Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Δελτίο Τύπου

"Τις τελευταίες μέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάποιες επιστολές σχετικά με το GTCC οι οποίες απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Σ’αυτές γίνεται αναφορά σε γεγονότα που δυστυχώς έχουν παραποιηθεί από τον συντάκτη τους, και με προσβλητικό και ενίοτε υβριστικό τρόπο επιχειρούν να πλήξουν το κύρος και τη φήμη του GTCC και των εκπροσώπων και clubs που διοργανώνουν και ταυτόχρονα στηρίζουν τον θεσμό.
Το αποκορύφωμα αυτών των ενεργειών ήταν η παρουσίαση ονομάτων που υπογράφουν ένα κείμενο προσβλητικό προς το θεσμό και καθ’όλα αντίθετο με την ιδεολογία του.
Σε απάντηση των δημοσιευμάτων αυτών αισθανόμαστε χρέος μας να δηλώσουμε πως η διοργάνωση του ...GTCC υπηρετεί τους σκοπούς για τους οποίους δημιουργήθηκε, και την ιδεολογία του από την ημέρα της γέννησης του θεσμού ως και σήμερα, που φαίνονται καθαρά στα παρακάτω κείμενα, τα οποία βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο site του GTCC www.GTCC.gr

«Τι είναι το GTCC;
To GTCC είναι ένας θεσμός Τime-trial που πραγματοποιείται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα από όλα τα οργανωμένα αυτοκινητιστικά Clubs της Ελλάδας, και στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι οδηγούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, κάνοντας ένα (1) γύρο προθέρμανσης και τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους.
Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τα κυβικά τους και το επίπεδο προετοιμασίας του αυτοκινήτου τους, και νικητής της κάθε κατηγορίας αναδεικνύεται αυτός που πραγματοποίησε τους τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στον λιγότερο συνολικό χρόνο.
Το gtcc είναι ένας θεσμός που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο διεξαγωγής του. Δημιουργήθηκε σαν μία οικονομική μορφή αγώνων/δεξιοτεχνιών για να ικανοποιήσει το πάθος των οδηγών για γρήγορη οδήγηση σε πίστες, με έντονο το στοιχείου του συναγωνισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και ολόκληρη η ιδέα του αγωνιστικού μέρους του gtcc, είναι θεσπισμένοι με γνώμονα την ερασιτεχνική προετοιμασία των αυτοκινήτων ώστε να κάνει προσιτή την συμμετοχή για κάθε οδηγό-αγωνιζόμενο, αλλά και -γιατί όχι- να αποτελέσει ένα προστάδιο για τυχόν μελλοντική εμπλοκή των συμμετεχόντων στους Αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και των διαφόρων Κυπέλλων.»

«Ποιος διοργανώνει το GTCC;
Το GTCC είναι μια συνεργασία των οργανωμένων Club αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Διοργανώνεται από τα ίδια τα Club, ως ένας αγώνας «από εμάς για εμάς». Έτσι κάθε Club συνεισφέρει στην διοργάνωση σε ότι έχει να κάνει με αποφάσεις, καθώς και την ίδια την στιγμή του αγώνα.»

«Πρέπει να είμαι μέλος σε κάποιο Club;
Το GTCC διοργανώνεται από τα ίδια τα Club, έτσι προϋπόθεση είναι να είστε εγγεγραμμένος/η σε κάποιο από τα οργανωμένα Club αυτοκινήτου που υπάρχουν στην Ελλάδα. Από το 2007 μάλιστα, τις αιτήσεις συμμετοχής, τις παραδίδουν στην Γραμματεία του αγώνα οι εκπρόσωποι των Club, άρα θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το Club που ανήκετε...»

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του GTCC, οι αποφάσεις λαμβάνονται από τη Γενική Συνέλευση, στην οποία έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν όλα τα οργανωμένα Clubs στην Ελλάδα. Οι διαδικασίες είναι απολύτως Δημοκρατικές. Οι εκπρόσωποι των Clubs έχουν κάθε δικαίωμα να μεταφέρουν τις απόψεις των μελών τους που ενδιαφέρονται να αγωνιστούν στο GTCC και συναποφασίζουν για τους κανονισμούς που διέπουν τους αγώνες του GTCC, ενώ συνεισφέρουν στην διοργάνωση χωρίς κανένα απολύτως οικονομικό όφελος.
Είναι προφανές ότι οι απόψεις των οδηγών ακούγονται ηχηρά και αυτές ακριβώς είναι η βάση των αποφάσεων και των κανονισμών του GTCC.
Πέραν όμως του προφανούς, οποιοσδήποτε επιθυμεί, έχει την ευχαίρεια να έρθει σε επαφή με το GTCC για οποιαδήποτε ερώτηση, πρόταση ή σχόλιο, μέσω email αλλά και της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στο site.

Λυπούμαστε ιδιαίτερα που κάποιοι ακολούθησαν τη συγκεκριμένη τακτική, προσπαθώντας προφανώς για ίδιο όφελος να προσαρμόσουν ένα θεσμό στα μέτρα τους, αψηφώντας τους Κανονισμούς, τις Δημοκρατικές διαδικασίες και την ιδεολογία του GTCC.

Δηλώνουμε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να προσπαθούμε -ακόμα και στους δύσκολους αυτούς καιρούς για όλους μας- για την καλύτερη δυνατή διοργάνωση του GTCC, χωρίς να ξεφεύγουμε από την ιδεολογία που διέπει τη λειτουργία του.

Σε αυτά τα πλαίσια τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί ο νέος, ανανεωμένος Ειδικός Κανονισμός των αγώνων GTCC για το 2011, με τον οποίο επιδιώκουμε ένα καλύτερο πρωτάθλημα τη νέα χρονιά.

Ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και το 2011 να είναι γεμάτο υγεία και ευτυχία για όλους!


Η Γενική Συνέλευση του GTCC."

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: