Πρόκειται για έναν πατενταρισμένο τύπο ιονιστή, γενιάς 2010, αμερικάνικης τεχνολογίας. Είναι ένα κράμα νεοδυμίου, πρασινοδυμίου, σιδήρου και βορίου, με υπερμαγνητικό πεδίο. Διαχωρίζει τα μόρια άνθρακα και υδρογόνου μαγνητίζοντας τα σε κατιόντα και φορτίζοντας τα θετικά (διάσπαση). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όταν έρθει σε επαφή...
με το οξυγόνο να δημιουργούν πλήρη καύση. Ετσι υπάρχει μεγάλη μείωση καυσίμου και μικρή αύξηση της ιπποδύναμης, ενώ παράλληλα μειώνονται οι εκπομπές ρύπων. Τοποθετείται στον σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου, κοντά στον σωλήνα, πανεύκολα και μέσα σε δύο λεπτά. Σε περίπτωση που κάποιος αδυνατεί να το τοποθετήσει μόνος του μια επίσκεψη σε οποιοδήποτε συνεργείο για να το τοποθετήσει δεν θα στοιχίσει πάνω από 5 ευρώ. Η τιμή του σύμφωνα με το site του προμηθευτή ανέρχεται στα 60 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου το ΦΠΑ και την μεταφορά με την κούριερ ACS.Το βρήκαμε στο autobeat.gr