV για δοκιμή στις αρχές του 2011. Επιπλέον, το Torrance θα δοκιμάσει ένα plug-in υβριδικό στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος το 2012. Ο καθένας από τους τρεις συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσει γενικές δοκιμές παράλληλα με αξιολόγηση ειδικών και γενικών θεμάτων σχετικών με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών οχημάτων στις αγορές.
«Στόχος του Προγράμματος Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων της Honda είναι να κατανοηθούν καλύτερα οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που σχετίζονται με μία τόσο ουσιαστική στροφή της τεχνολογίας» δήλωσε ο Tetsuo Iwamura, Πρόεδρος & CEO του Αμερικανικού τομέα της Honda Motor Co, Inc. «Η πόλη του Torrance και οι άλλοι εταίροι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο, παρέχοντας πληροφόρηση σε πραγματικές συνθήκες σύμφωνα με την εμπειρία τους. Αυτοί θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τα σημαντικά θέματα που άπτονται της καθημερινής χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων από τους πελάτες».
Όταν το Torrance παραλάβει το Fit EV και το plug-in υβριδικό, θα αξιολογήσει τις ...
τεχνολογίες τους με έμφαση στην ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης, την προώθηση βιώσιμων κινήτρων στην κοινότητα και την περαιτέρω ενημέρωση του κοινού για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το Fit EV και το plug-in υβριδικό θα χρησιμοποιηθούν από αρκετές υπηρεσίες της πόλης του Torrance, όπως Κοινοτικής Ανάπτυξης, Δημοσίων Έργων και Οικονομικής Ανάπτυξης.Το Fit EV Concept έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 17 Νοεμβρίου, 2010 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles. Το Fit EV παραγωγής θα λανσαριστεί στις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας το 2012. Το Fit EV είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης ενός μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και βασίζεται στην 5θέσια διάταξη του δημοφιλούς Fit (Jazz) δύο όγκων.
Το Fit EV θα χρησιμοποιεί την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και έναν ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα. Ο υψηλής πυκνότητας ισχύος ηλεκτροκινητήρας που προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity, προσφέρει άριστη απόδοση και ισχύ παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Fit EV θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h. Η επαναφόρτιση του Fit EV θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 12 ώρες όταν χρησιμοποιείται μία συμβατική πρίζα 120-volt, και σε λιγότερο από έξι ώρες με πρίζα 240-volt.
Η αυτονομία του Fit EV υπολογίζεται στα 160 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA41 (112 χιλιόμετρα σύμφωνα με το συντελεστή ρύθμιση ΕΡΑ). Η αυτονομία μπορεί να μεγιστοποιηθεί με τη συμβολή ενός καινοτόμου συστήματος ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων προσαρμοσμένου από το σπορ υβριδικό 2011 Honda CR-Z: ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ Econ, Normal και Sport για να μεταβάλει άμεσα και ομαλά την οδηγική εμπειρία προκειμένου να μεγιστοποιεί την απόλαυση ή να βελτιώνει την επιτάχυνση.
Η Honda παρουσίασε επίσης μία plug-in υβριδική πλατφόρμα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος ¶ντζελες με το υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων επόμενης γενιάς. Το νέο υβριδικό σύστημα προορίζεται για μεσαία – μεγαλύτερα οχήματα και θα λανσαριστεί σε ένα μελλοντικό μοντέλο της Honda το 2012. Το plug-in υβριδικό είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις καθημερινές οδηγικές απαιτήσεις, προσφέροντας σύντομες, συχνές διαδρομές με ηλεκτροκίνηση, αλλά και δυνατότητες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όταν χρειάζεται. Το σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων της Honda χρησιμοποιεί εναλλάξ τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για μεγιστοποίηση της απόδοσης: μόνον ηλεκτροκίνηση, ένα συνδυασμό ηλεκτροκίνησης με βενζινοκίνηση και ένα πρόγραμμα άμεσης βενζινοκίνησης. Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί επίσης αναγεννητική πέδηση για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Στο πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης (all-electric mode) χρησιμοποιείται μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh και ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 120 kW. Το all-electric mode προσφέρει αυτονομία περίπου 16-24 km στην πόλη και τελική ταχύτητα 100 km/h. Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 3–4 ώρες σε μία πρίζα 120-volt και από 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
1Το EPA LA4 test mode είναι το στάνταρ επίσημο πρόγραμμα δοκιμών για ηλεκτρικά οχήματα και αυτό που χρησιμοποιούν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίας για συγκριτικούς σκοπούς