To πρώτο Honda NSX, το «εναλλακτικό» supercar της Honda, με τον αλουμινένιο V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, έγραψε έναν σημαντικό κύκλο ζωής από το 1990 ως το 2005 (που σταμάτησε να παράγεται), κερδίζοντας το θαυμασμό των φίλων της σπορ οδήγησης σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ 2012 (NAIAS), η Honda Αμερικής παρουσίασε το Νέο NSX Concept, που ενσωματώνει πλήθος νέων τεχνολογιών κι ένα καινοτόμο υβριδικό σύστημα Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive™).
Tο νέο NSX, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ με το σήμα...
Acura τα επόμενα 3 χρόνια και, θα εξελιχθεί από τη Honda R&D Americas και θα κατασκευάζεται στο Οχάιο. Ωστόσο απευθύνεται στους ένθερμους οπαδούς της σπορ οδήγησης σε όλο τον κόσμο.
Το δυναμικό NSX Concept δίνει μία πρώτη γεύση από το supercar επόμενης γενιάς της Honda. Μιλώντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, ο Takanobu Ito, Πρόεδρος & CEO της Honda Motor Co., Ltd, ο οποίος είχε παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της πρώτης γενιάς του NSX supercar της Honda, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου δήλωσε: «Όπως στο πρώτο NSX, η υλοποίηση των υψηλών επιδόσεων θα επιτευχθεί μέσω προηγμένων και καινοτόμων τεχνολογιών. Σ’ αυτή τη νέα εποχή, παρά το γεγονός ότι εστιάζουμε στην οδηγική απόλαυση του NSX, πιστεύω ότι ένα supercar πρέπει να είναι παράλληλα και περιβαλλοντικά υπεύθυνο».
Ενώ στα περισσότερα supercars σημείο αναφοράς είναι η πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το NSX Concept είναι υπέρμαχος της γνήσιας αγωνιστικής φιλοσοφίας ενός εξαιρετικού λόγου ισχύος/βάρους.
Χρησιμοποιώντας μία μονάδα κίνησης με 2 ηλεκτροκινητήρες (2 Electric Motor Drive Unit) με προσαρμοζόμενο δι-κατευθυντικό σύστημα ελέγχου ροπής, το νέο υβριδικό AWD σύστημα μπορεί να παράγει άμεσα αρνητική ή θετική ροπή στους εμπρός τροχούς όταν το όχημα στρίβει. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Honda αυτό το σύστημα υπερέχει έναντι όλων των προηγούμενων AWD συστημάτων. Πέρα από τα πλεονεκτήματα της άριστης οδηγικής συμπεριφοράς του Sport Hybrid SH-AWD®, ένας ισχυρός VTEC® V-6 κινητήρας επόμενης γενιάς με άμεσο ψεκασμό θα συνεργάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο έχει ενσωματωμένο έναν ηλεκτροκινητήρα, καταφέρνοντας να συνδυάζει την επιτάχυνση που αρμόζει σε ένα supercar με την άριστη απόδοση.
Με το Sport Hybrid SH-AWD, το NSX γίνεται απόλυτος εκφραστής «της συνεργασίας μεταξύ ανθρώπου και μηχανής» πρόσθεσε ο Ito. «Το NSX θα κάνει τον οδηγό ένα με το αυτοκίνητο, προάγοντας τη δυναμική οδηγική εμπειρία χωρίς άσκοπες παρεμβολές».

