Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΡΟΧΑΙΑ: Ποιοί είναι οι 16 νομοί με "πρόβλημα ατυχημάτων"

Δεκαέξι νομοί της χώρας χαρακτηρίζονται, σύμφωνα με έρευνα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ως οι περιοχές που έχουν πρόβλημα ατυχημάτων και η απόδοση της τροχαίας δεν είναι ικανοποιητική βάση των σχετικών στατιστικών στοιχείων της Τροχαίας για το 2010.

Η έρευνα, που...
παρουσιάζει σήμερα «Το Βήμα», με τίτλο «Τροχαία αστυνόμευση και οδική ασφάλεια» πραγματοποιήθηκε από τους Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, καθηγητή του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Μιχαήλ Νικολαράκη, Διδάκτορα και Μιχάλη Δούμπο, Επίκουρο Καθηγητή.


Κατά την έρευνα από την μελέτη των στοιχείων προκύπτει πως όπου βεβαιώνονται ελάχιστες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σημειώνονται και πολλά τροχαία ατυχήματα ενώ όπου ο αριθμός των παραβάσεων είναι υψηλός μειώνονται τα ατυχήματα.


Οι νομοί αυτοί, κατά την έρευνα, όπου κατεγράφησαν πολλά τροχαία ατυχήματα και λίγες παραβάσεις είναι οι:

Θεσσαλονίκης,
Δωδεκανήσου,
Έβρου,
Εύβοιας,
Ζακύνθου,
Ημαθίας,
Θεσπρωτίας,
Καβάλας,
Καρδίτσας,
Κυκλάδων,
Λακωνίας,
Μεσσηνίας,
Πρέβεζας,
Φθιώτιδας,
Φωκίδας και
Χανίων.

Οι ερευνητές σημειώνουν πως στις περιοχές αυτές η αυξημένη αστυνόμευση δεν έχει φέρει αποτελέσματα και έτσι απαιτούνται άλλες λύσεις όπως βελτίωση του οδικού δικτύου, της κυκλοφοριακής αγωγής κλπ ενώ παράλληλα χρειάζονται ειδική μελέτη από συγκοινωνιολόγους.

Αντίθετα οι νομοί με τα λιγότερα ατυχήματα και τις πολλές βεβαιώσεις παραβάσεων είναι:

Κιλκίς,
Λασιθίου,
Πέλλας,
Πιερίας,
Ρεθύμνης,
Σερρών,
Φλώρινας και
Χίου.
Αυτές είναι οι περιοχές, όπως σημειώνεται στις οποίες η αυξημένη αστυνόμευση φαίνεται πως είχε αποτελέσματα.


Η Αττική ανήκει στη κατηγορία των νομών με τα πολλά ατυχήματα και τις πολλές παραβάσεις μαζί με την...
Αιτωλοακαρνανία,
την Αργολίδα,
την Αρκαδία,
την Αχαΐα,
την Βοιωτία,
την Ηλεία,
την Κορινθία και
την Χαλκιδική.


Οι υπόλοιποι νομοί (18) εντάσσονται στην 3η κατηγορία που είναι «λίγα ατυχήματα - λίγες παραβάσεις».

Οι περιοχές αυτές ανήκουν στην κατηγορία «χαμηλής επικινδυνότητας» όπου δεν απαιτείται, κατά την έρευνα, κατανάλωση πόρων και αστυνομικών δυνάμεων για βελτίωση της κατάστασης.
You might also like:
εφ. ΤΟ ΒΗΜΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: